D-V Vs. -TNO-

DeletedUser

Guest
Zeg in plaats van daar lekker te lopen ouwehoeren wie gaat mij even helpen?
Het begint weer spitsuur te worden in mijn dorpen. Ben een geliefd vakantiereisje voor menig bijlstrijdertje. Dus ook een zwaardvechter die toe is aan wat training van iemand?
 

DeletedUser

Guest
Tja ik word die aanvallen op mijn dorpen ook een beetje zat. Ze vallen nu ook telkens van dichtbij aan en veroveren zo hun dorpjes :(
 

DeletedUser

Guest
Pfff laat Yero met rust xD


Nja nog ff officieel en hopsakee :D

Ja dat vind ik dus ook! Minimaal 2weken:D

Tja ik word die aanvallen op mijn dorpen ook een beetje zat. Ze vallen nu ook telkens van dichtbij aan en veroveren zo hun dorpjes :(

Verander je strategie inderdaad! Je hebt kennis genoeg! Meer als hun bij elkaar:p. En veel mensen duimen voor je! Ook ikke:D
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de stam nu iets anders heeft aan zijn hoofd ^^ En ik doe het alleen omdat ik een beetje moet trainenn en hij is een perfecte uitdaging :)
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet hoor maar een massa aanval moet toch juist precies worden uitgevoerd of gooien jullie maar wat troepen in de ronte:confused:

Hij zegt wel dat die beter kan. Om zijn naam hoger te zetten:rolleyes: Maar hij geeft nu alles wat die heeft:) Trouwens heeft die geluk gehad met die vv zaakje :D
 
Bovenaan