De herfstoorlog

Reactiescore
1.468
Iets geks ontdekt op nivelle. Schijnbaar wordt er wel gedodged, maar niet gedeft. Is wel lief van ze natuurlijk, maar wel zonde van ons ODA.
 

DeletedUser76153

Guest
Even een mededeling aan alle Reign-verlaters; elke massa die gepland is/word zal uitgevoerd worden. Om het even fair te houden, jullie weten dit dus nu.
 

DeletedUser76153

Guest
Snap het Diego,voordat je dit soort "kinderachtige " Posts krijgt bedoel je :redface:

Dat is een gehele andere situatie. Dat weet jij ook wel, maarja ik ben je flauwe propaganda al gewoon. Ik vroeg je trouwens bewijs in de chat vorige keer? Waar ben je daar mee gebleven Inge?
 
Reactiescore
3.452
Allang gegeven maar jij lulde er zoals gewoonlijk weer fijn over heen:tongue:
 

DeletedUser76153

Guest
Allang gegeven maar jij lulde er zoals gewoonlijk weer fijn over heen:tongue:
Lulde er overheen? Ik zie werkelijk niks in mijn privé chat. Enkel die hopenloze poging om je waardeloze fakes op Erwin goed te praten, tevergeefs.
Als je gaat zeveren dat hij in de wereldchat staat, moet je van verder komen. Ik heb de wereldchat niet gelezen op die momenten, en dat kan bevestigd worden door zowel Rain en Insane dat ik enkel privéchats las wegens tijd tekort.

Dus; verklaar je nader Inge. In privé dan, want ik heb je dat zelf nog in privé gevraagd! Maar daar wou jij dan weer niet op antwoorden ;)

En dan natuurlijk mijn excuses nog die erin staan omdat jij je grote mond niet kon houden over Bossbassie, ook geen reactie op gekregen. Toon alles even aan Inge ;)

02ce6e70ab48b6edd80b70ffc8eddd31.png
 
Reactiescore
3.452
Geen vv gedraaid Diego, en tuurlijk reageer ik niet als je al tijden op block staat^^
Dat doe ik met obstinate adolescentjes
 
Reactiescore
3.452
Ja en? :p

Maar ik wacht nog steeds op de screen Diego , voordat je iemand ergens van beticht raad ik je aan om eerst te controleren of het wel klopt :)
 

DeletedUser61134

Guest
Diego kon niet weten dat jij hem hem geblocked had he

Mwah, Inge blocked wel half TW als ze zo'n bui heeft :eek:
Ze heeft net zoals mij vast ook nog nooit zelf iemand toegevoegd op skype :p

Altijd mooi om gewoon de aanvraag te weigeren, hoef je ook niks aan te horen :eek:
 
Reactiescore
273
't is nu gewoon dorpen pakken. De oorlog is eigenlijk al voorbij. Veel kunnen ze niet meer doen.
De grootste kata abuser(s) worden aangepakt, en Paddos levert in dit geval geen weerstand meer.
 
Reactiescore
603
't is nu gewoon dorpen pakken. De oorlog is eigenlijk al voorbij. Veel kunnen ze niet meer doen.
De grootste kata abuser(s) worden aangepakt, en Paddos levert in dit geval geen weerstand meer.
Nja, zo een herfstoorlog in de winter is al eens wat anders hé :D:oops:
 

DeletedUser76153

Guest
Ik denk dat we Reign wel redelijk dood kunnen verklaren.

Je bedoelt DEF? Wat me opvalt is dat vooral de DEF leden het niet naar Hypo maken. Misschien had ik dan toch gelijk toen ik als enige tegen de fusie met DEF was? :rolleyes:
 

DeletedUser70435

Guest
Fusie was prima opzich, maar naar verloop van tijd ontbrak de activiteit & motivatie. Maar zeker in het begin was het geen slechte actie :smile:
 
Bovenaan