De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Het is gewoon voor de fun, zoals heel dit topic, Niet haten:mad:

Precies, dit is geen topic om ruzie te maken. Als je het ergens niet mee eens bent wees dan creatief en bedenk zelf een begrip voor diegene. Dat is veel leuker en zeker effectiever ;)
 

DeletedUser

Guest
LOMP

Afkorting van de ziekte: Langdurige Onzin Met Praten.

Soort virus dat redelijk besmetbaar is. Ongeveer 10% van de bevolking is immuun. Symptomen: Hoogmoed voor de val, grootpraat, (te)veel zelfvertrouwen gepaard met kapsones.

Peevee, de beschrijving moet er wel bij. Anders weten we niet wat voor ziekte het is! :(
 

DeletedUser

Guest
Ja, je hebt me duidelijk door :rolleyes:.


@ Jellie er waren vast beter tacktiekjes geweest maarja , er zijn er niet veel die tot nu toe meer troepen zullen hebben hoor.
En dan kunnen jullie allemaal wel meelopen maar denk zelf maar is na als jullie er zelf zo goed voorstaan kom dan ook met feiten voor je andere beschuldigd?:D.

Als zijn troepen dan bekend gemaakt worden.... En aangezien jij die lijkt te weten ;)
 

DeletedUser

Guest
Als zijn troepen dan bekend gemaakt worden.... En aangezien jij die lijkt te weten ;)

I do maar ik weet niet of hij er blij mee is.
Ik denk trouwens ook niet dat hem het erg veel intresseert :D.
Maar ik moest ook maar weeris praten hé :D.
 

DeletedUser

Guest
Hij staat ook niet op 1?
Hij heeft zelfs niet op 1 gestaan?
dus heeft er niet veel mee temaken.
Jullie op AF moeten altijd opscheppen hoe goed jullie hetzelf doen.
En dan proberen met 10 man iemand anders aftekraken om stoer telijken heel pro hoor!

Staat op 1 in zijn continent ^^


A ... Algemeenforum: Niet mans genoeg om onder eigen nick te posten
 

DeletedUser

Guest
Stelletje idioten zeg :).
Alleen omdat sebastian valmont iets zegt zijn jullie het daar mee eens.
Hij heeft mischien wat lagere dorpen gepakt maar dat zegt nog niet veel.
Zijn boerderij zal waarschijnlijk nog hoger zijn dan bij de meeste van jullie :p.
En knight joeri om jou moet ik helemaal lachen ooit iets bereikt op tw?


Edit; Jullie maken je druk om een speler ? Jullie kennen hem niet eens :D
Of allemaal kleine kontenlikkertjes ?:)

Een woord is een woord of sebastian valmont of kees de neger het nou gebruikt.
Het heeft niks met hem te maken, dus wat lul jij?

Kom jij maar eerst eens met een woord, voordat je meteen alles begint af te kraken.
 

DeletedUser

Guest
Een "Florisje" lopen.

Een ban aan de broek krijgen om een domme reden, waarbij de schuld meestal bij de gebannede zelf ligt.
 

DeletedUser45191

Guest
Ja en jij denkt dat iedereen boerderij 30 heeft :p.
Je fantasie is perfect zeg.

Ik denk, nee ik weet, dat er genoeg mensen met boerderij 30 zijn. Deze hebben dus een hoger boerderij level dan Hamster en zullen ook vele malen beter zijn dan Hamster. Kleine dorpjes edelen is hoe dan ook /fail.
 

DeletedUser

Guest
Stelletje idioten zeg :).
Alleen omdat sebastian valmont iets zegt zijn jullie het daar mee eens.
Hij heeft mischien wat lagere dorpen gepakt maar dat zegt nog niet veel.
Zijn boerderij zal waarschijnlijk nog hoger zijn dan bij de meeste van jullie :p.
En knight joeri om jou moet ik helemaal lachen ooit iets bereikt op tw?


Edit; Jullie maken je druk om een speler ? Jullie kennen hem niet eens :D
Of allemaal kleine kontenlikkertjes ?:)

Hamsteren komt zelf regelmatig op dit forum, al dan niet onder zijn eigen naam, logisch dat er dan meer over zijn 'taktiek' wordt gepraat dan die van bijvoorbeeld Michaelmoreels.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk, nee ik weet, dat er genoeg mensen met boerderij 30 zijn. Deze hebben dus een hoger boerderij level dan Hamster en zullen ook vele malen beter zijn dan Hamster. Kleine dorpjes edelen is hoe dan ook /fail.

Haha grapjas er zullen vast genoeg mensen met boerderij 30 zijn maar ik had over de mensen die iets over hem vertellen hadden.
En jij kan zeggen wat je wil maar sommige mensen hebben mischien geen 3k dorpjes in de buurt ?:D
Dan kan je beter een klote dorpje pakken dan niks hé.
 

DeletedUser

Guest
ok, Peevee: edit:

De Thorsten uithangen.

Een ban aan de broek krijgen om een domme reden, waarbij de schuld meestal bij de gebannede zelf ligt.


Een "Florisje" lopen.

Meermaals een ban aan de broek krijgen om een domme reden, waarbij de schuld altijd bij de gebannede zelf ligt. Deze kan hier niks aandoen, aangezien het een chronische aandoening is.
 

DeletedUser

Guest
I do maar ik weet niet of hij er blij mee is.
Ik denk trouwens ook niet dat hem het erg veel intresseert :D.
Maar ik moest ook maar weeris praten hé :D.

Nou als je dat denkt, dan kan je die troepen gerust posten, en zoals Uri Boyka al zei is het vrij moeilijk :)

Haha grapjas er zullen vast genoeg mensen met boerderij 30 zijn maar ik had over de mensen die iets over hem vertellen hadden.
En jij kan zeggen wat je wil maar sommige mensen hebben mischien geen 3k dorpjes in de buurt ?:D
Dan kan je beter een klote dorpje pakken dan niks hé.

Waarom? Dan kun je net zo goed voor full-clear gaan en dan muntjes farmen totdat er een leuk dorpje verschijnt :)
 

DeletedUser5071

Guest
Algemeen forum = vindplaats voor onzin | plaats waar onzin ontgonnen wordt

(ja meneer algemeenforum, dit slaat vooral op jou)
 

DeletedUser31224

Guest
Algemeen forum = vindplaats voor onzin | plaats waar onzin ontgonnen wordt

(ja meneer algemeenforum, dit slaat vooral op jou)

Hmm vind hem minder sterk dan:

A ... Algemeenforum: Niet mans genoeg om onder eigen nick te posten

toch wel goed bedacht.
 

DeletedUser

Guest
Qwarji Muchepo

De vergrotende trap van Sexy.

Xarrontas

De overtreffende trap van Sexy.
 

DeletedUser

Guest
Den Dimi uithangen:

Iemand belachelijk maken doormiddel van een plaatje.

:cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
D ... Detlef: Een naam waar zelf "Ego" een minderwaardigheidscomplex van krijgt
 

DeletedUser

Guest
Even uit de mouw geschut toen ik het woord bijdehand gebruikte..

Bij-de-Hand: Altijd een antwoord (tegenwoord) paraat hebben
 

DeletedUser

Guest
' De Dikke van Peevee'
Plaats waar de posts blijven binnenstromen.
 

DeletedUser45191

Guest
Haha grapjas er zullen vast genoeg mensen met boerderij 30 zijn maar ik had over de mensen die iets over hem vertellen hadden.
En jij kan zeggen wat je wil maar sommige mensen hebben mischien geen 3k dorpjes in de buurt ?:D
Dan kan je beter een klote dorpje pakken dan niks hé.

Get back to the basics my friend:)

626|538
629|546
650|562

Hier 3 dorpjes in z'n buurt met toch veel meer punten. Wat nou geen 3k dorpjes in de buurt?

Verder is het inderdaad goed mogelijk dat je weinig targets in de buurt hebt. Je ziet echter vanaf begin af aan al welke dorpjes er groeien en hoe hard deze groeien. Het is vrij vaak je eigen fout als je geen targets hebt doordat je de actieve spelers kapot farmt. Er zijn soms gevallen dat er echt weinig targets zijn, maar dat merk je ook vrij snel doordat jij veel en veel sneller groeit dan je buurt. Dan pas je dus je tactiek aan en ga je voor een volle clear met trein, wat eigenlijk altijd ook de beste tactiek is maar ieder zijn eigen keuze.

Ik hoop dat dit lesje TW je wat geholpen heeft, je hebt nog veel te leren.
 
Bovenaan