We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dat zei je al ja.Even een mededeling aan alle Reign-verlaters; elke massa die gepland is/word zal uitgevoerd worden. Om het even fair te houden, jullie weten dit dus nu.
Ja ik wil niet dat er misvattingen zijn, en dat wij achteraf degene zijn die onfair spelen, we hebben jullie gewaarschuwd. Dat geldt trouwens vooral voor de rest van Reign.Dat zei je al ja.
Flopspeler; Fanatic.
Valt pas The Angels of Death aan vanaf hij niet meer in Insane zit. Schrik Jakob?
Snap het Diego,voordat je dit soort "kinderachtige " Posts krijgt bedoel je![]()
Lulde er overheen? Ik zie werkelijk niks in mijn privé chat. Enkel die hopenloze poging om je waardeloze fakes op Erwin goed te praten, tevergeefs.Allang gegeven maar jij lulde er zoals gewoonlijk weer fijn over heen![]()
Diego kon niet weten dat jij hem hem geblocked had he
Nja, zo een herfstoorlog in de winter is al eens wat anders hé't is nu gewoon dorpen pakken. De oorlog is eigenlijk al voorbij. Veel kunnen ze niet meer doen.
De grootste kata abuser(s) worden aangepakt, en Paddos levert in dit geval geen weerstand meer.
Ik denk dat we Reign wel redelijk dood kunnen verklaren.