De Heilige Oorlog

Reactiescore
64
Hij bleef als enig over in famke met inactieve leden die geen echte toekomst meer hadden terwijl hij 3x zoveel punten had als de rest, dus het feit dat jullie hem geen uitnodiging sturen een week een waardeloze nap geven (hij ligt helemaal ingesloten, dus is echt de meest zinloze nap ooit. Is waarschijnlijk gewoon gedaan zodat jullie je niet schuldig hoeven te voelen en hem een 'kans' geven ;) ) die twee dingen zie ik wel als een stab eigenlijk :p je kan het mooi inkleden en in theorie heb je misschien wel gelijk en niets 'fout' gedaan, maar ik denk dat iedereen wel beseft dat het een beetje onrespectvol was om hem gewoon als edelvoer over te laten ;) maarja, jullie keus, ik vind het gewoon grappig dat KOH de 'slaafjesstam' genoemd wordt, maar jullie niet veel beter zijn eigenlijk (in mijn ogen) ;)


3x zoveel punten zegt niks. Bucep deed weinig. Werkte niet mee, reageerde weinig, behalve wanneer je hem 100 pms stuurde dat er iets gedaan werd. Wij wilden verder met het groepje dat actief was, dingen voor elkaar over houden. Dat koh nou een beleid heeft om Jan en alleman te recruteren kan ik niks aan doen.

In de praktijk kost hij jullie alleen maar Def. Maar dat is jullie keuze hè! Daarnaast bleef Bucep niet over als enige actieve lid. Misschien wel als minst actieve, maar weet jij veel ;)
 

Deleted User - 2167192

Guest
Hij bleef als enig over in famke met inactieve leden die geen echte toekomst meer hadden terwijl hij 3x zoveel punten had als de rest.

Ik reageer even op twee dingen van deze lange samengevoegde zin:
1. Als je interpunctie gebruikt gebruik het dan goed :D
2. De reden dat ik niet overgegaan ben omdat Hymne geen lui speler kon gebruiken die geen flikker uitvoert. Ik ben meer aanwezig op skype en hier dan ingame, dat is de reden dat ik niet meegegaan ben ;)
 
Reactiescore
46
nah je bent gewoon inactief op alles :x
 
Reactiescore
328
Hij bleef als enig over in famke met inactieve leden die geen echte toekomst meer hadden terwijl hij 3x zoveel punten had als de rest, dus het feit dat jullie hem geen uitnodiging sturen een week een waardeloze nap geven (hij ligt helemaal ingesloten, dus is echt de meest zinloze nap ooit. Is waarschijnlijk gewoon gedaan zodat jullie je niet schuldig hoeven te voelen en hem een 'kans' geven ;) ) die twee dingen zie ik wel als een stab eigenlijk :p je kan het mooi inkleden en in theorie heb je misschien wel gelijk en niets 'fout' gedaan, maar ik denk dat iedereen wel beseft dat het een beetje onrespectvol was om hem gewoon als edelvoer over te laten ;) maarja, jullie keus, ik vind het gewoon grappig dat KOH de 'slaafjesstam' genoemd wordt, maar jullie niet veel beter zijn eigenlijk (in mijn ogen) ;)
Dan werken jullie iig ook samen met - in jouw woorden - stabbers. Zie de situatie met dwerg :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80835

Guest
Ik reageer even op twee dingen van deze lange samengevoegde zin:
1. Als je interpunctie gebruikt gebruik het dan goed :D
2. De reden dat ik niet overgegaan ben omdat Hymne geen lui speler kon gebruiken die geen flikker uitvoert. Ik ben meer aanwezig op skype en hier dan ingame, dat is de reden dat ik niet meegegaan ben ;)

1) ik ben een wiskundige, nederlands is niet belangrijk :p
2) als je toch over zinsconstructies wilt melken, jouw zin is precies onderweg een paar werkwoorden verloren xx

Mooi! Dan ga ik nu weer even def sturen naar Bucep. Vraag ff rond in je stam wie ik ben @JEFF111

ik zal je ooit wel vinden zeker ;)
 

DeletedUser80835

Guest
Dan werken jullie iig ook samen met - in jouw woorden - stabbers. Zie de situatie met dwerg :D

over KOH weet ik zelf niets, wat zij in hun verleden gedaan hebben, kan ik niet bewijzen of beoordelen. Dat buce door jullie gekickt werd en als enige lid met toekomst niet uitgenodigd werd, heb ik zelf kunnen aanschouwen ;)
 
Reactiescore
64
over KOH weet ik zelf niets, wat zij in hun verleden gedaan hebben, kan ik niet bewijzen of beoordelen. Dat buce door jullie gekickt werd en als enige lid met toekomst niet uitgenodigd werd, heb ik zelf kunnen aanschouwen ;)

Volgensmij is buce niet gekickt.
 
Reactiescore
64
jawel, uit rain, net toen jullie hem gingen aanvallen.

Volgensmij haal je wat dingen door elkaar, Rain ontstaan uit famke had niks, maar dan ook helemaal niks meer te maken met hymne.

Buce had 0 inzet. Eerlijk gezegd wisten we amper dat die in famke zat. Zegt wel genoeg. Hij is niet gestabbed, er is samen met hymne een voorwaarde pakket gemaakt, buce viel daar compleet buiten. Maybe moet je eens naar zijn fouten gaan vragen of doet die niks fout?

Er was een NAP afgesproken en is nageleefd.
 

DeletedUser80835

Guest
Volgensmij haal je wat dingen door elkaar, Rain ontstaan uit famke had niks, maar dan ook helemaal niks meer te maken met hymne.

Buce had 0 inzet. Eerlijk gezegd wisten we amper dat die in famke zat. Zegt wel genoeg. Hij is niet gestabbed, er is samen met hymne een voorwaarde pakket gemaakt, buce viel daar compleet buiten. Maybe moet je eens naar zijn fouten gaan vragen of doet die niks fout?

Er was een NAP afgesproken en is nageleefd.

nu zijn we terug bij het eerste bericht dat ik hierover getyped had ;) rain is het overblijfsel van famke na de overstap naar hymne. Dat buce inactief was kan goed zijn, weet ik niet veel van, maar wist hij van die voorwaarden? Heeft hij een kans gekregen om zich te herstellen en aan die voorwaarden te voldoen? Ik denk het niet eigenlijk.. Ik zeg helemaal niet dat hij niets fout doet, en die nap is inderdaad afgesproken en nageleefd, maar dat was, zoals ik al eerder zei, eerder voor de show, want veel betekende dat niet meer.. hij was misschien minder actief dan de rest, maar laten we er misschien maar vanuit gaan dat een van de voorwaarden was dat buce gewoon edelvoer moest worden voor jullie ;)
 
Reactiescore
723
c-snipe fail.PNG
Ik heb zonet een c-snipe gefaild :( (ondertussen al even geleden)

Als ik eerlijk mag zijn was ik zaterdag ochtend verrast toen ik incs. kreeg van Mea Vota.
Ik had gezien dat er al scouts geweest waren en al een verovering.
Dag kerk helaas :(
Veel blocken kon er niet gebeuren of het moest duur gebeuren.
Gedaan wat ik op die moment kon en vv afgegeven aan @Asteek 2 (thx man! ;)) om nog een snipe uit te voeren. Ik heb ook een privé leven :p
en dan komen we bij zondag en tja, weet ik op voorhand dat ik privé problemen ga hebben. Sommigen kennen die meer in detail dan anderen (voornamelijk mensen van cas7 aangezien ik die wereld iets meer prio geef)
Maar goed, ook die dag heeft mijn acc vooral onder vv gestaan.

Spijtig, maar goed, vandaag zagen we weer incommings en het eerste dat er gebeurd is een gefaalde c-snipe.
Hieronder het rapportje van het verloren defje van de gefaalde c-snipe
20190430 verloren def.PNG

Tof gespeeld, MIJN kerk er snachts uithalen ;)
 
Reactiescore
64
nu zijn we terug bij het eerste bericht dat ik hierover getyped had ;) rain is het overblijfsel van famke na de overstap naar hymne. Dat buce inactief was kan goed zijn, weet ik niet veel van, maar wist hij van die voorwaarden? Heeft hij een kans gekregen om zich te herstellen en aan die voorwaarden te voldoen? Ik denk het niet eigenlijk.. Ik zeg helemaal niet dat hij niets fout doet, en die nap is inderdaad afgesproken en nageleefd, maar dat was, zoals ik al eerder zei, eerder voor de show, want veel betekende dat niet meer.. hij was misschien minder actief dan de rest, maar laten we er misschien maar vanuit gaan dat een van de voorwaarden was dat buce gewoon edelvoer moest worden voor jullie ;)

Als hij actief was geweest had die de de voorwaardes geweten, want wij weten ze ook toch? Hij zat langer dan ons in famke als ik het goed had & minder laten zien. Kiest die toch zelf voor? Hij kon ook zelf aangeven dat die geen tijd had, hadden wij een co kunnen zoeken bijv.?

Elke NAP na breuk is een show, daarvoor zijn ze. Iedereen een kans te geven goed te zetten.

Hij is niet gebruikt als edelvoer. Hij werd edelvoer pas NA de NAP. Een gevolg van niet actief zijn. Niemand eisde dat hij edelvoer moest worden.
 

Deleted User - 2167192

Guest
1) ik ben een wiskundige, nederlands is niet belangrijk :p
2) als je toch over zinsconstructies wilt melken, jouw zin is precies onderweg een paar werkwoorden verloren xx

Touché, in mijn hoofd klonk de zin perfect maar dan vergeet ik enkele (werk)woorden te typen ^^. Maar je snapte mijn bedoeling met zin wel toch? :D
 
Bovenaan