D-V Vs. -TNO-

DeletedUser

Guest



Nee u word niet afgemaakt door mij. En ook niet omdat ik dat zeg! Jij hebt soms een grote mond in je PM's. Je weet wel waar ik over praat en Fritss weet dat ook =)

Ik kom er zelf niet eens mee! Ik zeg gewoon dat je een fout hebt gemaakt. En jij begint over mods:O. Dus dan vraag ik me af waarom er mods aan de pas moeten komen?:) Eerst van mij waren speculaties meer niet. Dat jij het vervolgens gaat bevestigen dat is jou fout:D



Ale zet hier een bewijs waar ik een grote mond heb :rolleyes:

En dan welke fout zou ik gemaakt hebben? Voordat dat met die vv ( het is geen fout ook al denk je van wel :rolleyes:) Speculaties van wat? Ale zeg mij welke fouten heb ik gemaakt?
 

DeletedUser

Guest
Weet ik, maar als we hem erbij zouden halen was de oorlog wel erg saai geworden:p

Klopt =) Dan word het nog stukje makkelijker voor jullie:D Maar jullie zullen ook geen moeite hebben met hen! Dat weet ik zeker;) Zelfs Yero GT zonder Deffence overleefd het nog redelijk:) En die vecht tegen iedereen in zijn omgeving!:eek:

[/B]

Ale zet hier een bewijs waar ik een grote mond heb :rolleyes:

En dan welke fout zou ik gemaakt hebben? Voordat dat met die vv ( het is geen fout ook al denk je van wel :rolleyes:) Speculaties van wat? Ale zeg mij welke fouten heb ik gemaakt?

Moet ik dat je nog vertellen?:eek: Jij bent nog dommer dan ik al dacht:eek::p Je maakt me aan het lachen:D
 

DeletedUser15353

Guest
Bedriegers > Dat is -TNO-;)
Lafaards > Dat is -TNO- ook. Yero GT niet krijgen dan hem maar eens straffen door RESTJES aan de nemen! Om hem zo boos te krijgen wat aardig is gelukt. En vervolgens -TNO- en zelfs de Intern stam van jullie ook eens erbij gaat halen. Hebben jullie niet genoeg punten om Yero GT te doden?:rolleyes: Nu snap ik wel waarom ik zo grote ego had op Yero GT. Dat is te danken aan jullie:D Je werkt je eigen in de nesten!:D

Fritss is nu beledigd! -TNO- is N44BS en C.I.A. zijn masters! Ik wist het wel in jou positie!




INDERDAAD:O

Vind je het goed als ik zelf bepaal wanneer ik beledigd ben?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klopt =) Dan word het nog stukje makkelijker voor jullie:D Maar jullie zullen ook geen moeite hebben met hen! Dat weet ik zeker;) Zelfs Yero GT zonder Deffence overleefd het nog redelijk:) En die vecht tegen iedereen in zijn omgeving!:eek:



Moet ik dat je nog vertellen?:eek: Jij bent nog dommer dan ik al dacht:eek::p Je maakt me aan het lachen:D

JA Vertelt het mij aub .
 

DeletedUser

Guest
Vind je het goed als ik zelf bepaal wanneer ik beledigd ben?:rolleyes:

Dat vind ik goed:) Maar volgens mij ben je best wel beledigd ik zou dit tenminste niet pikken! Als leiding zijnde van C.I.A.:rolleyes: Best wel grove woorden voor zijn doen!:p

JA Vertelt het mij aub .
Begint bij: Het contact hebben met Yero GT hij heeft veel vriendjes zoals je al wist=) Je praat te veel en je verraadt veel te veel! Zonder dat je het weet. Als je wist wat Jeroen zit te studeren dan wist je wel waar ik het over heb! Er valt veel af te lezen in je teksten jongen! En daar maak jij telkens de fout! Ook hier op het AF je verraadt je eigen! Je verneukt je naam gewoon!:p Ik ga niet Speculeren want ik kan moeilijk bewijzen halen! Zonder het account van Yero GT. Dat is wel wat jammer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat vind ik goed:) Maar volgens mij ben je best wel beledigd ik zou dit tenminste niet pikken! Als leiding zijnde van C.I.A.:rolleyes: Best wel grove woorden voor zijn doen!:p

haha jij weet veel ... Voor zover ik weet behandelen ik en fritts elkaar met respect, ja niet iedereen is zoals u deni ... En hij weet waarover ik het bedoel.
 

DeletedUser

Guest
El G je zegt daarstrax: ik haal me niveau naar beneden door te reageren op stuffies, waarom ga je op hem dan reageren en mij negeren?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha jij weet veel ... Voor zover ik weet behandelen ik en fritts elkaar met respect, ja niet iedereen is zoals u deni ... En hij weet waarover ik het bedoel.

Wanneer ik geen respect krijg voor mijn werk! Waar ik heel veel uren in heb gestoken! En vervolgens veel afkraak krijg te horen van hen. En van de ervaren spelers alleen maar complimenten krijg. Dan geef ik hen ook geen respect nee! Het moet wel wederzijds zijn:) Dus jij zit weer op het verkeerde pad manneke


El G je zegt daarstrax: ik haal me niveau naar beneden door te reageren op stuffies, waarom ga je op hem dan reageren en mij negeren?:rolleyes:

Ik spreek de waarheid! En hij wil zich eronder uit lullen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
El G je zegt daarstrax: ik haal me niveau naar beneden door te reageren op stuffies, waarom ga je op hem dan reageren en mij negeren?:rolleyes:

Ja was niet bedoeld sorry daarvoor, en voor de rest laat ik deni hier maar lekker verder lullen dat kan hij juist zo goed .

Welk waarheid ? Haha. Oh en kom met bewijzen dat ik mijzelf verrad in die pm ga met yero spreken en zeggen dat hij dat hier komt posten ...
 

DeletedUser

Guest
Ja was niet bedoeld sorry daarvoor, en voor de rest laat ik deni hier maar lekker verder lullen dat kan hij juist zo goed .

Welk waarheid ? Haha. Oh en kom met bewijzen dat ik mijzelf verrad in die pm ga met yero spreken en zeggen dat hij dat hier komt posten ...

Laat mij maar lullen inderdaad:D Ik kraam toch Bullshit uit hea:rolleyes: De waarheid weet jij beter als ik! Jij maakt de fouten ik toch niet:)

Jeroen bemoeit zich er niet meer mee! Zoals ik vernomen heb! Maar kijk Fritss even lief aan! En dan weet je het ook:)
 

DeletedUser

Guest
Bon laatste post maar jij kan echt andere mensen op hun zenuwen werken

- Ja ik wil met CIA oorlog wat is daar mis mee?
- Jeroen heeft zelf toegeven dat hij door u fouten maakte ...
-
Nee u word niet afgemaakt door mij. En ook niet omdat ik dat zeg! Jij hebt soms een grote mond in je PM's. Je weet wel waar ik over praat en Fritss weet dat ook =)
Zelf fritsss weet niet waaarover je het hebt, dus het is niet omdat jij een grote mond en ego hebt dat iedereen dat moet hebben.
 

DeletedUser

Guest
Bon laatste post maar jij kan echt andere mensen op hun zenuwen werken

- Ja ik wil met CIA oorlog wat is daar mis mee?
- Jeroen heeft zelf toegeven dat hij door u fouten maakte ...
- Zelf fritsss weet niet waaarover je het hebt, dus het is niet omdat jij een grote mond en ego hebt dat iedereen dat moet hebben.

Hahaha! Zeer zeker niet door mij;) Ik heb zelf een fout gemaakt en dat was voor dat hij D-V uitgekickt is! En daarom ben ik gekickt!:) En geef ik toe =) Hij zal het natuurlijk verzwijgen:rolleyes: Maar jij bent het zelfde als jou eigen leiding! Praten achter de rug om bedoel ik dan! Weet je dan wel waar ik over praat?:rolleyes:

En trouwens, hoe wil Jeroen fouten maken door mijn doen! Hij kan zelf ook wel denken! Dus dat hij een fout maakt is dat opeens mijn fout? Dacht het niet hea! Je praat nu zware onzin uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
El Guerrillero valt gewoon verder aan onder de vv 'Dregoth'
Kreeg 59 incommings van hem op 3 dorpen. Waaronder dus ook 3 edeltreinen.

Nou ja dat valt natuurlijk niet te verdedigen als je amper wat troepen hebt. Wat doe je dan?

Aanvaller: Dregoth
Dorp: EL G en Raz Ownen binnenkort !! (624|190) C16

Aantal: 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: Yero GT
Dorp: (637|154) Yero GT (637|154) C16

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 6 naar -24

Ach wat maakt het uit? Secondje erna:

Verdediger: Dregoth
Dorp: (637|154) Yero GT (637|154) C16

Aantal: 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 25 naar -4

Hoe zal het met de andere 2 treinen verlopen ? :rolleyes:

Verder ook nog incommings van the doctor:

______RAM/KAT (682|191) the doctor V45.3 vandaag om 22:07 uur 7:29:57
______RAM/KAT (687|189) the doctor V47.5 vandaag om 22:08 uur 7:31:45
______RAM/KAT (684|194) the doctor V48.8 vandaag om 22:14 uur 7:36:47
______RAM/KAT (683|191) the doctor V46.0 vandaag om 22:18 uur 7:41:13
****Edel (685|182) the doctor V41.6 vandaag om 23:44 uur 9:06:54
(640|135) Yero GT vandaag om 23:44 uur 9:06:58
****Edel (685|182) the doctor V41.6 vandaag om 23:44 uur 9:07:22
****Edel (685|182) the doctor V41.6 vandaag om 23:44 uur 9:07:41
Larissa vandaag om 23:46 uur 9:09:20
Katerini morgen om 00:32 uur 9:55:37

Tja als je zo timed dan vraag je hier gewoon om. Die laatste 2 zijn ondersteuningen die hij naar dat dorp stuurt. Bedankt voor die bloemen!
Toestemming stond nog 70 in mijn dorp. Vandaar 3 edels.
 

DeletedUser

Guest
Bon laatste post maar jij kan echt andere mensen op hun zenuwen werken

- Ja ik wil met CIA oorlog wat is daar mis mee?
- Jeroen heeft zelf toegeven dat hij door u fouten maakte ...
- Zelf fritsss weet niet waaarover je het hebt, dus het is niet omdat jij een grote mond en ego hebt dat iedereen dat moet hebben.

TNO Vs C.I.A. ?
 

DeletedUser

Guest
Dat nog niet maar zoals hij het zegt mogen ze elkaar niet zo :p

Ze zijn al zo een beetje in oorlog. Weet niet of officieel is ;)
Afwachten maar he. Voor mij is overleven. Parkbist valt nu ook weer met 90 incommings aan.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn al zo een beetje in oorlog. Weet niet of officieel is ;)
Afwachten maar he. Voor mij is overleven. Parkbist valt nu ook weer met 90 incommings aan.

Pfff laat Yero met rust xD


Nja nog ff officieel en hopsakee :D
 
Bovenaan