De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Een "Cedric" krijgen.

En zware woedeaanval krijgen, veroorzaakt door meerdere factoren, waarbij doodswensen een vaak voorkomend symptoom is.
 

DeletedUser5071

Guest
Sexist = iemand die anderen uitlokt om domme dingen op het AF te posten
 

DeletedUser

Guest
Get back to the basics my friend:)



Hier 3 dorpjes in z'n buurt met toch veel meer punten. Wat nou geen 3k dorpjes in de buurt?

Verder is het inderdaad goed mogelijk dat je weinig targets in de buurt hebt. Je ziet echter vanaf begin af aan al welke dorpjes er groeien en hoe hard deze groeien. Het is vrij vaak je eigen fout als je geen targets hebt doordat je de actieve spelers kapot farmt. Er zijn soms gevallen dat er echt weinig targets zijn, maar dat merk je ook vrij snel doordat jij veel en veel sneller groeit dan je buurt. Dan pas je dus je tactiek aan en ga je voor een volle clear met trein, wat eigenlijk altijd ook de beste tactiek is maar ieder zijn eigen keuze.

Ik hoop dat dit lesje TW je wat geholpen heeft, je hebt nog veel te leren.
Nja een trein en clear heb je meer aan maar waneer iemand bijvoorbeeld een keer andere tacktiek probeert wil dat nog niks zeggen over boerderij lvl of dat gelul dat die 2 dorpjes die die geedelt heeft niet hoog zijn weet ik zelf ook wel hoor :D.
Het gaat mij er alleen nog steeds om dat mensen die het zelf niet beter doen hier niet afkomen kraken maar aangezien ze dat toch doen om stoer te zijn wilde ik daar even op reageren XD.
 

DeletedUser

Guest
Get back to the basics my friend:)



Hier 3 dorpjes in z'n buurt met toch veel meer punten. Wat nou geen 3k dorpjes in de buurt?

Verder is het inderdaad goed mogelijk dat je weinig targets in de buurt hebt. Je ziet echter vanaf begin af aan al welke dorpjes er groeien en hoe hard deze groeien. Het is vrij vaak je eigen fout als je geen targets hebt doordat je de actieve spelers kapot farmt. Er zijn soms gevallen dat er echt weinig targets zijn, maar dat merk je ook vrij snel doordat jij veel en veel sneller groeit dan je buurt. Dan pas je dus je tactiek aan en ga je voor een volle clear met trein, wat eigenlijk altijd ook de beste tactiek is maar ieder zijn eigen keuze.

Ik hoop dat dit lesje TW je wat geholpen heeft, je hebt nog veel te leren.


Met defence kun je moeilijk een dorpje clearen hé
 

DeletedUser

Guest
Staat op 1 in zijn continent ^^


A ... Algemeenforum: Niet mans genoeg om onder eigen nick te posten

ok, Peevee: edit:

De Thorsten uithangen.

Een ban aan de broek krijgen om een domme reden, waarbij de schuld meestal bij de gebannede zelf ligt.


Een "Florisje" lopen.

Meermaals een ban aan de broek krijgen om een domme reden, waarbij de schuld altijd bij de gebannede zelf ligt. Deze kan hier niks aandoen, aangezien het een chronische aandoening is.

Den Dimi uithangen:

Iemand belachelijk maken doormiddel van een plaatje.

:cool::cool:

D ... Detlef: Een naam waar zelf "Ego" een minderwaardigheidscomplex van krijgt

Even uit de mouw geschut toen ik het woord bijdehand gebruikte..

Bij-de-Hand: Altijd een antwoord (tegenwoord) paraat hebben

' De Dikke van Peevee'
Plaats waar de posts blijven binnenstromen.

Een "Cedric" krijgen.

En zware woedeaanval krijgen, veroorzaakt door meerdere factoren, waarbij doodswensen een vaak voorkomend symptoom is.

Sexist = iemand die anderen uitlokt om domme dingen op het AF te posten

OP een rijtje voor Peevee :)
 

DeletedUser31224

Guest
Spook-in-een-machinetopic:

Veelbelovend topic dat verwaarloosd wordt door de maker van het topic.
 

DeletedUser

Guest
Afzeiken: (poging tot) het nabootsen van posts van Amokro

Vals spelen: vragen aan Floris hoe TW werkt
 

DeletedUser45191

Guest
Een "Bansky Balloontje"

-Eerst cry'en dat je nooit meer op het AF komt en dan een anoniem account(Birthday Stock) maken en weer op het AF komen :D
 

DeletedUser

Guest
T Trein: Iets wat in tegenstelling tot in RL perfect getimed kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Een Amokro oplopen.

Keihard gedist worden.

faill.png
 
Bovenaan