De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Klinkt een beetje zoals jij dag in dag uit doet. :p

Ik bouw een mening op over hoe iemand hier op het forum post, of ingame ligt te knoeien, ik denk niet zoals jij telkens , ow kut hij is ook al beter dan mij, dan zal die RL wel een deus zijn.

Dus nee, dat is niet zoals ik dag in dag uit doe, faalhaas.
Dat je het nu nog niet snapt geeft wel aan wat voor dorpsgek je eigenlijk bent, zelf brullen over mensen die volgens jou stoer doen op een online forum, maar zelf doe je precies hetzelfde, maar goed, ik heb nog nooit 1 post van jou gezien die ook maar ergens op sloeg.

In jou beleving moet ik nu denken dat je RL wel zinnige dingen zegt ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Ik bouw een mening op over hoe iemand hier op het forum post, of ingame ligt te knoeien, ik denk niet zoals jij telkens , ow kut hij is ook al beter dan mij, dan zal die RL wel een deus zijn.

Dus nee, dat is niet zoals ik dag in dag uit doe, faalhaas.
Dat je het nu nog niet snapt geeft wel aan wat voor dorpsgek je eigenlijk bent, zelf brullen over mensen die volgens jou stoer doen op een online forum, maar zelf doe je precies hetzelfde, maar goed, ik heb nog nooit 1 post van jou gezien die ook maar ergens op sloeg.

In jou beleving moet ik nu denken dat je RL wel zinnige dingen zegt ofzo?

Kom op die kerel probeert ook stoer te doen op het AF net als ongeveer 90% hier.
Laar iedereen gewoon lekker doen wat ie doet...:cool:
 

DeletedUser38984

Guest
Ik bouw een mening op over hoe iemand hier op het forum post, of ingame ligt te knoeien, ik denk niet zoals jij telkens , ow kut hij is ook al beter dan mij, dan zal die RL wel een deus zijn.

Dus nee, dat is niet zoals ik dag in dag uit doe, faalhaas.
Dat je het nu nog niet snapt geeft wel aan wat voor dorpsgek je eigenlijk bent, zelf brullen over mensen die volgens jou stoer doen op een online forum, maar zelf doe je precies hetzelfde, maar goed, ik heb nog nooit 1 post van jou gezien die ook maar ergens op sloeg.

In jou beleving moet ik nu denken dat je RL wel zinnige dingen zegt ofzo?

Ik heb gezegt, dat er mensen zijn die stoer doen op het AF maar niks durven in RL, waar jij er 1tje van bent.
En 100% van het AF slaat nergens op, omdat het een spel is.
Ik snap dat je liever in je eigen wereldje wilt blijven zitten, maar helaas is en blijf dit toch een spel. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gezegt, dat er mensen zijn die stoer doen op het AF maar niks durven in RL, waar jij er 1tje van bent.

Hilarisch, hoe kom je daar zo op?


En 100% van het AF slaat nergens op, omdat het een spel is.
Ik snap dat je liever in je eigen wereldje wilt blijven zitten, maar helaas is en blijf dit toch een spel. ;)

Precies, dit is een spel, en dat heeft dus niks met RL te maken, sukkeltje.
Dat je het nu al doorhebt, bravo.
 

DeletedUser38984

Guest
Hilarisch, hoe kom je daar zo op?




Precies, dit is een spel, en dat heeft dus niks met RL te maken, sukkeltje.
Dat je het nu al doorhebt, bravo.

Nou hoe ik daarop kom, mijn post van een paar uur terug. Moeilijk he. :rolleyes:

Ik heb het niet over Real life, ik heb het over jou eigen wereldje, waar jij denkt dat je populair ben, omdat iedereen lekker achter je reed aanloopt alsof je honing daar heb.
 

DeletedUser38984

Guest
Schaam je je niet een beetje man? In iedere post van je zit tegenwoordig een scheldwoord.

Dat is de woede die hij dus nu eruit gooid. Hij kan de discussie voor het eerst niet winnen, dus dan krijg je dit.

@Amokro, ik wacht. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is de woede die hij dus nu eruit gooid. Hij kan de discussie voor het eerst niet winnen, dus dan krijg je dit.

@Amokro, ik wacht. ;)


Discussie niet winnen?
Je hebt geen enkel tegenargument gepost, enkel zwakzinnige antwoorden.


Ik ben weer een post voor je aan het maken, even geduld, ik steek er wel tijd in, want ik weet wel wat ik zeg.
 

DeletedUser38984

Guest
Ik ben weer een post voor je aan het maken, even geduld, ik steek er wel tijd in, want ik weet wel wat ik zeg.

Doe het niet te lang, want ik wil ook nog slapen. Want dat doe ik niet op TW zoals jij doet. ;)

@Amokro, het feit dat je scheld, bewijst het al. ;)
 

DeletedUser

Guest
nee dat is gewoon de wet van godwin ^^
straks beginnen jullie met nazi-verwijten :D
 

DeletedUser

Guest
Een paar dingen:

1. Ik post idd bijna alleen maar spam
2. Dit is wel serieus:eek:
3. Waarom voeren jullie deze discusie?
4. Waarom zeg ik dit?:eek:
5. Ach ga lekker door dit slaat nergens op:p
 

DeletedUser

Guest
Nou hoe ik daarop kom, mijn post van een paar uur terug. Moeilijk he. :rolleyes:

Welke post?
Een linkje is wel makkelijk, ik kan niet wachten om het bewijs te zien dat ik RL niks durf.

Ik heb het niet over Real life,
ow nee?

Ik heb gezegt, dat er mensen zijn die stoer doen op het AF maar niks durven in RL, waar jij er 1tje van bent.

Amokro: Ik ben een uber gemene boy op het AF, in Real-Life zal iedereen me belachelijk maken.

Ach gelukkig is het een spel, en zijn de meeste mensen die zich groot voortdoen op het AF 1 grote leugen, want ze zijn niks in het echte leven

:eek:


ik heb het over jou eigen wereldje, waar jij denkt dat je populair ben, omdat iedereen lekker achter je reed aanloopt alsof je honing daar heb.

Zoals hierboven blijkt ben jij degene die in een eigen wereldje leeft.
Maar nu komt de aap uit de mouw, je bent jaloers dat je geen fans hebt, en na je seniele posts vind je dat nog vreemd zeker ook?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan