De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Dat hoef ik niet ik kan ook weten dat opslot iemand het niet met me eens is en dat dat ook nooit zo zal woorden.;)
Genoeg is ook een keer genoeg en als jullie het hel AF vol spammen met jullie ruzie zal je daar geen vrienden mee maken.

Het is een discussie, geen ruzie.
Dat jij dat nog niet snapt is al wel duidelijk.
 
Reactiescore
0
10dcxn4.gif
 

DeletedUser50957

Guest
Farm 4 lifen: Het voor elkaar krijgen om zo ong. 50 keer op een dag te falen.
 

DeletedUser38984

Guest
Nonkel: denkend aan Farm 4 life die maar 50x failt terwijl ik er over de 100 ga.
 

DeletedUser38984

Guest
En waar baseer je dat op?

Is dat het enige comment wat die 2 hersencellen van je kunnen bedenken? Dat is pas zielig..:rolleyes:

Die opmerkingen maakte ik toen ik nog op de basisschool zat.
En wat jullie dus doen, jullie willen het ergens op baseren, maar als het volgens jullie niet klopt is het gelijk, waar baseer je dat op.

Kijk je post ff een paar keer na, en dan mag je elke keer een euro geven als je die opmerking kan maken. ;)

Dan zal ik de rest van mijn komende leven PA hebben op TW, maargoed. ;)
 

DeletedUser50957

Guest
Die opmerkingen maakte ik toen ik nog op de basisschool zat.
En wat jullie dus doen, jullie willen het ergens op baseren, maar als het volgens jullie niet klopt is het gelijk, waar baseer je dat op.

Kijk je post ff een paar keer na, en dan mag je elke keer een euro geven als je die opmerking kan maken. ;)

Dan zal ik de rest van mijn komende leven PA hebben op TW, maargoed. ;)

Nu herleid je alles toch weer terug op RL, hoe zielig is dat. :rolleyes:

Helaas wil jij de waarheid niet onder ogen zien, en denk je nog steeds dat je een goede speler bent die er al iets van gebakken heeft op TW(wat dus niet zo is.. :eek:).

Op de rest van je post ga ik niet reageren, de zinsopbouw is zo slecht dat het niet te begrijpen valt. Beter herschrijf je hem eens in ABN, dan kan ik ook reageren.
 

DeletedUser7025

Guest
Die opmerkingen maakte ik toen ik nog op de basisschool zat.
En wat jullie dus doen, jullie willen het ergens op baseren, maar als het volgens jullie niet klopt is het gelijk, waar baseer je dat op.

Kijk je post ff een paar keer na, en dan mag je elke keer een euro geven als je die opmerking kan maken. ;)

Dan zal ik de rest van mijn komende leven PA hebben op TW, maargoed. ;)

Ik heb gisternacht anders flink om jou onderbouwde opmerkingen moeten lachen :D

Oja voor je het niet door had Fail 4 Life, dit was ironie :D
 

DeletedUser

Guest
Nu herleid je alles toch weer terug op RL, hoe zielig is dat. :rolleyes:

Helaas wil jij de waarheid niet onder ogen zien, en denk je nog steeds dat je een goede speler bent die er al iets van gebakken heeft op TW(wat dus niet zo is.. :eek:).

Op de rest van je post ga ik niet reageren, de zinsopbouw is zo slecht dat het niet te begrijpen valt. Beter herschrijf je hem eens in ABN, dan kan ik ook reageren.

Hij herleid het naar zijn eigen RL? Don't see the problem?
 

DeletedUser38984

Guest
En waar baseer je dat op?

Is dat het enige comment wat die 2 hersencellen van je kunnen bedenken? Dat is pas zielig..:rolleyes:

Nu herleid je alles toch weer terug op RL, hoe zielig is dat. :rolleyes:

Helaas wil jij de waarheid niet onder ogen zien, en denk je nog steeds dat je een goede speler bent die er al iets van gebakken heeft op TW(wat dus niet zo is.. :eek:).

Op de rest van je post ga ik niet reageren, de zinsopbouw is zo slecht dat het niet te begrijpen valt. Beter herschrijf je hem eens in ABN, dan kan ik ook reageren.

Je faalt nu al, door dit ene woordje.
Volgens mij kan je gwn geen antwoord op mijn post geven, drm is het gelijk dat en dat.


Ik heb gisternacht anders flink om jou onderbouwde opmerkingen moeten lachen :D

Oja voor je het niet door had Fail 4 Life, dit was ironie :D

Goeie zin of kwade? :(

@fata, drm. ;)
 

DeletedUser50957

Guest
Farm 4 lifen: Er in slagen de grootste sukkel van 2011 te zijn, terwijl het jaar nog maar net is begonnen.

@Fata.Morgana, lees de discussie in w21 forum maar eens terug, in meerdere topic(vooral impala vs IA) staan discussies over RL, daarom dat ik het benadruk. ;)
 

DeletedUser50957

Guest
Je faalt nu al, door dit ene woordje.
Volgens mij kan je gwn geen antwoord op mijn post geven, drm is het gelijk dat en dat.




Goeie zin of kwade? :(

@fata, drm. ;)

Volgens mij? Jij houdt toch zo van bewijzen? Lever ze dan. :rolleyes:

Btw, ik zal het even uitleggen, zodat jij het ook begrijpt. Comment, is een andere woord voor commentaar. Jij maakte een post als reactie op mijn post, dat is dus een comment. Snap je het nou?

Ps. Waarom faalt dat woorje?
 

DeletedUser38984

Guest
Farm 4 lifen: Er in slagen de grootste sukkel van 2011 te zijn, terwijl het jaar nog maar net is begonnen.

@Fata.Morgana, lees de discussie in w21 forum maar eens terug, in meerdere topic(vooral impala vs IA) staan discussies over RL, daarom dat ik het benadruk. ;)

Nee hoor, die roem heb jij al. Probeer hem wel van je aftepakken, maar het is zo moeilijk omdat jij die award heb. :mad:

En je had het zelf ook over mijn RL, wrm mag ik het dan ook niet over het mijne hebben?
 
Bovenaan