~d.f~

DeletedUser

Guest
STOP!
OMG stop allemaal met jullie; wij zijn de beste propaganda.
Alle noobs die hier reageren denken dat ze alles zijn.
DAT zijn jullie NIET. Ga nou eens w8ten totdat er spelers 10duizend punten heeft. Dan lach ik het laatste..

noemde je mij een noob???:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nou theoretisch gezien MikoB's gedachtes niet. Hij denkt dat hij alles en iedereen is, dus als hij iedereen zegt bedoeld hij zichzelf.
 

DeletedUser

Guest
Nou theoretisch gezien MikoB's gedachtes niet. Hij denkt dat hij alles en iedereen is, dus als hij iedereen zegt bedoeld hij zichzelf.
Of ik bedoel anderen. maar wie ben jij om mij te beoordelen?
Jij bent zelf een van de lachwekkenste mensen die ik ken!(en dat is niet positief bedoelt)
 

DeletedUser

Guest
Of ik bedoel anderen. maar wie ben jij om mij te beoordelen?
Jij bent zelf een van de lachwekkenste mensen die ik ken!(en dat is niet positief bedoelt)

nounou zo kan ie wel weer he....
tis maar een spelletje
 

DeletedUser

Guest
Als je ff kijkt zie je dat Masterfire me uitdaagde.
Zoals ik al vaker heb gezegt; Ik doe even arrogant als de persoon die me beledigd.

jij en masterfire maken altijd van die opmerkingen tegen elkaar zeg, ga lekker berichtjes sturen i.p.v. het te doen op de forums:cool:
 

DeletedUser

Guest
jij en masterfire maken altijd van die opmerkingen tegen elkaar zeg, ga lekker berichtjes sturen i.p.v. het te doen op de forums:cool:
geprobeerd maar ik krijg nog altijd opmerkingen tegen mij..
Dan gaat dat toch moeilijk?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
geprobeerd maar ik krijg nog altijd opmerkingen tegen mij..
Dan gaat dat toch moeilijk?:rolleyes:

ik krijg nooit opmerkingen van mensen:D ik maak ze wel maar soms wordt er zow snel gepost dat spammen gewoon geen zin meer heeft.
 

DeletedUser

Guest
Lord: denk je dat ik naar jou ga luisteren?

MikoB: Ik beoordeel jou op jou posts, en de post waarop ik zij dat die krom was als een platgetrapte banaan was naar mijn mening dus een beetje een kromme zinsbouw. Ik gebruikte alleen hillbillyspeak om het je te vertellen, dit zie jij als een uitdaging... leuk om te weten maar wat moet ik er dan mee?
 

DeletedUser

Guest
Lord: denk je dat ik naar jou ga luisteren?

MikoB: Ik beoordeel jou op jou posts, en de post waarop ik zij dat die krom was als een platgetrapte banaan was naar mijn mening dus een beetje een kromme zinsbouw. Ik gebruikte alleen hillbillyspeak om het je te vertellen, dit zie jij als een uitdaging... leuk om te weten maar wat moet ik er dan mee?

neej maar ik vind je toch een ****** dus het boeit me niet dat je niet naar me luisterd
 

DeletedUser

Guest
******... laat dan iig nog wat letters zichtbaar zodat ik weet wat jij van mij denkt. Maar jij denkt hetzelfde over mij als ik over MikoB :cool:
 

DeletedUser

Guest
masterfire is gewoon de asterios van de nederlandse tribalwars:D
 
Bovenaan