D-V Vs. -TNO-

Reactiescore
1.367
wie gaat er winnen?
 

DeletedUser22440

Guest
beetje vroeg om dat nu al te zeggen, DV heeft het lef om aan te vallen.
TNO heeft meer en grotere leden......zeg het maar.
 
Reactiescore
1.367
als p0pko gaat aanvallen
 

DeletedUser25508

Guest
Zijn ze nou al bang voor een paar aanvallen?





Al een kleine aanval :)

Aanvaller: TigeX
Dorp: (534|101) TigeX (534|101) C15

Aantal: 0 0 4328 0 0 1746 241 0 186 0 0 0
Verliezen: 0 0 4328 0 0 1746 241 0 186 0 0 0

Aanvaller: TigeX
Dorp: (531|113) TigeX (531|113) C15

Aantal: 0 0 2766 0 0 2044 23 0 153 0 0 0
Verliezen: 0 0 2766 0 0 2044 23 0 153 0 0 0

Aanvaller: TigeX
Dorp: (528|102) TigeX (528|102) C15

Aantal: 0 0 4452 0 0 1893 153 0 201 0 0 0
Verliezen: 0 0 4452 0 0 1893 153 0 201 0 0 0

Inderdaad lagge TigeX :)
 

DeletedUser

Guest
Alle aanvallen kunnen niet succesvol zijn. Maar heb toch al meer bij jou gehaald dan jij bij mij ^^ vergeet de vorige keer niet dat ik met je bezig was net voor TNO het leuk vond om jou (mijn target) te recruteren.

Maar nu ik weet dat je nog niet tevreden bent zal ik meer opsturen. Bij poelles is blijkbaar niets te vinden dan grondstoffen :)
 

DeletedUser

Guest
Alle aanvallen kunnen niet succesvol zijn. Maar heb toch al meer bij jou gehaald dan jij bij mij ^^ vergeet de vorige keer niet dat ik met je bezig was net voor TNO het leuk vond om jou (mijn target) te recruteren.

Maar nu ik weet dat je nog niet tevreden bent zal ik meer opsturen. Bij poelles is blijkbaar niets te vinden dan grondstoffen :)

Volgende keer volle clears sturen, dat heeft meer effect ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach Yero persoonlijk vind ik dat dit nog niet veel voorstelt he. Je zit hier tegen jezelf te praten ik heb nog niemand van bijde stammen behalve jij en niet eens de orginele tigeX antwoord horen geven. Als ik jou was zou ik nog even wachten met je grote mond, misschien krijg je gelijk en heb je -TNO- in no-time verslagen maar alleen oorlog spelen werkt ook niet he.
 

DeletedUser

Guest
Goede begin post Yero.

Ik wens beide partijen succes maar ik steun DV iets meer. :D

Dankje. We zullen zien wat deze oorlog allemaal gaat bereiken :)

Hey Yero,

Kun je in je beginpost mss werken met spoilers? Vind hem heel uitgebreid en degelijk verteld, maar die vraagt veel ruimte wat de leesbaarheid bemoeilijkt. Daarom mss enkele spoilers invoeren, en tussen de MSN gesprekken zetten bv. ;)

Begin post is in spoilers geplaatst. Je hebt gelijk en zal het onthouden voor volgende keer.

geniet ervan yero je dagen zijn geteld....

Ga je jouw loze woorden nog onderbouwen met feiten en argumenten of moet ik serieus bang worden van dit kleine dreigement?

Zou handig zijn idd, mijn scrollwiel draait overuren zo. :p

Misschien handig dat balkje rechts dan wat sneller te verplaatsen? :rolleyes:
Maar ook speciaal voor jouw is het aan gepast! Niet eraan knagen aub...

Ach Yero persoonlijk vind ik dat dit nog niet veel voorstelt he. Je zit hier tegen jezelf te praten ik heb nog niemand van bijde stammen behalve jij en niet eens de orginele tigeX antwoord horen geven. Als ik jou was zou ik nog even wachten met je grote mond, misschien krijg je gelijk en heb je -TNO- in no-time verslagen maar alleen oorlog spelen werkt ook niet he.

Als ik tegen mezelf aan het praten ben hoe komt het dat binnen 13 uur al een tweede pagina geopend is hierover?
Verder heb ik de stam (tribal) en de oorlogen (wars) dus zeg me welk element nog ontbreekt voor me?
Ik heb alle ingrediënten die je in dit spel nodig hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach Yero persoonlijk vind ik dat dit nog niet veel voorstelt he. Je zit hier tegen jezelf te praten ik heb nog niemand van bijde stammen behalve jij en niet eens de orginele tigeX antwoord horen geven.

Het is dan ook maar net begonnen.
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer volle clears sturen, dat heeft meer effect ;)


Haha gelijk heb je :) Die was nog verzonden door Bram (CO-speler)
Maar goed muur was toch al tot level 4 na 1ste clear dus nu heb ik nog wat gestuurd :) Dat hij maar goed veel deff stuurt naar zijn dorp zonder muur :)

En hijzelf heeft 1 tegenaanval gedaan :) De rest moest iemand anders voor hem doen :p muhahaha :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
het is ook tigex en yero tegen tno/tpp
 

DeletedUser

Guest
Jep de rest werkt niet echt mee...
Krijg nu 400 incommings en het aantal loopt nog steeds op :D
Ben niet zo geliefd bij -TNO-. Maar kom maar op :)
 

DeletedUser22440

Guest
Ben niet zo geliefd bij -TNO-. Maar kom maar op :)


Ik heb zo het vermoeden dat je dit niet had hoeven zeggen,gebeurt denk ik toch wel.....veul van :bijl::licht::ram: en met een beetje geluk:edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
567 incommings nu :D
Ze hebben er echt zin in. Maar ja mijn tagger werkt sneller :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zo het vermoeden dat je dit niet had hoeven zeggen,gebeurt denk ik toch wel.....veul van :bijl::licht::ram: en met een beetje geluk:edelman::edelman::edelman::edelman:

Een edeltrein bestaat uit 5 edels hé man! Wie stuurt er nu 4 edels... :rolleyes:

En je mag je kata's niet vergeten sturen hé, anders zal Yero het niet moeilijk hebben^^
 

DeletedUser

Guest
Een edeltrein bestaat uit 5 edels hé man! Wie stuurt er nu 4 edels... :rolleyes:

En je mag je kata's niet vergeten sturen hé, anders zal Yero het niet moeilijk hebben^^

Ik stuur altijd :edelman: :edelman: :edelman: :edelman: :edelman: :edelman: voor de zekerheid. :p
 
Bovenaan