[d.f] [d.f2]

DeletedUser

Guest
DF is een aanfluiting! ik zat in die stam mensen op te leiden.
Na 2dagen werd ik gekickt de reden was dat sommige leden kritiek op mij hadden -.-'', daarna hoorde ik van mijn noob vriendje roderik dat hij had geregelt dat ik uit df zou worden gekickt.

P.S. Ik heb het over ~D.F~ en niet [D.F]

misschien kwam dat omdat je bijna iedereen in de stam als noob bestempelde????


MikoB op 18.03. om 16:58 uur
Ten eerste hallo allemaal!

Ik wil ff vertellen dat jullie allemaal de tips moeten lezen.
Vooral de noobs onder ons moeten dit doen!
Vragen kunnen in dit topic ook worden gesteld.

Voor de rest ben actief op het forum en vooral have fun!

MVG, MikoB


damn, wat was ik blij dat ik uit die stam was zeg...
 

DeletedUser

Guest
misschien kwam dat omdat je bijna iedereen in de stam als noob bestempelde????


MikoB op 18.03. om 16:58 uur
Ten eerste hallo allemaal!

Ik wil ff vertellen dat jullie allemaal de tips moeten lezen.
Vooral de noobs onder ons moeten dit doen!
Vragen kunnen in dit topic ook worden gesteld.

Voor de rest ben actief op het forum en vooral have fun!

MVG, MikoB


damn, wat was ik blij dat ik uit die stam was zeg...
Weet je de betekenis van noob?:rolleyes:
Dat is nieuweling.. en daar zat df vol mee..

MENSEN SNAP NOU EENS DAT NOOB GEEN SCHELDWOORD IS!!!!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
NOOB is een scheldwoord
NEWB niet.

Momentje, dan haal ik mijn post eens boven.
Daar

Ik vindt dat je 2 soorten van nieuwelingen hebt:

Newbs/Newbies
Deze soort is nieuw op het spel en vraagt uitleg aan de ervaren spelers zonder ze lastig te vallen. De goeie soort dus, waar je nog vrienden mee kunt worden.

Noobs
De soort die overal meteen inspringt en als iemand probeert hen te helpen is het van "Och noob ik speel di spel al 2 jaar ga ergeslomp doen lol =P"
Dit zijn de eikels die overal BNDs gaan ronselen en je heel de tijd lastig vallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Newb of noob is hetzelfde.. het is gewoon dat iedereen er een andere betekenis aan geeft. ik vind noob GEEN scheldwoord. Noob = nieuweling.
 

DeletedUser

Guest
Newbie

Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot Internet en Internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het Internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.

De term heeft verschillende afgeleide spellingen, zoals newb, noob, nub, nib of n00b. Deze spellingen komen veelvuldig voor op Internet, en in het bijzonder in de Leet-taal ("l33tsp34k").

Wanneer een newbie enige ervaring heeft opgebouwd en niet langer "nieuw" is, zal hij/zij zich kunnen verweren met inhoudelijk commentaar. Wie hem/haar dan nog beledigt, moet van goeden huize komen om niet zelf het onderwerp van spot te worden in de gemeenschap. Wordt de persoon werkelijk kundig, dan is hij of zij cluebie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.496
elk van deze 3 termen is gelijk als de andere.

Het is gewoon een nutteloze poging om een beetje op te vallen tussen de gebruikers op het internet.
 

DeletedUser

Guest
wat een discussie :p
Anders kunnen we misschien eens discussieren over de grote van mijn kleine teen? :D
 

DeletedUser

Guest
Newbie

Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot Internet en Internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het Internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.

De term heeft verschillende afgeleide spellingen, zoals newb, noob, nub, nib of n00b. Deze spellingen komen veelvuldig voor op Internet, en in het bijzonder in de Leet-taal ("l33tsp34k").

Wanneer een newbie enige ervaring heeft opgebouwd en niet langer "nieuw" is, zal hij/zij zich kunnen verweren met inhoudelijk commentaar. Wie hem/haar dan nog beledigt, moet van goeden huize komen om niet zelf het onderwerp van spot te worden in de gemeenschap. Wordt de persoon werkelijk kundig, dan is hij of zij cluebie.

Als iedereen dat leest dan is de discussie voorbij en dan kunnen we het allemaal over de grote kleine teen van Nevyn hebben :p
 

DeletedUser

Guest
hoe groot is die kleine teen eigenlijk.

Trouwens het is maar hoe je het ziet. Ik blijf een verschil vinden tussen noob en newb. HEt is overal anders.
 
Bovenaan