De Heilige Oorlog

Reactiescore
29
Zei ik toch, net Utopia hier :p

Meer dan gezemel en gezeur is het hier niet "over het algemeen" ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71298

Guest
Remco ga lekker je eigen ego strelen op een andere plek. Knap man, alles solo. Wil je dat horen? Joe joe, en de groetjes thuis! Daag.
Niemand hoeft met eer te strijken die ze niet verdienen en als iemand beweert co te zijn geweest op een solo acc dan benoem ik dat.
Moet jij niet nog wat runnen voor massa's, edels van 200uur afstand laten doorbreken en dan een ander de schuld geven?
Of doe je het tegenwoordig niet meer zo?
Anyway, ik heb me zegje gedaan dus hoef dit fora verder niet bij te houden.
 

DeletedUser70435

Guest
Moet jij niet nog wat runnen voor massa's, edels van 200uur afstand laten doorbreken en dan een ander de schuld geven?
godver tering jij moet wel een heel goed geheugen hebben als je nog shit van jaren geleden weet, want ik kan me niks meer herinneren van Cas1, buiten de accounts waar ik gespeeld heb dan
 

DeletedUser80835

Guest
Iemand die jou heeft zien aanvallen en dit dus volledig terecht kan zeggen. Maar als je even op het golden awards topic kijkt (wat je vast wel eens hebt gedaan) kan je zien waar ik speel.

Ben ik verkeerd of was jij degene die mura masa zijn vv had toen we hem inpalmden? :p
 
Reactiescore
30
OracleOne zei:
Eerder wat gesmolten lood die op een zeer hoge snelheid wordt afgevuurd.
Zou je ook gelijk een stuk knapper maken

Internetheld.
 
Reactiescore
64
Moet jij niet nog wat runnen voor massa's, edels van 200uur afstand laten doorbreken en dan een ander de schuld geven?
Of doe je het tegenwoordig niet meer zo?
Anyway, ik heb me zegje gedaan dus hoef dit fora verder niet bij te houden.

Hij doet tegenwoordig niet meer zo, volgensmij hebben ze de laatste massa amper wat verloren. Of geeft die KoH de schuld van het slechte aanvallen?

Je hebt dit forum nooit hoeven bij te houden, waarsch wou je even 15 minutes of fame. Geniet er van!
 

Deleted User - 2167192

Guest
Ben ik verkeerd of was jij degene die mura masa zijn vv had toen we hem inpalmden? :p

Daar neem ik de credit voor maar dat is ook niet heel lastig met een account zonder troepen. Maar als je er trots op wilt zijn dan wil ik je die credits wel geven hoor Chapeau ;)
 

DeletedUser80835

Guest
Daar neem ik de credit voor maar dat is ook niet heel lastig met een account zonder troepen. Maar als je er trots op wilt zijn dan wil ik je die credits wel geven hoor Chapeau ;)

Een prestatie kan je het inderdaad niet noemen haahah alhoewel je met die off wel minstens 1 iemand van cbt helemaal had kunnen slopen hoor... stond alleen echt nergens def haahha leuk account was dat :p
 

DeletedUser77953

Guest
Ben ik verkeerd of was jij degene die mura masa zijn vv had toen we hem inpalmden? :p

Daar neem ik de credit voor maar dat is ook niet heel lastig met een account zonder troepen. Maar als je er trots op wilt zijn dan wil ik je die credits wel geven hoor Chapeau ;)

Nah hij heeft het wel over mij. De eerste keer dat ze aanvielen had ik de VV. Account was alleen een puinhoop mede omdat alle deff weg was dus toen pleurde ik wat clears eruit en liet ik het verder gaan :p.

Clears zonder ram, na tientallen snipes nog steeds geen gesplitte treinen, OS die naar een dorp werd verstuurd voordat de edels aankwamen waren dingen die heel vaak voorkwamen dus denk dat ik wel een terechte conclusie heb getrokken.
 

DeletedUser80835

Guest
Nah hij heeft het wel over mij. De eerste keer dat ze aanvielen had ik de VV. Account was alleen een puinhoop mede omdat alle deff weg was dus toen pleurde ik wat clears eruit en liet ik het verder gaan :p.

Clears zonder ram, na tientallen snipes nog steeds geen gesplitte treinen, OS die naar een dorp werd verstuurd voordat de edels aankwamen waren dingen die heel vaak voorkwamen dus denk dat ik wel een terechte conclusie heb getrokken.

na een 5-tal dorpen en geen reactie buiten een mededeling om te stoppen, had iedereen wel door dat dit gratis dorpen gingen worden, waarom dan zoveel moeite doen om alles 100% perfect te regelen? :p ik gun je de ODD/ODA wel ;)
 

DeletedUser77953

Guest
na een 5-tal dorpen en geen reactie buiten een mededeling om te stoppen, had iedereen wel door dat dit gratis dorpen gingen worden, waarom dan zoveel moeite doen om alles 100% perfect te regelen? :p ik gun je de ODD/ODA wel ;)

Dan hoop ik dat dat het was. Met zulke aanvallen kom je er verder nergens doorheen hoor :D Die ODA/ODD mag je gunnen aan mijn eigen account ;)
 
Bovenaan