[d.f] [d.f2]

DeletedUser

Guest
Die url naar de NA voorspelt weinig goeds..

Helemaal mee eens, dit is een spelforum en geen politiek forum, als je je nationalistishe voorkeur ten toon wil spreiden doe dat dan ergens anders.

ik wil tijdens het spelen van dit spel absoluut niet in contact komen met de rechts radicale denkbeelden van een andere speler. dus mijn verzoek aan de moderator is om deze link te verwijderen. Het zal nog mooier zijn als Lord Lycan het zelf doet

Het is mijn mening zie maar wat je ermee doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
OK dan, dat had ik dus nog niet door.
Lord Lycan, haal em gewoon weg jong.
 

DeletedUser

Guest
als jullie echt allemaal zo'n hekel hebben aan massa stammen en stammen met zusterstammen als jullie beweren waarom helpt dan niemand ons ~D.F~ in onze strijd tegen [D.F] en [D.F2]??? hoe meer mensen helpen hoe eerder ze zijn uitgeroeid
DF is een aanfluiting! ik zat in die stam mensen op te leiden.
Na 2dagen werd ik gekickt de reden was dat sommige leden kritiek op mij hadden -.-'', daarna hoorde ik van mijn noob vriendje roderik dat hij had geregelt dat ik uit df zou worden gekickt.

P.S. Ik heb het over ~D.F~ en niet [D.F]
 

DeletedUser

Guest
als de stam je niet bevalt moet je dat hier niet op het forum beginnen te zeuren.
 

DeletedUser

Guest
lord_lycan & zijn irritante topics... op het engelse forum ben je ookal niet echt geliefd...
 

DeletedUser1008

Guest
This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 10 seconds.

Woohoo :rolleyes:
Je post iets en je moet 30 sec wachten.. je wacht 20 sec en daar verschijnt het !! 10 seconds !!! WOW :eek: :rolleyes: :D
Sorry moest er even uit.


Mvg Danny
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 10 seconds.

Woohoo :rolleyes:
Je post iets en je moet 30 sec wachten.. je wacht 20 sec en daar verschijnt het !! 10 seconds !!! WOW :eek: :rolleyes: :D
Sorry moest er even uit.


Mvg Danny[/QUOTE]

k heb oowk wel eens gehad dat ik nog 28 seconden moest wachten, en dat ik nog 1 seconde moest wachten:p
 

DeletedUser1008

Guest
Ten eerste : I don't care.
Ten tweede: toch proficiat :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser343

Guest
hij kan wel quoten, alleen omdat er in de quote [/quote] stond hield de quote eerder op :)
jij was degene die dat had laten staan dus JIJ kan niet quoten!

srry moest er ff uit!
 

DeletedUser1008

Guest
Is niets, ik zie nu de fout ;)
Ik liet me even gaan sorry voor de opmerking lord_lycan
 

DeletedUser412

Guest
Stefaan I zei:
als de stam je niet bevalt moet je dat hier niet op het forum beginnen te zeuren.

Daar is dit gedeelte van het forum voor.
Politiek en Propaganda houdt ook in dat je je tegenstanders afkraakt.

Dus Stefaan je antwoord slaat weer eens helemaal nergens op.
 
Bovenaan