de Heropstanding van V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27722

Guest
Je spreekt voor jou persoonlijk zeg , dat kan zijn , maar je zit in V die hypo aanvalt en jij zegt te suporteren voor hypo.

Mijn inziens is , als je in stam A zit , het dan niet kan dan je supportert voor stam B terwijl je collega's uit je stam A stam B aanvallen , dit lijkt mij behoorlijk hypocriet tenopzichte van je stamgenoten die al dan niet verliezen lijden.

Ken je me? Anders weet je hoe onmetelijk zwaar dit is voor mij om te supporteren voor Hypo.. :eek:
Dan moet er toch serieus iets mis gegaan zijn met mijn relatie tov U toch? Daar al aan gedacht?
Soit, ik wil geen deuren sluiten, als jullie willen praten, ik ga niet weigeren.

Ik supporter dat stam B wint van stam C en zich daarop gaat concentreren zodat ze ons met rust laten? ^^

Je weet zelf wel waarom V., V. niet meer is, V. draaide in 't begin om Pepijn, BaBa en Daan (in mijns inzien dan), 2 daarvan zijn gestopt en 1 ervan is volgens mij niet écht heel actief meer ;).

Dico. is er helaas niet meer, was écht een leuke stam :)

En nu draait het om mij? :eek:
Het maakt niet uit om wie de stam draait, de waarden waar V voor staat zijn er nog, net als de stam. En baba is wel actief, gewoon op vakantie.
 

DeletedUser

Guest
En nu draait het om mij? :eek:
Het maakt niet uit om wie de stam draait, de waarden waar V voor staat zijn er nog, net als de stam. En baba is wel actief, gewoon op vakantie.

Je mocht willen dat het om jou zou draaien :p Jij houd nu eigenlijk gewoon de hele bende nog een soort van bij elkaar :eek:

Het maakt niet uit om wie de stam draait? Leg jij dan maar eens goed uit waarom Dico. zo snel gevallen was nadat achtereenvolgens Kyle, Mido en ik waren gestopt ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Je mocht willen dat het om jou zou draaien :p Jij houd nu eigenlijk gewoon de hele bende nog een soort van bij elkaar :eek:

Het maakt niet uit om wie de stam draait? Leg jij dan maar eens goed uit waarom Dico. zo snel gevallen was nadat achtereenvolgens Kyle, Mido en ik waren gestopt ;)

Wel dan? Dat is toch positief?

Heeft op zich weinig ermee te maken hoor.. Toen de problemen begonnen gingen Kyle en Mido weg en dan mochten anderen de miserie opknappen. En snel? Het was niet snel, maand of 3 erna, jij was gestopt door inactiviteit, die anderen omdat ze het niet meer zagen zitten.

Kyle is het type leider dat alleen leidt als het goed gaat, bij zware problemen of kritiek haakt hij af. ;)
En mido volgt. En jij.. Jah, jij moest gewoon blijven lol. :p

Zou me verbazen dat Mr.Koekjes of iemand anders van V. nog niet in gesprek is met |U|, zeker als Teveron er eventueel iets mee te maken zou hebben ;)

Praten mag, de eindbeslissing ligt volgens mij nog altijd bij de leiding?
En sinds ik ook de VV van baba in bezit heb, kan ik eerlijk zeggen dat er onder de leiding geen gesprekken zijn. ;)

Trouwens een gesprek wil niet zeggen dat er een Bg/nap komt toch? Kijk naar ons gesprek..
Ook niet van plan om de eerste stap te zetten, als ze willen praten, ze weten me zijn, maar ik ga niet initiatief nemen. (voor de verandering? :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wel dan? Dat is toch positief?

Heeft op zich weinig ermee te maken hoor.. Toen de problemen begonnen gingen Kyle en Mido weg en dan mochten anderen de miserie opknappen. En snel? Het was niet snel, maand of 3 erna, jij was gestopt door inactiviteit, die anderen omdat ze het niet meer zagen zitten.

Kyle is het type leider dat alleen leidt als het goed gaat, bij zware problemen of kritiek haakt hij af. ;)
En mido volgt. En jij.. Jah, jij moest gewoon blijven lol. :p

Een maand of 3 :eek:? Ik ben in totaal misschien anderhalf tot 2 maanden gestopt, en toen ik terug kwam was Dico. al een tijdje weg hoor ;). Jullie hebben het hooguit nog een maand volgehouden!

Ik moest blijven, ach als de zin er was was ik ook wel gebleven hoor ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Een maand of 3 :eek:? Ik ben in totaal misschien anderhalf tot 2 maanden gestopt, en toen ik terug kwam was Dico. al een tijdje weg hoor ;). Jullie hebben het hooguit nog een maand volgehouden!

Ik moest blijven, ach als de zin er was was ik ook wel gebleven hoor ;)

Je hebt wellicht geen besef van tijd? Dico is gevallen in April, we hebben dan nog de fusie gehouden en die fusie kwam er in maart.. Dus, volgens mij heb jij een gat in je geheugen. :p

Soit, dit gaat hier over V., niet over vergane glorie als Dico.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt wellicht geen besef van tijd? Dico is gevallen in April, we hebben dan nog de fusie gehouden en die fusie kwam er in maart.. Dus, volgens mij heb jij een gat in je geheugen. :p

Soit, dit gaat hier over V., niet over vergane glorie als Dico.

Die fusie heb ik nog in kannen en kruiken gezet met Ken hoor :p Dus echt wel een maandje zonder mij ;).

Ja maar over V. valt niks te vertellen, saaie stam met saaie spelers :p
 

DeletedUser

Guest
Even voor |U|, de mening van Axel is niet de mening van V. :p

Wij kunnen hier wel degelijk doorheen kijken. Ik heb al eerder gezegd dat in V. teveel egootjes zitten die alleen in eigen belang handelen en niet in stambelang. Promo is hier naast de Weedman die jullie heeft verraden een typisch voorbeeld van. Ook hier denkt hij niet in stambelang maar in eigen belang. Het was 1 van de redenen waarom ik mijn mening over V. heb gevormd. Wederom krijg ik hierdoor weer het gelijk aan mijn zijde. Ik heb ook al eerder gezegd dat ik persoonlijk geen hekel heb aan V. en aan de spelers van V. Dat is nu nog steeds zo. Ook aan Promo Ranger heb ik geen hekel. Ondanks dat hij een trol is (geen scheldwoord, zoek maar op in Wikipedia), mij ongefundeerd beledigd en inhoudsloze posts over mij plaatst. Dit soort spelers moet je gewoon blokkeren en dan heb je er ook geen last meer van. In V. heb ik maar aan 1 speler een hekel gekregen en dat is aan de weedjunk, dit vanwege zijn verraad aan V. Voor hypo geldt precies hetzelfde. Alleen de nieuwe spelers (Vendoux, wimmel en dammetje) en een meeloper (Deran) heb ik een hekel. Niet vanwege hun woorden maar vanwege het oneervolle spel dat ze spelen. Iedereen verraden voor je eigen belangen en elke stam waar ze inzitten van binnenuit proberen kapot te krijgen. Het harde werk van de eervolle spelers ten spijt. Ik kan gewoon niet zo goed tegen dit soort spelers en dat zullen ze weten ook.
 

DeletedUser27722

Guest
Die fusie heb ik nog in kannen en kruiken gezet met Ken hoor :p Dus echt wel een maandje zonder mij ;).

Ja maar over V. valt niks te vertellen, saaie stam met saaie spelers :p

Ben ik saai? :(
Maar ja, moest je eens in V zitten sprak je wel anders hoor. ^^

Maar serieus, genoeg over Dico, straks krijg je een off-topic ban en sleur je me mee! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ben ik saai? :(
Maar ja, moest je eens in V zitten sprak je wel anders hoor. ^^

Maar serieus, genoeg over Dico, straks krijg je een off-topic ban en sleur je me mee! :eek:

Nah, je stukken tekst zijn té lang en dus saai :D

Ik durf niet naar V. te gaan, niet fair tegenover ex-Dico. ;)

Sorry, Dico. is nu eenmaal veel interessanter dan V. :( Anders praten we over de conflicten van V. en Dico. van vroeger? Dan komt het woord V. er toch nog in voor :D
 

DeletedUser27722

Guest
Wij kunnen hier wel degelijk doorheen kijken. Ik heb al eerder gezegd dat in V. teveel egootjes zitten die alleen in eigen belang handelen en niet in stambelang. Promo is hier naast de Weedman die jullie heeft verraden een typisch voorbeeld van. Ook hier denkt hij niet in stambelang maar in eigen belang. Het was 1 van de redenen waarom ik mijn mening over V. heb gevormd. Wederom krijg ik hierdoor weer het gelijk aan mijn zijde. Ik heb ook al eerder gezegd dat ik persoonlijk geen hekel heb aan V. en aan de spelers van V. Dat is nu nog steeds zo. Ook aan Promo Ranger heb ik geen hekel. Ondanks dat hij een trol is (geen scheldwoord, zoek maar op in Wikipedia), mij ongefundeerd beledigd en inhoudsloze posts over mij plaatst. Dit soort spelers moet je gewoon blokkeren en dan heb je er ook geen last meer van. In V. heb ik maar aan 1 speler een hekel gekregen en dat is aan de weedjunk, dit vanwege zijn verraad aan V. Voor hypo geldt precies hetzelfde. Alleen de nieuwe spelers (Vendoux, wimmel en dammetje) en een meeloper (Deran) heb ik een hekel. Niet vanwege hun woorden maar vanwege het oneervolle spel dat ze spelen. Iedereen verraden voor je eigen belangen en elke stam waar ze inzitten van binnenuit proberen kapot te krijgen. Het harde werk van de eervolle spelers ten spijt. Ik kan gewoon niet zo goed tegen dit soort spelers en dat zullen ze weten ook.

Omg.. Niet te geloven? Nu ben ik een ego die alleen denkt aan eigen belang?
Serieus, dat is de grootste zever dat je tot nog toe hebt verkondigd.. Als er 1 persoon is die volledig in het belang van V denkt en handelt, dan ben ik het wel. Weedhead was zeker ook geen ego, dat is weeral Peevee zever. Als je 'daag' zegt, blijf weg? ;)

Leuk dat je aan ons geen hekel hebt, andersom wel.
Je blokkeert mij gewoon omdat je al teveel in het onderspit hebt gedolven in een discussie, begrijpelijk hoor. Ik heb je nooit beledigd, behalve 1x n**b, ter compensatie voor je trol, wat wel degelijk een belediging is. Je maakt hierbij een vergelijking met mij en een trol, wat gewoon een belediging is.

Ja, Wimmel en kornuiten hebben V verraden, maar of ze nu Hypo willen kapot maken?
Heb je daar enig bewijs voor? Of is dit gewoon een ongefundeerde uitspraak? :eek:

Sorry, maar je pogingen tot verzwakking van je uitspraken pakken niet. ;)
Daag. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omg.. Niet te geloven? Nu ben ik een ego die alleen denkt aan eigen belang?
Serieus, dat is de grootste zever dat je tot nog toe hebt verkondigd.. Als er 1 persoon is die volledig in het belang van V denkt en handelt, dan ben ik het wel. Weedhead was zeker ook geen ego, dat is weeral Peevee zever. Als je 'daag' zegt, blijf weg? ;)

Leuk dat je aan ons geen hekel hebt, andersom wel.
Je blokkeert mij gewoon omdat je al teveel in het onderspit hebt gedolven in een discussie, begrijpelijk hoor. Ik heb je nooit beledigd, behalve 1x n**b, ter compensatie voor je trol, wat wel degelijk een belediging is. Je maakt hierbij een vergelijking met mij en een trol, wat gewoon een belediging is.

Ja, Wimmel en kornuiten hebben V verraden, maar of ze nu Hypo willen kapot maken?
Heb je daar enig bewijs voor? Of is dit gewoon een ongefundeerde uitspraak? :eek:

Sorry, maar je pogingen tot verzwakking van je uitspraken pakken niet. ;)
Daag. :)

Je negeert mijn post om te reageren op die noob van een PeeVee :(
 

DeletedUser27722

Guest
Je negeert mijn post om te reageren op die noob van een PeeVee :(

Nope, maar als ik verder met jou meedoe, dan riskeer ik een berisping en dan ben ik een week gebanned.. Dus ik ben extra braaf en op mijn qui-vive.

Trouwens zou ik geen kant kiezen als je over de vroegere conflicten van V-dico begint, toen zat ik in Dico, nu in V, je begrijpt, ik kan niet kiezen. :p

Ahja, V moet nog eens heropstaan. :p
 

DeletedUser

Guest
Nope, maar als ik verder met jou meedoe, dan riskeer ik een berisping en dan ben ik een week gebanned.. Dus ik ben extra braaf en op mijn qui-vive.

Trouwens zou ik geen kant kiezen als je over de vroegere conflicten van V-dico begint, toen zat ik in Dico, nu in V, je begrijpt, ik kan niet kiezen. :p

Ahja, V moet nog eens heropstaan. :p

Hoe kan je nu geen kant kiezen :eek:? Dico. boven alles :p

En ach ja, wat maakt jou die week ban uit? Mij maakt het geen fuck uit want ik ga toch op vakantie :D
 

DeletedUser43233

Guest
Wij kunnen hier wel degelijk doorheen kijken. Ik heb al eerder gezegd dat in V. teveel egootjes zitten die alleen in eigen belang handelen en niet in stambelang. Promo is hier naast de Weedman die jullie heeft verraden een typisch voorbeeld van. Ook hier denkt hij niet in stambelang maar in eigen belang. Het was 1 van de redenen waarom ik mijn mening over V. heb gevormd. Wederom krijg ik hierdoor weer het gelijk aan mijn zijde. Ik heb ook al eerder gezegd dat ik persoonlijk geen hekel heb aan V. en aan de spelers van V. Dat is nu nog steeds zo. Ook aan Promo Ranger heb ik geen hekel. Ondanks dat hij een trol is (geen scheldwoord, zoek maar op in Wikipedia), mij ongefundeerd beledigd en inhoudsloze posts over mij plaatst. Dit soort spelers moet je gewoon blokkeren en dan heb je er ook geen last meer van. In V. heb ik maar aan 1 speler een hekel gekregen en dat is aan de weedjunk, dit vanwege zijn verraad aan V. Voor hypo geldt precies hetzelfde. Alleen de nieuwe spelers (Vendoux, wimmel en dammetje) en een meeloper (Deran) heb ik een hekel. Niet vanwege hun woorden maar vanwege het oneervolle spel dat ze spelen. Iedereen verraden voor je eigen belangen en elke stam waar ze inzitten van binnenuit proberen kapot te krijgen. Het harde werk van de eervolle spelers ten spijt. Ik kan gewoon niet zo goed tegen dit soort spelers en dat zullen ze weten ook.

Wat denk je te bereiken met die vervormingen van mijn naam? Dat mensen je posts opeen smet plezier gaan lezen? NOPE :)
 

DeletedUser

Guest
Wat denk je te bereiken met die vervormingen van mijn naam? Dat mensen je posts opeen smet plezier gaan lezen? NOPE :)

Door samen met Vendoux aan een waterpijp te lurken heb je je eigen vrienden verraden. In drugsjargon noem je dat "doorgesnoven". Je hebt zelf hier aangegeven een ordinaire junk te zijn die waarschijnlijk teert op onze kosten. Wij betalen met zijn allen d.m.v. belasting niet alleen je drugsgebruik maar ook je internetverbinding zodat je dit spelletje kan spelen. Wees er trots op! Ik hoef dus niks te bereiken want je bent al exit, verdwenen, foetsie. Tip: Zoek hulp want je bent aardig de weg kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan