De eerlijke Breakers?

DeletedUser62889

Guest
Wanneer zei ik dat Sanguinor (ervan uitgaande dat je mij bedoeld) ?
 
Reactiescore
255
Banaan was dan ook even minstens even noob als The Sanguinor, invalid argument dus. :D

Ja dat beweer ik, is ook gewoon zo. EQUI heeft in zijn geheel maar weinig invloed gehad.. Jullie lagen daar maar wat te nooben in het zuiden maar Phalanx heeft nooit ECHT rekening moeten houden met jullie. Die stab zorgde er alleen voor dat een zwakke stam sneller ging vallen dan normaal, Divine was een zwak aftreksel dat het toch nooit lang ging redden, is dus niet ook echt een compliment. Moest Divine de kwantiteit gehad hebben van EQUI hadden zij W18 gewonnen, aangezien nu ook de kwalitatief zwakste stam van W18 nog overblijft puur door dat kwantitatief overschot. Er is geen enkele speler in EQUI die echt een invloed gehad heeft op W18, meer heel EQUI als zijn geheel.(Stacknoobjes).

Zonder Divine was |P|halanx al eerder verleden tijd, of toch zo goed als. Daarbuiten moet je niet zo veralgemenen, ik heb nog altijd een skype berichtje waarin je mij vraagt om Krepox over te nemen.. :eek:. Vreemd eigenlijk, een zwak aftreksel laat je toch niet je account overnemen, ik was er notabene oprichter van.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wou je daarmee zeggen dat ik daar iets mee te maken heb? Omdat dit account toevallig in divine heeft gezeten wil niet zeggen dat ik er toen al op zat. En als zat ik er op dan nog heb ik niks met het deleten van accounts te maken.

Maar als jij vindt dat ik er wat mee te maken heb prima, ik wordt er niet minder om.
Jouw accountnaam en registratie spreekt boekdelen.. Wel maakte je een deel uit en keurde het infeite goed (doe je nog steeds).. lees: Bloemkool speelt nog steeds en alsof het niet erg genoeg is, is hij ook nog steeds een leider van Break. :rolleyes:

post de bewijzen maar dan...
ik heb zelf mijn acc gedeffed tijdens massa's. op aanvallend vlak heeft D. van pemann een aantal keer mijn VV gedraaid ja, maar op verdedigend vlak alleen 1kl5 1 ochtend toen ik naar school moest. dus als je je houdt aan je eigen principe om niet te reageren als je er niks van af weet zou dat fijn zijn.
Nee echt.. Alsof ik niks anders te doen had/heb.. moet ik printscreens en alle shit van een noob bewaren:eek:
 

DeletedUser

Guest
Flos :( Ik weet dat je het niet leuk vindt maar de wereld draait door. Ook na de val van |P|. Wat ik daarna doe is uitsluitend mijn keuze. Zijn er zoveel die uiteindelijk toch doorspelen. En die bewuste fout heb jij destijds een pak vaker aangekaart. Ik zei het nu, gewoon omdat P. zei dat hij er zelf altijd voor zijn account was, wat dus niet zo was toen. Verder no offence naar hem hoor :)



Ik weet nog dat Aus zic verschillende keren kwaad maakte omdat F. meer deed dan jou. En dat Rhythm toen ook vaak onder VV stond. En dat er niets gedaan werd is beetje bullshit want ASOG verloor zowat alle winst die het had gepakt paar weken later ;) Maar was geen post expliciet tegen jou hoor. Je zei gwn dat je er altijd zelf voor je account was, terwijl het destijds meer dan de helft van de tijd anderen waren die edelden. Verder, again, no offence :)

B. de discussie hier was over mijn tijd op deschutter en niet op rhythm. dus vandaar.

verder nog even ingaand op mijn tijd op Rhythm. ik begon op Vincio (asog) daar speelde J. (doyoulikeit) toen op met zijn co. dit was 1 van de beste spelers van |P| denk ik, en ik voelde me overbodig. op dat moment kreeg R. (Simpelplan) die op Rhythm speelde een massa, op dat moment had hij ook een ongeval in zijn familie in RL. het acc was dus onbemand en stond ong. -125 tegen Break. het front was niet in orde en het acc lag in puin. ik zat toen nog in de 5e en had redelijk veel tijd dus stapte over naar rhythm. ik heb het hele acc weer goed gezet en opnieuw ingedeeld totdat het één van de stabielere accounts van |P|halanx werd, was ook één van de makkelijkere accounts, toegegeven. toen ik naar de 6e ging kreeg ik minder tijd. heb 2 keer een aanval gehad die ik door omstandigheden beide niet kon deffen (1 was dat ik en week bij een vriend sliep omdat mijn ouders weg waren, heb daar nog geprobeerd maar het internet was zo sloom dat elke snipe mislukte). toen heb ik 2 keer mijn vv afgegeven. dat klopt (waren tevens geen grote aanvallen 200 max). Na een tijdje kwam inderdaad de massa op Bananass. toen heeft careless een nacht gedraaid op mijn acc toen ik zelf niet kon omdat ik de volgende dag gewoon school had, ik was 1 uur uit en heb vanaf toen zelf mijn acc beheerd. deze actie was essentieel in het breken van Bananass. maar heeft maar heeft niet zoals jij geloof ik zei het grootste deel van mijn winsten opgeleverd (hiermee doel ik puur op de aanval en niet op het effect wat het heeft gehad zoals het breken van het account). daarna heb ik denk ik een kleine 150 dorpen over genomen. toen had ik een SE week en daarna was aanvalsstopt, in die periode is het account Bananass. weer op de rails gezet met enorme stacks en nieuwe spelers. ik heb daarna nog met 2 acties in totaal ong. 20-40 dorpen gepakt.
Ik begrijp dat Aus soms boos werd maar ik moet opmerken dat Aus in eerste instantie de VV van Asog had en hij ook een tijd niet heeft geedeld.

verder nog even ingaand op de situatie van Vinnie, ik wil hiermee niet de prestatie's van V. naar beneden praten want ik vind het een absolute topper. Maar HoH en ik geloof Boxmeer (of hoe zijn af acc ook alweer heet) speelde op dat account in tijde van de massa, zij hebben toen veel dorpen geedeld. door een misverstand werd het acc langer inactief dan geplanned. in die tijd had V. de vv via t-dup en edelde rustig dorpjes van een gebroken account. omdat door het misverstand Boxmeer en HoH niet inlogde is hij overgestapt naar mali en heeft hij grotendeels van een gebroken account geedeld. toen het acc weer gestacked was vielen de stacks langs een deel van het front met mali. nog mee waar V. toen weer dorpen heeft geedeleld. toen dat front ook gestacked was zoals bij mij heeft ook V. nauwelijks tot geen dorpen meer weten te edelen. ik moet zeggen dat de prestatie van V. op Mali. niet heel bijzonder was alhoewel ik hem wel op andere VV's bezig heb gezien waar hij zich meer dan bewezen heeft een absolute topspeler te zijn.

Nee echt.. Alsof ik niks anders te doen had/heb.. moet ik printscreens en alle shit van een noob bewaren:eek:

je bedoeld dat de bewijzen er niet zijn omdat het simpelweg niet is gebeurd? ja tuurlijk dat begrijp ik komt goed je was bijna geloofwaardig!

en dat noob is beetje misplaatst uit jou mond, als was je 1 van de beter al dan niet de beste in EQUI dat zegt niet zoveel jou winsten op bijv. Krepox komen vooral, al dan niet alleen, door je zieke online tijden. toen M. (strang miniscule.) op Bs. speelde maakte je geen kans.
 

DeletedUser3435

Guest
Ja dat doe ik, grootste egotripper die ooit op TW heeft mogen zitten.
Oh maar jij bent ook een egotrippertje hoor.. Omdat je nog een klein kind van 14 jaar bent en nog niet weet wat je plaats is. :) Dat is veel zieliger, ofniet soms? Ik hoop voor EQUI dat jij ondertussen al nietmeer zo noob bent, kost o zo veel moeite en tijd om jou ooit op het goede pad te krijgen op het gebied van TW haha.. Gevallen zoals Essential Values probeer ik meestal wel op te leiden, bij jou zou ik niet eens de moeite nemen, hopeloze zaak.
Zonder Divine was |P|halanx al eerder verleden tijd, of toch zo goed als. Daarbuiten moet je niet zo veralgemenen, ik heb nog altijd een skype berichtje waarin je mij vraagt om Krepox over te nemen.. :eek:. Vreemd eigenlijk, een zwak aftreksel laat je toch niet je account overnemen, ik was er notabene oprichter van.
Ja dan was Phalanx al verleden tijd, maar dat was door omstandigheden.. Divine was een pispot tegenover Phalanx, dat merk je wel aan het feit hoe snel ze geownd werden door een stelletje noobs hé. :D Divine was altijd een zwakke en onbelangrijke stam zijn op W18, wilt niet zeggen dat Phalanx niks aan jullie gehad heeft. Jullie hebben je laten ownen door de grootste noobs van W18.. Ik veralgemeen niet, jij veralgemeent, staat nergens 'Vitalise is een noob'. Jullie stam, het geheel dus, was een zwak aftreksel.. Een hopeloze poging, heb ik bij de oprichting van Divine al tegen je gezegd, dat Skype gesprekje mag je ook tonen hoor. ;) Mooi om te zien dat jij nog altijd heel veel moeilijkheden hebt met begrijpend lezen.. ik begin me nu wel af te vragen of het aan de intelligentie ligt of aan het 'niet willen lezen'. Bovendien.. weer typisch als je een klein kind zoals jou iets vraagt dat je het meteen gaat vergroten. Voor mijn part had Essential Values mijn account overgenomen, ook al heeft P. niet zo veel ervaring. Was ook niet meer nodig aangezien het niveau op W18 zodanig laag was geworden en nu nog lager is geworden, dus jezelf niet zo ophemelen door die vraag, heb diezelfde vraag aan meerdere gesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Interesseert mij niet wat zij daarvan vinden, is gewoon zo. Ja dat is iets wat je pas begrijpt als je het spelletje pas begrijpt Zombiedoder, gaat bij jou dus nog een hele tijd duren, dus herhaal ik het regelmatig. :)

Er is een groot verschil tussen een spel kunnen spelen en een spel begrijpen. Ik begrijp het allemaal zeker hoor, en nee ik kan het idd niet spelen. Echter jouw bewering dat Divine een slap aftreksel is, vind ik buitengewoon interessant. Je beweert hier onder (in het dikgedrukte) ook nog eens dat Divine |P|halanx op de been heeft gehouden. Interessant, interessant. Een slap aftreksel, verslagen door EQUI, die tóch |P| op de been heeft gehouden. Pas op dat je jezelf niet in de nesten werkt hè, of ga je dan weer net als vroeger, over naar plan B en op de man proberen te spelen? Ik zie in deze 2 posts al wel wat springveren naar dat plan toe. Ha, je vermaakt me weer eens, Krepox, bedankt!

Ja dan was Phalanx al verleden tijd, maar dat was door omstandigheden.. Divine was een pispot tegenover Phalanx, dat merk je wel aan het feit hoe snel ze geownd werden door een stelletje noobs hé. :D Divine was altijd een zwakke en onbelangrijke stam zijn op W18, wilt niet zeggen dat Phalanx niks aan jullie gehad heeft. Jullie hebben je laten ownen door de grootste noobs van W18.. Ik veralgemeen niet, jij veralgemeent, staat nergens 'Vitalise is een noob'. Jullie stam, het geheel dus, was een zwak aftreksel.. Een hopeloze poging, heb ik bij de oprichting van Divine al tegen je gezegd, dat Skype gesprekje mag je ook tonen hoor. ;) Mooi om te zien dat jij nog altijd heel veel moeilijkheden hebt met begrijpend lezen.. ik begin me nu wel af te vragen of het aan de intelligentie ligt of aan het 'niet willen lezen'. Bovendien.. weer typisch als je een klein kind zoals jou iets vraagt dat je het meteen gaat vergroten. Voor mijn part had Essential Values mijn account overgenomen, ook al heeft P. niet zo veel ervaring. Was ook niet meer nodig aangezien het niveau op W18 zodanig laag was geworden en nu nog lager is geworden, dus jezelf niet zo ophemelen door die vraag, heb diezelfde vraag aan meerdere gesteld.

Een onbelangrijke, slechte stam. En toch kon |P| niet zonder Divine. Dan lijkt het me dat Divine toch wel degelijk belangrijk was? En het feit dat Divine belangrijk was, maakt EQUI ook belangrijk, aangezien EQUI Divine (een belangrijke stam) verslagen heeft.
 

DeletedUser54807

Guest
@Krepox, iedereen weet dat Divine Phalanx heeft gered, ik vind het nu wel beetje jammer dat jij nu Divine zit uit te schelden voor een pispot. Die stam heeft Phalanx toen gered, dus wees dankbaar ipv ze uit te schelden.
 

DeletedUser

Guest
B. de discussie hier was over mijn tijd op deschutter en niet op rhythm. dus vandaar.

verder nog even ingaand op mijn tijd op Rhythm. ik begon op Vincio (asog) daar speelde J. (doyoulikeit) toen op met zijn co. dit was 1 van de beste spelers van |P| denk ik, en ik voelde me overbodig. op dat moment kreeg R. (Simpelplan) die op Rhythm speelde een massa, op dat moment had hij ook een ongeval in zijn familie in RL. het acc was dus onbemand en stond ong. -125 tegen Break. het front was niet in orde en het acc lag in puin. ik zat toen nog in de 5e en had redelijk veel tijd dus stapte over naar rhythm. ik heb het hele acc weer goed gezet en opnieuw ingedeeld totdat het één van de stabielere accounts van |P|halanx werd, was ook één van de makkelijkere accounts, toegegeven. toen ik naar de 6e ging kreeg ik minder tijd. heb 2 keer een aanval gehad die ik door omstandigheden beide niet kon deffen (1 was dat ik en week bij een vriend sliep omdat mijn ouders weg waren, heb daar nog geprobeerd maar het internet was zo sloom dat elke snipe mislukte). toen heb ik 2 keer mijn vv afgegeven. dat klopt (waren tevens geen grote aanvallen 200 max). Na een tijdje kwam inderdaad de massa op Bananass. toen heeft careless een nacht gedraaid op mijn acc toen ik zelf niet kon omdat ik de volgende dag gewoon school had, ik was 1 uur uit en heb vanaf toen zelf mijn acc beheerd. deze actie was essentieel in het breken van Bananass. maar heeft maar heeft niet zoals jij geloof ik zei het grootste deel van mijn winsten opgeleverd (hiermee doel ik puur op de aanval en niet op het effect wat het heeft gehad zoals het breken van het account). daarna heb ik denk ik een kleine 150 dorpen over genomen. toen had ik een SE week en daarna was aanvalsstopt, in die periode is het account Bananass. weer op de rails gezet met enorme stacks en nieuwe spelers. ik heb daarna nog met 2 acties in totaal ong. 20-40 dorpen gepakt.
Ik begrijp dat Aus soms boos werd maar ik moet opmerken dat Aus in eerste instantie de VV van Asog had en hij ook een tijd niet heeft geedeld.

verder nog even ingaand op de situatie van Vinnie, ik wil hiermee niet de prestatie's van V. naar beneden praten want ik vind het een absolute topper. Maar HoH en ik geloof Boxmeer (of hoe zijn af acc ook alweer heet) speelde op dat account in tijde van de massa, zij hebben toen veel dorpen geedeld. door een misverstand werd het acc langer inactief dan geplanned. in die tijd had V. de vv via t-dup en edelde rustig dorpjes van een gebroken account. omdat door het misverstand Boxmeer en HoH niet inlogde is hij overgestapt naar mali en heeft hij grotendeels van een gebroken account geedeld. toen het acc weer gestacked was vielen de stacks langs een deel van het front met mali. nog mee waar V. toen weer dorpen heeft geedeleld. toen dat front ook gestacked was zoals bij mij heeft ook V. nauwelijks tot geen dorpen meer weten te edelen. ik moet zeggen dat de prestatie van V. op Mali. niet heel bijzonder was alhoewel ik hem wel op andere VV's bezig heb gezien waar hij zich meer dan bewezen heeft een absolute topspeler te zijn.



je bedoeld dat de bewijzen er niet zijn omdat het simpelweg niet is gebeurd? ja tuurlijk dat begrijp ik komt goed je was bijna geloofwaardig!

en dat noob is beetje misplaatst uit jou mond, als was je 1 van de beter al dan niet de beste in EQUI dat zegt niet zoveel jou winsten op bijv. Krepox komen vooral, al dan niet alleen, door je zieke online tijden. toen M. (strang miniscule.) op Bs. speelde maakte je geen kans.

Lol ik heb de meeste dorpen van Banaan net genomen na de aanvalsstop, ik heb toen meerdere malen geprobeert om de andere accounts die er tegen lagen aan te manen om hem aan te vallen ;) Echter gebeurde dit nooit en werd me een beetje saai dus ben zelf toen ook wat stil gevallen.

@Krepox, iedereen weet dat Divine Phalanx heeft gered, ik vind het nu wel beetje jammer dat jij nu Divine zit uit te schelden voor een pispot. Die stam heeft Phalanx toen gered, dus wees dankbaar ipv ze uit te schelden.

Jij overschat wel de belangrijkheid van divine hoor ;)
 

DeletedUser60864

Guest
Jouw accountnaam en registratie spreekt boekdelen.. Wel maakte je een deel uit en keurde het infeite goed (doe je nog steeds).. lees: Bloemkool speelt nog steeds en alsof het niet erg genoeg is, is hij ook nog steeds een leider van Break. :rolleyes:

Wie zegt dat ik het goedkeurde wat er is gebeurd, heb je mij niet horen zeggen. Verder was het niet ik die accounts op del zette of een stab uitvoerde op divine omdat het op dat moment wat slecht ging met equi.

En dat Bloemkool nog bij ons in de stam speelt maakt voor mij ook niet uit. Wat hij heeft gedaan was niet goed, maar ja hij is tot inkeer gekomen en dan is alles toch weer goed. Zo net als ago jaar niet gespeelt komt terug niks aan de hand, hij is tot inkeer gekomen, zo is het net als met bloemkool die is ook tot inkeer gekomen. Dus wat dat betreft mag Bloemkool lekker blijven spelen.
 

DeletedUser

Guest
Hoe hypocriet, je zit zelf in EQUI...

Het geval Divine is niet zo lang daarna gebeurd, dus ik snap je argument niet goed. En ja hoor, alle plooien werden gladgestreken na die stab. Er was geen vuiltje aan de lucht! Sterker nog, wat Bloemkool deed, was erger dan de stab van Ago :rolleyes:

Wie zegt dat ik het goedkeurde wat er is gebeurd, heb je mij niet horen zeggen. Verder was het niet ik die accounts op del zette of een stab uitvoerde op divine omdat het op dat moment wat slecht ging met equi.

En dat Bloemkool nog bij ons in de stam speelt maakt voor mij ook niet uit. Wat hij heeft gedaan was niet goed, maar ja hij is tot inkeer gekomen en dan is alles toch weer goed. Zo net als ago jaar niet gespeelt komt terug niks aan de hand, hij is tot inkeer gekomen, zo is het net als met bloemkool die is ook tot inkeer gekomen. Dus wat dat betreft mag Bloemkool lekker blijven spelen.

Aub, ago heeft ze niet op delete gezet, hij heeft uiteindelijk de accjes teruggeven en die zijn dan op delete gezet door divine zelf. Haha tot inkeer :D
 

DeletedUser

Guest
Oh maar jij bent ook een egotrippertje hoor.. Omdat je nog een klein kind van 14 jaar bent en nog niet weet wat je plaats is. :) Dat is veel zieliger, ofniet soms? Ik hoop voor EQUI dat jij ondertussen al nietmeer zo noob bent, kost o zo veel moeite en tijd om jou ooit op het goede pad te krijgen op het gebied van TW haha.. Gevallen zoals Essential Values probeer ik meestal wel op te leiden, bij jou zou ik niet eens de moeite nemen, hopeloze zaak.

Sinds hij actief in Equi speelt is er eindelijk wat actie en tegenstand voor break. Persoonlijk zelf vind ik dat hij het prima doet:) niet alleen qua activiteit ook qua deffen en skills:).
 

DeletedUser81928

Guest
Tja volgens mij zien jullie het een beetje verkeerd. Divine is niet gevallen door toe doen van equi maar eerder door het toedoen van tribaljosh. Divine zou deels fuseren met break maar door de stab van TJ is dat niet doorgegaan, uiteindelijk zijn de goede spelers wel in break gekomen daar niet van en equi heeft er nog een tijdje om lopen huilden dat ze niks ''kregen'' van divine.
Dat equi divine heeft verslagen is dus onzin, de stab door tj was de doodssteek.
P heeft divine in principe gewoon gebruikt zodat equi en break zich niet volledig konden focussen op P en je ziet wat er van is gekomen toen break en equi dat wel konden. p was zo maar weg.
 

DeletedUser

Guest
Flos :( Ik weet dat je het niet leuk vindt maar de wereld draait door. Ook na de val van |P|. Wat ik daarna doe is uitsluitend mijn keuze. Zijn er zoveel die uiteindelijk toch doorspelen. En die bewuste fout heb jij destijds een pak vaker aangekaart. Ik zei het nu, gewoon omdat P. zei dat hij er zelf altijd voor zijn account was, wat dus niet zo was toen. Verder no offence naar hem hoor :)
Kulargument dus. Na EQUI gaan na Phalanx suggereert dat EQUI op een manier net als Phalanx is, dit is niet het geval. Heb er spijt van dat ik jou ooit heb beschermd in Phalanx, je bent helaas niet de enige maar elk geval is even schandelijk. En dan nog een grote bek tegen Joepski ook, waar haal je het lef vandaan vraag ik me af. We hebben erover gesproken, je kon er eigenlijk geen woord tegenin brengen maar gaat gewoon vrolijk door. Helemaal geïntegreerd bij je nieuwe vriendjes zal ik maar zeggen.

EV is nu ook geen grote jongen maar jij loopt hier te doen alsof je het zo fantastisch hebt gedaan in Phalanx terwijl je datzelfde Phalanx nu verloochent. Dát is het probleem.

Verder is het toch enigszins opvallend hoe iedereen buiten Arbeitman en Sanguinor na, en dan ook echt iedereen, het verstand lijkt te hebben waar een rolmops zich nog voor zou schamen. Geen zinnig woord werkelijk maar dat allemaal verbeteren is onbegonnen werk en de gedachte dat, zoals ik voorspelde, dit vervallen is tot een soort apenkooi is ook wel vermakelijk. Wilde het nochtans toch even zeggen. Jullie zijn allemaal te dom voor woorden. Zo.
 

DeletedUser

Guest
Flos, ga eens op therapie aub.

Phalanx is passé en jij bent zelf verantwoordelijk voor een iets minder glansrijk afscheid van Phalanx als gehoopt.
Er zijn nu eenmaal mensen die voor hun amusement dit spel spelen en zich erover kunnen zetten dat Phalanx niet meer is en voor een andere stam kiezen.

Auseinandersatzung zat ook een tijdje in EQUI na de val van Phalanx, dus waar grenst jouw argumentatie? :eek:
 

DeletedUser

Guest
ECDW*. Dat buigen klopt.

Verder Agonoize sta ik intellectueel zo ver boven jou, zo ontzettend ver, dat discussiëren zinloos is. Maar probeer het vooral met je medekneusjes, Constantius en Conquerking zijn daar vast voor te porren.
 

DeletedUser

Guest
Verder Agonoize sta ik intellectueel zo ver boven jou, zo ontzettend ver, dat discussiëren zinloos is. Maar probeer het vooral met je medekneusjes, Constantius en Conquerking zijn daar vast voor te porren.

Tsss :D dommerik? Je kan geen enkele discussie winnen, noch tegen constantius, noch tegen conquerking, nog tegen mij :eek: zeggen dat je hoog-intellectueel bent en het daadwerkelijk zijn... Zo'n gigantisch verschil :rolleyes:
 

DeletedUser51974

Guest
Om het goed te maken dan maar

Incisive-Emma-Watson.jpg

ECDW
 

DeletedUser

Guest
Je schijnt te denken dat ik je posts lees Agonoize, dit is niet het geval. Niet dat het veel uitmaakt overigens, het komt beide op hetzelfde neer. Ene oor in, andere eruit. Kneus.
 
Bovenaan