De eerste stammassa?

Reactiescore
152
Tgo ja als we beiden zouden blijven oorlogje spelen zal er uiteindelijk wel een winnaar uitkomen, maar tegen welke kost? Als je dan gaat kijken naar bv pure hoe zij kunnen doorgroeien terwijl wij hier nodeloos troepen liggen te verkwisten, kan je wereldwinst op die manier gewoon al bijna gaan uitsluiten. 2 weken oorlog heeft ons van een constante top 5 plaats met enorm mooie farmstats naar een 18e plek gebracht as we speak, dat zegt al wel genoeg denk ik :redface:

maretan

The Sniper 2020
Reactiescore
2.151
yup, zat van de week ook al, van hoe sense en wolves de ranglijsten domineerden ze zo hard weggezakt zijn alle top accounts in het oosten liggen, op kog, mauss en san-der na

Reactiescore
4
yup, zat van de week ook al, van hoe sense en wolves de ranglijsten domineerden ze zo hard weggezakt zijn alle top accounts in het oosten liggen, op kog, mauss en san-der na
met alle respect, maar wanneer bijna al je dorpen komen van interns of barbs, zou ik moeite hebben om dat een top account te noemen eigenlijk; zou best kunnen dat ze dat zijn, maar grootte maakt nog geen top account imo

maretan

The Sniper 2020
Reactiescore
2.151
Bedoelde meer te zeggen top 10 accounts (vergat weer eens me post na te lezen) maar ben het zeker eens met wat je zegt.

Reactiescore
10
Toch mooi om te zien hoe beide partijen er zo uitgekomen zijn! Mooi stukje diplomatie, zo kan het ook!