De Heilige Oorlog

Reactiescore
389
Gewoon even geduld hebben zoals ik zei, dan komt dit ook wel in orde. Niet iedereen zit continu op tw:)

Meh, als je dan zo nodig de oorlog wilt verklaren, moet je niet op dag een al statistieken gaan verdraaien door bepaalde stammen pas later uit te nodigen imo
 
Reactiescore
46
Oh nee de stats kloppen niet straks lijkt het alsof we het slechter hebben gedaan
Ik voel mijn ego al zakken omdat ik nu niet als super goede speler in de stats sta!!!
 

DeletedUser79332

Guest
Leuk bedachte oorlogsverklaring.
Door de spelfouten lees ik wel heen.

Ik hoorde dat er een massa is???
 
Reactiescore
46
Was idd wel grappig gedaan, beetje jammer er meteen gezeik is met wie nou waar meedoet en dergelijke
Ik geloof dat er op t moment een massa gaande is op Phuture, but dont quote me on that
 

Deleted User - 2167192

Guest
Niet lullig bedoelt maar eh… er zijn al genoeg waardeloze topics toch?
 
Reactiescore
142
KOH laat je horen en verdedig jullie strijd hier:p, in elk geval al mooi dat jullie de oorlogsverklaring hebben gedaan...
 
Reactiescore
127
Bedankt voor de eerste echte uitdaging op casual 6 jullie hebben me toch weer van mijn luie stoel afgekregen.
Leuke aanval en goed bedacht, We zien jullie de volgende ronde wel weer:D.
 

DeletedUser78605

Guest
29 april, 22:52
Vandaag is de eerste echte massa gedaan op Hymne, kijken hoe sterk Koh nu echt is op communicatief gebied, maar vooral ook aanvallend. Maar natuurlijk ook de vraag, hoe doet Hymne het defensief? Dik 1500 inc's op PN en ja hoor, ze kwam en zo af en toe door. Helaas stond het actieve team van PN ook klaar en waren de recaps al om de hoek aan het wachten. Zeer teleurstellend uiteraard voor koh.
Maar deze eerste dag, wat later gezien gaat worden als geschiedenis van Casual 6, gaat nog negatiever de boeken in. Er was een solo actie weer op Asteek. Slechts 1 speler die nog niet eens alles uit de kast haalde, maar gewoon iets wou doen uit verveling. Wat hulp had van een aantal reeds al lopende spelers. Wist toch in zijn eentje meer succes te boeken dan de grote massa van Koh.


o0ovac.png
 
Reactiescore
30
Ik moet er wel weer om lachen. CBT rekruteert Bucephalus. Die verliest dorpen als een gek en is binnen een paar weken weg. PN krijgt een massa verliest niet, alleen maar awards. Daarnaast vind ik dit een slappe oorlogsverklaring. Slappe hap daar bij KOH. Zo zie je maar dat roshi het toch niet in z'n eentje kan.
 

DeletedUser80835

Guest
Ik moet er wel weer om lachen. CBT rekruteert Bucephalus. Die verliest dorpen als een gek en is binnen een paar weken weg. PN krijgt een massa verliest niet, alleen maar awards. Daarnaast vind ik dit een slappe oorlogsverklaring. Slappe hap daar bij KOH. Zo zie je maar dat roshi het toch niet in z'n eentje kan.

No offence, maar deze zinnen bevatten wel heel weinig logica :p wat is er grappig aan dat jullie Bucephalus gestabd hebben, daarna uit zijn stam gekickt, nu met 3 hem aanvallen en hij dus bij ons komt? Ik voel het al aankomen dat je weer gaat zeggen dat wij jullie niet aankunnen (ik zeg niet dat dat niet zo is ;) ), maar ik zie niet in hoe dit voor eender wie een schande is :p (behalve dat jullie iemand stabben, maar dat is jullie moreel probleem) En een slappe oorlogsverklaring impliceert een slappe KOH? Das ook weer mooi subjectief een gevolg uitgedrukt :p maar hey, ik ben hier niet voor ruzie he xx
 
Reactiescore
324
No offence, maar deze zinnen bevatten wel heel weinig logica :p wat is er grappig aan dat jullie Bucephalus gestabd hebben, daarna uit zijn stam gekickt, nu met 3 hem aanvallen en hij dus bij ons komt? Ik voel het al aankomen dat je weer gaat zeggen dat wij jullie niet aankunnen (ik zeg niet dat dat niet zo is ;) ), maar ik zie niet in hoe dit voor eender wie een schande is :p (behalve dat jullie iemand stabben, maar dat is jullie moreel probleem) En een slappe oorlogsverklaring impliceert een slappe KOH? Das ook weer mooi subjectief een gevolg uitgedrukt :p maar hey, ik ben hier niet voor ruzie he xx
Hoe komen jullie erbij dat Buce gestabd is dan? Toen een aantal spelers vanuit Famke naar Hymne gingen zijn alle banden tussen Hymne en Famke verbroken waarna de er een NAP van 2 week werd aangeboden. Die NAP is gewoon gerespecteerd. Als Buce werd aangevallen tijdens de NAP was het een stab geweest. Als Buce werd aangevallen terwijl de oud Famke spelers nog in Famke zaten was het een stab geweest. Maar de huidige actie kan je absoluut niet als een stab definiëren.
 

DeletedUser80835

Guest
Hoe komen jullie erbij dat Buce gestabd is dan? Toen een aantal spelers vanuit Famke naar Hymne gingen zijn alle banden tussen Hymne en Famke verbroken waarna de er een NAP van 2 week werd aangeboden. Die NAP is gewoon gerespecteerd. Als Buce werd aangevallen tijdens de NAP was het een stab geweest. Als Buce werd aangevallen terwijl de oud Famke spelers nog in Famke zaten was het een stab geweest. Maar de huidige actie kan je absoluut niet als een stab definiëren.

Hij bleef als enig over in famke met inactieve leden die geen echte toekomst meer hadden terwijl hij 3x zoveel punten had als de rest, dus het feit dat jullie hem geen uitnodiging sturen een week een waardeloze nap geven (hij ligt helemaal ingesloten, dus is echt de meest zinloze nap ooit. Is waarschijnlijk gewoon gedaan zodat jullie je niet schuldig hoeven te voelen en hem een 'kans' geven ;) ) die twee dingen zie ik wel als een stab eigenlijk :p je kan het mooi inkleden en in theorie heb je misschien wel gelijk en niets 'fout' gedaan, maar ik denk dat iedereen wel beseft dat het een beetje onrespectvol was om hem gewoon als edelvoer over te laten ;) maarja, jullie keus, ik vind het gewoon grappig dat KOH de 'slaafjesstam' genoemd wordt, maar jullie niet veel beter zijn eigenlijk (in mijn ogen) ;)
 
Bovenaan