Neu, dat moet ik niet. Het enige wat je op skype hebt aangetoond, is dat je ongelijk had in het begin. Dan kan je een paar dagen later ook niet gelijk hebben als je in de grond fout zit. Een hekel aan Vitae? Nee, maar Vitae/Fury wordt IG gewoon op genoeg accounts gepakt. Dus dan kan dat eens vermeld worden en het enige wat je daar tegen kan doen is zorgen dat je geen tonnen verliest (zoals ze nu al een tijdje doen).
Ik heb je op Skype al gezegd dat jij je normaal moet gedragen, jij zit hier de grote man uit te hangen terwijl je werkelijk niets gepresteerd hebt. Buiten het feit dat je telkens van accies switcht of stopt vóór de echte actie gaat komen.
Wat boeit jou het dat Vitae dorpen verliest, en al zou het je boeien. Wie ben jij om op deze belachelijke manier mensen te gaan bevelen die vv's te gaan oppakken omdat de stamgenoten er volgens jou niets van bakken.
Je weet niets van de situatie intern, je weet niets van de wereld IG. En toch kom jij je hier continue bemoeien op een belachelijke manier.
Ik gedraag me naar mijn functie, bedankt voor je bezorgdheid. Dus volgens je eigen normen mag je ook niet discussiêren? Wat kan jij toch lekker hypocriet zijn, Jessey.
Offtopic: Mijn werk als mod staat los van het W42 AF. Gelukkig gaat dat jou niet aan, maar als je problemen hebt moet je hier niet wat slap misplaatste, bespottelijke opmerkingen komen plaatsen.
Je gedraagt je zeker niet naar je functie, je hoort een voorbeeldfunctie te zijn want je behoort tot het twteam.
Het enige wat jij hier doet is van de zijkant belachelijke commentaren geven en mensen de wet voorschrijven van wat ze volgens jou moeten doen.
Jouw werk als mod staat inderdaad los van het w42 AF, echter ben jij ten alle tijden een visite kaartje van het TWteam gezien er 'TWteam' onder je ava staat. Dus dien jij je te gedragen.
Verder staan de vv's en hoe het er intern aan toe gaat in Fury ook totaal los van jou. Wie ben jij om te zeggen hoe het moet? Als jij nou
aantoonbare prestaties hebt neergezet wil ik me stil houden, maar volgens mij hebben we nog werkelijk niets van jou gezien en ga jij dus beter je gedrag eens aanpassen.
Iedereen heeft recht van spreken

. Zeker als ik zaken aanhaal die ook gewoon IG gebeuren. Beter ga je dus die vv's pakken zodat er eens naar behoren word gedeffed. Je stammies bakken er namelijk niet veel van.
Laters allemaal (wave). Veel plezier terwijl jullie uiteindelijk gewoon verliezen (rofl).
Hahahaha, zie jij zelf nu echt niet in wat je hier aan het doen bent?
Je schrijft mensen de wet voor van wat ze volgens jou zouden moeten doen, volgens mij mogen mensen dat altijd nog zelf weten en moet jij je grote mond er gewoon buiten houden.