De Heilige Oorlog

DeletedUser78605

Guest
Wss slecht internet met een vertraging van 5 uur.. Dodgen wil weer eens niet helemaal lukken
 

Deleted User - 2172780

Guest
na een 5-tal dorpen en geen reactie buiten een mededeling om te stoppen, had iedereen wel door dat dit gratis dorpen gingen worden, waarom dan zoveel moeite doen om alles 100% perfect te regelen? :p ik gun je de ODD/ODA wel ;)

Waarom deden jullie dan moeite voor bucep?
 

DeletedUser78605

Guest
Wie heeft toch steeds die vv van onze vriend Asteek? Die persoon begint nu het zelfde te deffen als hem zelf. Dus ik raad aan om ook tijdelijk op vakantie te gaan en wat rust te nemen :p
 
Reactiescore
30
Hoe gaat t met het plannen van de massa op Thegreatwar? En hoe verlopen de zaken dat Angel genoeg Def krijgt?
Dwerg intern door KOH? Welk account bij jullie gaat ie joinen?
 
Reactiescore
324
Hoe gaat t met het plannen van de massa op Thegreatwar? En hoe verlopen de zaken dat Angel genoeg Def krijgt?
Dwerg intern door KOH? Welk account bij jullie gaat ie joinen?
niet zoveel vragen naar interne info, die gaan ze toch nooit geven :eek: 1 vraag per keer werkt mss wel :D
 
Reactiescore
389
De afgelopen week grofweg in getallen :)
Zijde 1 met een 113 miljoen punten (zonder SBTB mee te rekenen die wel in de oorlogsverklaring zit) en zijde 2 met een 65 miljoen punten. In dit geval is Zijde 1 dus ongeveer 73% groter dan zijde 2 (met SBTB erbij komt dit vrij dicht bij 2x zo groot te liggen). Toch zijn er de afgelopen dagen een aardig aantal dorpen gepakt van zijde 1, ondanks flinke stacks en ondersteuningen van zowel koh als CBT. Leuke oorlog tot zo ver in mijn bescheide mening.

Zijde 1:
Stammen: KOH, C.B.T
Zijde 2:
Stammen: Hymne, Siris

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 432
Kant 2: 462
Verschil: 30

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58
Kant 2: 128
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,081,588
Kant 2: 4,352,565
Verschil: 270,977

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 561,164
Kant 2: 1,231,891
Verschil: 670,727

chart
 

DeletedUser79332

Guest
Voordat ik weer met een beschuldigende vinger ga wijzen zal ik eerst eens om duidelijkheid vragen.

Graag jullie mening dus op het volgende.

We hebben CF afspraken. We edelen in elkaars cluster van de vijand als we vijandelijke dorpen pakken. Lees dus hymne en siris of koh en cbt.

Koh heeft te kennen gegeven dat HEROES geen diplomatieke betrekkingen heeft met hen.
Nu edelt/internt wimpies (koh) dorpen van erny (HEROES) in het cluster van Phuture (hymne).
Dan zijn dit Cfs toch volgens de afspraken?
 
Reactiescore
112
Voordat ik weer met een beschuldigende vinger ga wijzen zal ik eerst eens om duidelijkheid vragen.

Graag jullie mening dus op het volgende.

We hebben CF afspraken. We edelen in elkaars cluster van de vijand als we vijandelijke dorpen pakken. Lees dus hymne en siris of koh en cbt.

Koh heeft te kennen gegeven dat HEROES geen diplomatieke betrekkingen heeft met hen.
Nu edelt/internt wimpies (koh) dorpen van erny (HEROES) in het cluster van Phuture (hymne).
Dan zijn dit Cfs toch volgens de afspraken?

Lees je pm even. Toch weer toevallig jij dat het weer op het forum moet gooien he.
 
Bovenaan