D-V Vs. -TNO-

DeletedUser

Guest
Hallo forumgangers,

Ik denk dat ik deze keer een wel heel mooie oorlog mag aankondigen tussen de op het eerste gezicht lijkende 'underdog' D-V en het grote -TNO-.
Waarom deze oorlog er is? Dat vertel ik later. Eerst maar naar de hardfacts.


Hardfacts:
9 -TNO- 66.300.586 68.953.074 46 1.498.980 7103
27 D-V 19.525.427 19.525.427 14 1.394.673 1965

Waarom deze oorlog precies gekomen is?
Laat ik het een beetje kort houden.
-TNO- is al een tijdje een NAP van ons geweest. Dit is niet openbaar gemaakt maar intern was het wel bekend.
Dingen liepen steeds slechter en de communicatie tussen beiden stammen verliep niet goed.
In het begin hebben wij ons aan de afspraken gehouden. Wij mochten Hillside en kris53 van ~RES~ niet opnemen in de stam omdat ~RES~ vijand is en dat niet kan.
Ik geef ze groot gelijk. Zijn vluchtelingen.
Daarna heeft D-V, Emimart en TigeX aangenomen waar -TNO- het niet mee eens was achteraf. Ze zouden in hun gebied liggen en het was een prooi van hun. Ze hebben hun nog nooit aangevallen en liggen nog zeker 5 dorpen naar beneden van hun af.
Vervolgens na een tijd niets gedaan te hebben heeft -TNO- 5 leden van ~RES~ gerecruit waaronder hillside die wij eerst niet aan mochten nemen.
s-4life, nessie1955, Liefste en Warad werden ook in -TNO- zijn ledenbestand opgenomen. Juist namen die ik aanviel!
Dit pikken wij niet. -TNO- doet net alsof wij niets zijn en houdt geen rekening met ons. Daarom komen wij in opstand en trekken ten strijde tegen hun.

Hier een kaartje van de situatie:

map.php
Roze= -TNO-
Blauw= D-V
Groen= De nieuwe leden van -TNO- (Warad, Nessie1955, s-4life, Liefste en hillside)

Het algemeen forum zal het algemeen forum niet zijn als we ook even laten zien hoe de denkbeelden van -TNO- eruit zien met bewijs. We zullen laten zien hoe hun kijk op de wereld is.
Onze prooi? Razmatazz leiding van -TNO-. Msn gesprekken van vandaag.


gesprekraz1.jpg

Even opgesomt:
Hij zegt dat hun gebied C25 + Noordelijk C26 is. Met een gesloten cluster richting C25-5. Waarom recruten ze dan leden die in C16 liggen?
Ze zijn niet van plan Continent 16 in te trekken. Waarom staan ze daar dan wel mooi rang 2 en recruiten ze allemaal spelers die in C16 liggen? Dikke vinger!

Hij haalt TigeX erbij terwijl die meer dan 5 vakjes lopen van hun af ligt. Ook is deze speler bij ons gekomen omdat hij bevriend is met -TNO- spelers en geen aanvallen van hun had gekregen. Dat hadden we allemaal al nagecheckt.

gesprekraz2.jpg

Hij ontwijkt mijn vraag. Nessie1955 sluit aan op hun noordelijke gedeelte van hun cluster en liefste noord-oost. Kijk het plaatje in het begin en je ziet dat het niet zo is. Ze zitten aan ons vast en hebben niets te maken met het uitbreiden van -TNO-

gesprekraz3.jpg

Hij ontwijkt mijn vraag weer en begint iets wat we een maand geleden ofzo gerecruit hebben.

map.php

Groen= Emimart en TigeX
Zwart= -TNO-
Het zwarte wat tegen hun grenst is een bondgenoot van hun. -TNO- kan daar makkelijk langs groeien. Pas na een maand maken ze er opeens een probleem van?
Zeg -TNO- gaan jullie ook nog de waarheid vertellen en niet blind over andere dingen praten?
Diplomatisch is jullie spel te vergelijken met een potje pindasaus...


gesprekraz5.jpg

gesprekraz6.jpg

Hij valt weer terug naar TigeX terwijl dat allang besproken was. Ontwijkt mijn vragen nog opmerkingen nog steeds. Ze recruiten leden die gewoonweg aangevallen worden door me.

gesprekraz9.jpg

gesprekraz10.jpg

Dit moet toch hard aankomen. Even de -TNO- logica. Ze willen door mensen te recruiten meer edelruimte vrijmaken. rare gedachtegang want als ik iemand recruit ga ik hem niet recruten om te gebruiken voor mijn uitbreidingsmogelijkheden.

gesprekraz12.jpg

gesprekraz14.jpg

Wij hebben dus een rechte lijn over hun cluster gezet en hun hebben dat lekker niet gedaan met hun nieuwe recruits?

Uit dit gesprek kunnen jullie dus wel zien dat onze razmatazz telkens mijn vragen ontwijkt en er dus geen antwoord op weet.


Even alles bij elkaar:
- Livingstone heeft onze leden aanhangsels genoemd die draaien op het succes van davedeheld en Yero GT.
- razmatazz noemt het onze schuld dat ze die spelers van ~RES~ hebben gerecruit
- razmatazz noemt mij een egoïst terwijl ik juist voor de 'aanhangsels' op kom.
- In het begin wilde D-V, hillside en kris53 aannemen maar heeft dat niet gedaan omdat het van -TNO- niet mocht. Nu heeft -TNO-, hillside, kris53, Warad, Liefste en Nessie1955 gerecruit
- Liefste en Nessie1955 zijn al wat dorpen aan Yero GT kwijt in de tijd dat ze in ~RES~ zaten en worden als vluchteling beschouwd


Let the war begin!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
veel succes beide;)

ik voorspel harde/moeilijke tijden voor -TNO- :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel toevallig dat ik dit lees, en dat tno vertelt aan andere dat die geen spelers zouden mogen recruteren in "hun" grondgebied. Dit hebben ze namelijk ook net zelf gedaan in *PG* gebied.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel toevallig dat ik dit lees, en dat tno vertelt aan andere dat die geen spelers zouden mogen recruteren in "hun" grondgebied. Dit hebben ze namelijk ook net zelf gedaan in *PG* gebied.

Ze vertellen veel tegenstrijdigheden ;)
Daarom pikken we dat niet langer.


Verdediger: Livingstone
Dorp: 306 Oahu (620|128) C16

Aantal: 0 0 4000 0 5 3750 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 4000 0 5 3750 0 0 300 0 0 0

Verdediger: Livingstone
Dorp: 307 Niihau (621|124) C16

Aantal: 0 0 4000 0 5 3750 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 4000 0 5 3750 0 0 300 0 0 0

Verdediger: Livingstone
Dorp: 308 Kailua (620|124) C16

Aantal: 0 0 4000 0 5 3750 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 4000 0 5 3750 0 0 300 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
veel succes beide;)

ik voorspel harde/moeilijke tijden voor -TNO- :D

Het ligt er aan hoe je het bekijkt het klopt dat D-V een aantal kwaliteits spelers bezit echter trekt de rest ook op niet veel. -TNO- is ook niet de perfecte stam maar als ze samenwerken kan er wel wat van terechtkomen ook zij bezitten een aantal spelers met wat kwaliteiten.

Ik wens hierbij bijde partijen succes.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook begonnen met aanvallen :)

vanmiddag en vanaaf zullen rapportjes komen kijken of ze kunnen verdedigen ^^

mvg,
TigeX

p.s ben nieuw op acc maar ik zal ze kapot hard aanvallen ook al wordt het bijna mijn dood ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook begonnen met aanvallen :)

vanmiddag en vanaaf zullen rapportjes komen kijken of ze kunnen verdedigen ^^

mvg,
TigeX

p.s ben nieuw op acc maar ik zal ze kapot hard aanvallen ook al wordt het bijna mijn dood ;)

Post al die leuke rapportjes maar zodat iedereen kan genieten. Wat is een oorlog nou zonder rapportjes? :rolleyes:

Trouwens 31 incommings van Livingstone en nog 3 van KaLiPo op dit moment :D
 

DeletedUser

Guest
Het verhaaltje over mij en Emimart is bullshit. Hoelang zijn wij er al niet bij ondertussen? Hebben ze de leiding van D-v daarover gecontacteerd? En wij werden wij aangevallen door -TNO- ?:confused:

Volgens mij draait het daar allemaal niet meer zo lekker want als je hun stamakte bekijkt zie je dat er toch wel wat inactiviteit is, en recruteren ze maar op punten te behouden.

Of zo hopen ze misschien veiliger te zitten omdat ze omgeven zijn door NAP's en NAP's kan je snel weer verbreken.

Zal niet makkelijk worden want er zitten goeie spelers tussen maar er zitten ook mindere spelers tussen. Zoals Devoon ... Want die was ik ook aan het aanvallen en toen zat ie ook plots bij -TNO- .

En als BG / NAP ga je niet de andere zijn AANLIGGENDE vijanden recruteren.

Groet,
Tigex
 

DeletedUser

Guest
Zijn ze nou al bang voor een paar aanvallen?



devoon vandaag om 09:40 uur zei:
Gelijk geen PBG meer??

Al een kleine aanval :)

Verdediger: devoon
Dorp: ][018][strekte eens (527|102) C15

Aantal: 0 0 7439 0 100 2300 600 0 150 10 0 0
Verliezen: 0 0 7439 0 100 2300 600 0 150 10 0 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22440

Guest
succes aan beiden,1 van de partijen gaat het hard nodig hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha kapotlachen :) Krijg hier enkele incomings van Richardblitz.

Aanval (541|108) TigeX (541|108) C15 RichardBlitz morgen om 01:20 uur
Aanval (543|108) TigeX (543|108) C15 RichardBlitz morgen om 01:46 uur

Kon het toch niet laten dit hier te posten. Dit is dan een 2.5 mil speler van -TNO- die enkele van zijn aanvallen in nachtbonus:eek: laat aankomen :D



Aanvalsberichtjes van poelles.
Verdediger: poelles 01
Dorp: 20 De (554|113) C15

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1


Buit: 100.335 35.093 152.372 287800/287800
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 0

Verdediger: poelles 01
Dorp: 24 Altijd (555|113) C15

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 250 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 250 0 0 1


Buit: 103.590 36.281 160.229 300100/300100
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goede begin post Yero.

Ik wens beide partijen succes maar ik steun DV iets meer. :D
 

DeletedUser

Guest
veel succes beide;)

ik voorspel harde/moeilijke tijden voor -TNO- :D

jouw antwoord:


Het ligt er aan hoe je het bekijkt het klopt dat D-V een aantal kwaliteits spelers bezit echter trekt de rest ook op niet veel. -TNO- is ook niet de perfecte stam maar als ze samenwerken kan er wel wat van terechtkomen ook zij bezitten een aantal spelers met wat kwaliteiten.

Ik wens hierbij bijde partijen succes.


mijn antwoord :
:D
ik vind het wel toevallig dat ik dit lees, en dat tno vertelt aan andere dat die geen spelers zouden mogen recruteren in "hun" grondgebied. Dit hebben ze namelijk ook net zelf gedaan in *PG* gebied.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey Yero,

Kun je in je beginpost mss werken met spoilers? Vind hem heel uitgebreid en degelijk verteld, maar die vraagt veel ruimte wat de leesbaarheid bemoeilijkt. Daarom mss enkele spoilers invoeren, en tussen de MSN gesprekken zetten bv. ;)
 

DeletedUser

Guest
Weer een leuk berichtje :)

Aanvaller: devoon
Dorp: ][039][Trek uw zwaard. (526|104) C15

Aantal: 0 0 5003 0 0 2989 0 0 350 15 0 0
Verliezen: 0 0 5003 0 0 2989 0 0 350 15 0 0

Niet zo slim van hem om eerst een scout te sturen :p en dan zijn clear :p
 

DeletedUser

Guest
Hey Yero,

Kun je in je beginpost mss werken met spoilers? Vind hem heel uitgebreid en degelijk verteld, maar die vraagt veel ruimte wat de leesbaarheid bemoeilijkt. Daarom mss enkele spoilers invoeren, en tussen de MSN gesprekken zetten bv. ;)

Zou handig zijn idd, mijn scrollwiel draait overuren zo. :p
 
Bovenaan