~d.f~

DeletedUser

Guest
wulfila zei:
wulfila vandaag om 01:01 uur
Sorry, had nooit gedacht dat je zover ging gaan.
Jij weet gvd heel goed dat ik niet aan die praktijken meedeed.
Beetje kleintjes, vind ik, om er nu over te beginnen, maar ja, nu kan jou niks meer gebeuren niet ?
Je bent een opportunist, en je zal dat jammer genoeg altijd blijven.
Niettemin, aapje, de wereld is aan de winners. Dus geniet ervan.
Je geweten, zeur wulfila.

hoe zal ik hier eens op antwoorden

jij deed wel degelijk mee met die praktijken, jij hebt anderen overgehaald mij te dumpen om jullie eigen macht te beschermen, jij beschuldigd mij van vanalles en nog wat terwijl je (krijg ik het idee) zelf niet eens meer weet hoe het nu zat

je had vast gedacht dat ik het vergeten en vergeven zou zijn, maar dergelijke praktijken vergeet je echt niet zomaar, vooral als dan 1 of meer van die personen die hiervoor gezorgd hebben weer het gesprek van de dag worden.
ik heb me tijden lang stil gehouden over dat gedonder in kd en nu ghoticgirl weer op de voorgrond verschijnt, kom ik ook weer opdagen, dat is geen lafheid, dat is wachten op het juiste tijdstip
kom niet op mij zeuren dat ik jullie nu terugpak, je had kunnen weten dat ik vroeg of laat de bal terug zou kaatsen

ik heb mijn standpunt wel duidelijk gemaakt, dus ik zie geen enkele reden meer om met jou in discussie te gaan aangezien de lezers van dit forum al wel een oordeel over mij/jou klaar zullen hebben inmiddels

je bent geen steek veranderd en nog steeds bewonder ik je felheid, je verzet je met hand en tand tegen uitspraken die jou en jou 'vriend(inn)en' in een kwaad daglicht zetten, maar meningen en verdraaiingen winnen het niet van feiten
jij beschouwd mij als een 'schoothondje', ik heb inmiddels al gemerkt dat ik meer bijval krijg dan jij, misschien tijd om je af te vragen wie van ons nu eigenlijk het werkelijke schoothondje is?
 

DeletedUser657

Guest
Nog zoon grapjas,

profile FS hahahaha

Vijanden:
*DoM*
•VAE•
ROMEII
Als je hier niet wil komen laat je ons beter met rust, en geloof me, hier wil je niet komen.
 

DeletedUser

Guest
hehe ja echt grappig :p

trouwens T.S staat nog maar 10e ;) ze zakken stilaan :D
 

DeletedUser

Guest
EDIT: JIJ bent de noob niet hij.
Hij heeft helemaal gelijk dat deze oorlog nutteloos is.
Maar een bondgenootschap voorstellen begrijp ik niet 100%. :S

tuurlijk is een oorlog nu al nutteloos ik doe er ook niet aan mee.. de ally valt toch uit elkaar met of zonder mijn hulp..
als je een oorlog start moet je wel kata"s hebben anders is het geen oorlog vind ik
 

DeletedUser657

Guest
beste55 vandaag om 18:14 uurALS HET MAG ZOU IK WEL WILLEN JOINEN
beste55 vandaag om 18:08 uurje had gelijk zevallen helemaal uit elkaar
beste55 vandaag om 18:07 uurkzen uit de stam gegaan omdat ze door de oorlog niet meer konden groeien


1 harde attack was genoeg om hem zich over te geven
 

DeletedUser659

Guest
lol nu heeft ie geen grote bek meer:p en waarom is het zo stil bij ghoticgirl hier?
 

DeletedUser412

Guest
Dat zegt een kleuter met een enorme bek...

En weet je eigenlijk wel wat naïef is
 

DeletedUser

Guest
laat maar anders krijg ik weer een waarschuwing hou het nu maar bij het onderwerp
 

DeletedUser659

Guest
ik heb ook een waarschuwing door hem maarjah gothicgirl hoor ik niet meer... waar is ze met haar zogenaamde super sterke stam?
 

DeletedUser

Guest
STOP!
OMG stop allemaal met jullie; wij zijn de beste propaganda.
Alle noobs die hier reageren denken dat ze alles zijn.
DAT zijn jullie NIET. Ga nou eens w8ten totdat er spelers 10duizend punten heeft. Dan lach ik het laatste..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan