de Heropstanding van V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Door samen met Vendoux aan een waterpijp te lurken heb je je eigen vrienden verraden. In drugsjargon noem je dat "doorgesnoven". Je hebt zelf hier aangegeven een ordinaire junk te zijn die waarschijnlijk teert op onze kosten. Wij betalen met zijn allen d.m.v. belasting niet alleen je drugsgebruik maar ook je internetverbinding zodat je dit spelletje kan spelen. Wees er trots op! Ik hoef dus niks te bereiken want je bent al exit, verdwenen, foetsie. Tip: Zoek hulp want je bent aardig de weg kwijt.

ga jij nu maar weer je tijd aan je newbies besteden zoals je zo goed kan
 

DeletedUser40563

Guest
Wij kunnen hier wel degelijk doorheen kijken. Ik heb al eerder gezegd dat in V. teveel egootjes zitten die alleen in eigen belang handelen en niet in stambelang. Promo is hier naast de Weedman die jullie heeft verraden een typisch voorbeeld van. Ook hier denkt hij niet in stambelang maar in eigen belang. Het was 1 van de redenen waarom ik mijn mening over V. heb gevormd. Wederom krijg ik hierdoor weer het gelijk aan mijn zijde. Ik heb ook al eerder gezegd dat ik persoonlijk geen hekel heb aan V. en aan de spelers van V. Dat is nu nog steeds zo. Ook aan Promo Ranger heb ik geen hekel. Ondanks dat hij een trol is (geen scheldwoord, zoek maar op in Wikipedia), mij ongefundeerd beledigd en inhoudsloze posts over mij plaatst. Dit soort spelers moet je gewoon blokkeren en dan heb je er ook geen last meer van. In V. heb ik maar aan 1 speler een hekel gekregen en dat is aan de weedjunk, dit vanwege zijn verraad aan V. Voor hypo geldt precies hetzelfde. Alleen de nieuwe spelers (Vendoux, wimmel en dammetje) en een meeloper (Deran) heb ik een hekel. Niet vanwege hun woorden maar vanwege het oneervolle spel dat ze spelen. Iedereen verraden voor je eigen belangen en elke stam waar ze inzitten van binnenuit proberen kapot te krijgen. Het harde werk van de eervolle spelers ten spijt. Ik kan gewoon niet zo goed tegen dit soort spelers en dat zullen ze weten ook.

Ach, Promo kan wel irritant zijn, maar is op zich wel professioneel. Eigenbelang... Nou, niet echt bepaald. Een eigen wil? Ja, zeker, een zeer sterke xD Dus Ego vind ik niet echt het goede woord.

Maargoed, alle |U| leden hoeven natuurlijk niet met Promo te praten, ik ben ook beschikbaar :) Wees niet bang, ik bijt niet zoals Promo :p
 

DeletedUser27722

Guest
Ach, Promo kan wel irritant zijn, maar is op zich wel professioneel. Eigenbelang... Nou, niet echt bepaald. Een eigen wil? Ja, zeker, een zeer sterke xD Dus Ego vind ik niet echt het goede woord.

Maargoed, alle |U| leden hoeven natuurlijk niet met Promo te praten, ik ben ook beschikbaar :) Wees niet bang, ik bijt niet zoals Promo :p

Ik bijt ook niet.. :eek:

Maar ja, Koekjes wil alle aandacht voor zichzelf. :(
Gelukkig krijg ik maandag extra aandacht. :p
 

DeletedUser

Guest
Door samen met Vendoux aan een waterpijp te lurken heb je je eigen vrienden verraden. In drugsjargon noem je dat "doorgesnoven". Je hebt zelf hier aangegeven een ordinaire junk te zijn die waarschijnlijk teert op onze kosten. Wij betalen met zijn allen d.m.v. belasting niet alleen je drugsgebruik maar ook je internetverbinding zodat je dit spelletje kan spelen. Wees er trots op! Ik hoef dus niks te bereiken want je bent al exit, verdwenen, foetsie. Tip: Zoek hulp want je bent aardig de weg kwijt.

je begint nogal irritant te worden, je zegt overigens allemaal slechte dingen over promo maar desondanks gebruik je zelfde woordkeus(alleen anders) en typ je ook TE lange teksten.

en dan nog iets: dat iemand drugs gebruikt wil niet zeggen dat iemand elke dag gebruikt en een uitkeringtrekker is ;)

Ik doe niet kansloos, ik heb geen zin om 't publiekelijk te maken, krijg je weer al die fanmail

iedereen fanmailtjes sturen naar stomiets, hij vraagt erom?!
 

DeletedUser27722

Guest
je begint nogal irritant te worden, je zegt overigens allemaal slechte dingen over promo maar desondanks gebruik je zelfde woordkeus(alleen anders) en typ je ook TE lange teksten.

en dan nog iets: dat iemand drugs gebruikt wil niet zeggen dat iemand elke dag gebruikt en een uitkeringtrekker is ;)



iedereen fanmailtjes sturen naar stomiets, hij vraagt erom?!

Bedankt voor die vergelijking met Peevee. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en een meelope(deran) heb ik een hekel. Niet vanwege hun woorden maar vanwege het oneervolle spel dat ze spelen. Iedereen verraden voor je eigen belangen en elke stam waar ze inzitten van binnenuit proberen kapot te krijgen. Het harde werk van de eervolle spelers ten spijt. Ik kan gewoon niet zo goed tegen dit soort spelers en dat zullen ze weten ook.

Mij meeloper noemen is echt dikke faal en aandachtzoekerij sh*t.
Dit noem je waarschijnlijk door dat ik je 1 clear stuurde, ben je daar nu zo boos over? Hoe zielig.

Dat kwam door jou troep op het gedeelde forum met ons, weet je zelf ook naabje.

Je zegt uit eigen belang; vertel waar ik grens aan jullie?

Serieus, ga terug naar de peuterspeelzaal ofdergelijk.

Edit: Als je denkt dat ik hypo kapot maak ben je echt te naif, vraag maar na;).
Wie jij eervol vind moet jij weten, boeit mij niet, netzoals de mensen die je dat niet vindt.
Waar jij niet tegen kan, wat boeit ons dat (ons is wel toepasselijk he^^)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24338

Guest
Wij kunnen hier wel degelijk doorheen kijken. Ik heb al eerder gezegd dat in V. teveel egootjes zitten die alleen in eigen belang handelen en niet in stambelang. Promo is hier naast de Weedman die jullie heeft verraden een typisch voorbeeld van. Ook hier denkt hij niet in stambelang maar in eigen belang. Het was 1 van de redenen waarom ik mijn mening over V. heb gevormd. Wederom krijg ik hierdoor weer het gelijk aan mijn zijde. Ik heb ook al eerder gezegd dat ik persoonlijk geen hekel heb aan V. en aan de spelers van V. Dat is nu nog steeds zo. Ook aan Promo Ranger heb ik geen hekel. Ondanks dat hij een trol is (geen scheldwoord, zoek maar op in Wikipedia), mij ongefundeerd beledigd en inhoudsloze posts over mij plaatst. Dit soort spelers moet je gewoon blokkeren en dan heb je er ook geen last meer van. In V. heb ik maar aan 1 speler een hekel gekregen en dat is aan de weedjunk, dit vanwege zijn verraad aan V. Voor hypo geldt precies hetzelfde. Alleen de nieuwe spelers (Vendoux, wimmel en dammetje) en een meeloper (Deran) heb ik een hekel. Niet vanwege hun woorden maar vanwege het oneervolle spel dat ze spelen. Iedereen verraden voor je eigen belangen en elke stam waar ze inzitten van binnenuit proberen kapot te krijgen. Het harde werk van de eervolle spelers ten spijt. Ik kan gewoon niet zo goed tegen dit soort spelers en dat zullen ze weten ook.

Peevee,

Axel (Promo Ranger) is bij ons (V.) in relatief korte tijd een vaste waarde geworden, ééntje die vele positieve punten met zich meebrengt, ook al is deze bij sommigen o zo gehaat.
Persoonlijk vind ik dat Promo Ranger gewoon stil moet zijn met zijn negatieve kritiek over |U|,
dit is niet alleen ongepast maar voornamelijk ook nog eens overbodig.
Echter is hij dus geen Weedhead, en is hij voor ons erg belangrijk.. Graag niet meer zo aanvallen op Promo Ranger. :) En omgekeerd, met jullie ego's. :rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
Met die ego's valt het nog best mee in V., Peevee zit niet in de stam, dat scheelt al een stuk....:p:p:p
 

DeletedUser24338

Guest
Volgens mij heeft hij amper pogingen gedaan..
Hij internt alleen maar.. Jij als internkenner Tev: Heb je daar altijd veel voor getimed? :p

Ik heb eigenlijk niet zoveel geinternd hoor .. ^^ Rincyla en Timemachine, soms beetje Swordyke, maar daar stopt het al zowat. :p
 

DeletedUser

Guest
Even voor |U|, de mening van Axel is niet de mening van V. :p

Oei?
bang dat jullie niet meer kunnen samenwerken door 1 conflictje tussen Axel en peevee?


Succes aan |U| en V. die samen zullen werken tegen ons :)

Hell Yea! xD

Je mocht willen dat het om jou zou draaien :p Jij houd nu eigenlijk gewoon de hele bende nog een soort van bij elkaar :eek:

Het maakt niet uit om wie de stam draait? Leg jij dan maar eens goed uit waarom Dico. zo snel gevallen was nadat achtereenvolgens Kyle, Mido en ik waren gestopt ;)

Axel is een speler die denkt dat het altijd om hem draait, maar uiteindelijk blijkt dit niet zo te zijn.
Axel is net een UB (daan) maar dan in het klein.
Ze draaien je om hun vinger zonder dat je het doorhebt

Zou me verbazen dat Mr.Koekjes of iemand anders van V. nog niet in gesprek is met |U|, zeker als Teveron er eventueel iets mee te maken zou hebben ;)

Deze gesprekken zullen wel al aan de gang zijn:)
vooral koekjes zie ik dit doen...

Ach, Promo kan wel irritant zijn, maar is op zich wel professioneel. Eigenbelang... Nou, niet echt bepaald. Een eigen wil? Ja, zeker, een zeer sterke xD Dus Ego vind ik niet echt het goede woord.

Maargoed, alle |U| leden hoeven natuurlijk niet met Promo te praten, ik ben ook beschikbaar :) Wees niet bang, ik bijt niet zoals Promo :p

WAT?
AXEL PROFESSIONEEL?
laat met niet lachen:p

Maar over die eigen wil heb je wel gelijk:p
Maar die eigen wil is naar mijn mening (en ongetwijfeld ook vele andere) zo groot dat je over ego kan praten
 

DeletedUser27722

Guest
Oei?
bang dat jullie niet meer kunnen samenwerken door 1 conflictje tussen Axel en peevee?

Hell Yea! xD

Axel is een speler die denkt dat het altijd om hem draait, maar uiteindelijk blijkt dit niet zo te zijn.
Axel is net een UB (daan) maar dan in het klein.
Ze draaien je om hun vinger zonder dat je het doorhebt

Deze gesprekken zullen wel al aan de gang zijn:)
vooral koekjes zie ik dit doen...

WAT?
AXEL PROFESSIONEEL?
laat met niet lachen:p

Maar over die eigen wil heb je wel gelijk:p
Maar die eigen wil is naar mijn mening (en ongetwijfeld ook vele andere) zo groot dat je over ego kan praten

Bang? Ah, het tegenovergestelde gebeurde zelfs hoor, wie weet praat ik gewoon met Peevee IG en was dit hele AF gebeuren afleiding? ;)

Ah, Glenn is een speler die denkt dat hij weet hoe anderen denken. :rolleyes:
Int klein dan nog, wat een eer. ^^
Jij hebt ook niet veel door, dus daarin kan je gelijk hebben. :)

Hoezo ben ik niet professioneel? Tja, ik ga niet zomaar de stam verlaten na een conflict en dan terugkeren en terug leider willen spelen hé. ^^

Ah Glenn, jij was degene die op het gebied van eigen wil jezelf met mij wilde vergelijking, dus kan je het nu ook over jezelf hebben qua ego. Zo erg is het nu ook weer niet gesteld met mij.

Maar ook iets over het actuele thema van dit topic: V te vertellen? Of sta ik gelijk aan V waardoor je post on-topic is? :eek:
 

DeletedUser40563

Guest
WAT?
AXEL PROFESSIONEEL?
laat met niet lachen:p

Maar over die eigen wil heb je wel gelijk:p
Maar die eigen wil is naar mijn mening (en ongetwijfeld ook vele andere) zo groot dat je over ego kan praten

Hmm, daar kan je je nog eens in vergissen. Hij mag wel een grote eigen wil hebben, maar daar denkt hij niet alleen maar aan. Ook aan de wil van iemand anders. En als je dat kan, terwijl een zelf al zo'n grote mond hebt en zo'n enorme 'eigen wil', dan kan je zo iemand wel professioneel noemen, ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan