Crusade to the world's End.

DeletedUser69389

Guest
Ja, niet zo belabberd als op Minato? Gelukkig stond Minato in de plus zonder enige moeite ;). Dat was tegen het Vitae met een goeie reputatie. Amen was spijtig, maar op Amen werd tenminste gedeffed. Kunnen we van veel Vitae/Fury accounts niet eens zeggen :rolleyes:.

Luuk heeft wel gelijk Gilles. Sinds je mod bent gedraag je je wel alsof je het helemaal bent. Op zoek naar aandacht dat je je zo gaat profileren, want het siert je niet moet ik zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Gilles is altijd al een gekke gast geweest, nu die mod is is er naar mijn mening niet veel veranderd.
 

DeletedUser71655

Guest
Ah, dus in 5 dagen 778K verliezen op een account van 4.7M is niet hard? Dan ben je verwonderd dat mensen hier je op het AF een clown noemen...

Je besteedt je tijd, en die van Fury, beter eens aan het deffen van jullie flutaccounts en dat van jullie slaafjes in Codex.

Jij besteedt je tijd beter aan een account op w42 vinden en die grote mond van je eens waar te maken.
Heletijd commentaar hebben op anderen maar zelf langs de kant staan roepen.


Ja. Mocht ik hier mod zijn had ik jou om die reden moeten bannen ;).

Mooi hoor, zaken erbij halen die irrelevant zijn. Ik zei enkel dat Exclusive hard genoeg ging, waarop jij met je domme respons kwam. Dat er nu iemand was of niet en de vv op de juiste plek kwam of niet doet er niet toe. Het blijft namelijk een groot verlies aan een snel tempo, ongeacht de reden. Ga dus zelf maar van het forum en wat deffen. Het enige wat Fury en former Vitae doen is klappen krijgen langst alle kanten. Noord-zuid-west. Gelukkig kan je de rim oost nog houden :eek:.

Ik ben er inderdaad wel mee weg. Kom eens terug op het AF als jullie jezelf niet belachelijk maken IG.

Ga fietsen joh, je zit hier nu al een tijd de grote man uit te hangen met de dappere praatjes van je, ik heb je er hier al op gewezen en ook al via Skype maar blijkbaar wil je het nog niet goed leren.

Zoals ik kan zien heb je nogal een hekel aan de Vitae/Wao kant, dus ik zou zeggen regel een account in Seau of een andere vijandige stam van Vitae/Fury en ga die praatjes van je eens waarmaken.
Tot zover zie ik jou alleen maar commentaar leveren op anderen, daar waar jij het zeker niet beter gedaan hebt dan anderen.

Ik kan me nog een discussie herinneren tussen jou en krepox dat jij beweerde al heel lang tw te spelen en dat je al verscheidene accounts voor w36 gehad zou hebben. Echter als men vraagt om af te komen met links wil je die niet geven.
Je snapt natuurlijk wel dat het niet geloofwaardig is, om die reden wordt jij dan ook echt totaal niet serieus genomen.

Ik stel voor dat je hier je commentaar voor je houdt en jij je gaat gedragen naar je functie in het TWteam, of dat je een account op w42 komt bespelen. Dán mag je mee discussiëren hier.

offtopic:
Iedereen die mod wil worden kan dat ook hé, het is toch ongelofelijk dat zo'n jongen wordt aangenomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Luuk heeft wel gelijk Gilles. Sinds je mod bent gedraag je je wel alsof je het helemaal bent. Op zoek naar aandacht dat je je zo gaat profileren, want het siert je niet moet ik zeggen.

Helemaal niet, maar zeg eens wat ik dan recentelijk gezegd heb wat niet klopt?

Jij besteedt je tijd beter aan een account op w42 vinden en die grote mond van je eens waar te maken.
Heletijd commentaar hebben op anderen maar zelf langs de kant staan roepen.

Ga fietsen joh, je zit hier nu al een tijd de grote man uit te hangen met de dappere praatjes van je, ik heb je er hier al op gewezen en ook al via Skype maar blijkbaar wil je het nog niet goed leren.

Zoals ik kan zien heb je nogal een hekel aan de Vitae/Wao kant, dus ik zou zeggen regel een account in Seau of een andere vijandige stam van Vitae/Fury en ga die praatjes van je eens waarmaken.
Tot zover zie ik jou alleen maar commentaar leveren op anderen, daar waar jij het zeker niet beter gedaan hebt dan anderen.

Ik kan me nog een discussie herinneren tussen jou en krepox dat jij beweerde al heel lang tw te spelen en dat je al verscheidene accounts voor w36 gehad zou hebben. Echter als men vraagt om af te komen met links wil je die niet geven.
Je snapt natuurlijk wel dat het niet geloofwaardig is, om die reden wordt jij dan ook echt totaal niet serieus genomen.

Ik stel voor dat je hier je commentaar voor je houdt en jij je gaat gedragen naar je functie in het TWteam, of dat je een account op w42 komt bespelen. Dán mag je mee discussiëren hier.

offtopic:
Iedereen die mod wil worden kan dat ook hé, het is toch ongelofelijk dat zo'n jongen wordt aangenomen?

Neu, dat moet ik niet. Het enige wat je op skype hebt aangetoond, is dat je ongelijk had in het begin. Dan kan je een paar dagen later ook niet gelijk hebben als je in de grond fout zit. Een hekel aan Vitae? Nee, maar Vitae/Fury wordt IG gewoon op genoeg accounts gepakt. Dus dan kan dat eens vermeld worden en het enige wat je daar tegen kan doen is zorgen dat je geen tonnen verliest (zoals ze nu al een tijdje doen).

Ik gedraag me naar mijn functie, bedankt voor je bezorgdheid. Dus volgens je eigen normen mag je ook niet discussiêren? Wat kan jij toch lekker hypocriet zijn, Jessey.

Offtopic: Mijn werk als mod staat los van het W42 AF. Gelukkig gaat dat jou niet aan, maar als je problemen hebt moet je hier niet wat slap misplaatste, bespottelijke opmerkingen komen plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
117
Ah, dus in 5 dagen 778K verliezen op een account van 4.7M is niet hard? Dan ben je verwonderd dat mensen hier je op het AF een clown noemen...

Je besteedt je tijd, en die van Fury, beter eens aan het deffen van jullie flutaccounts en dat van jullie slaafjes in Codex.

Wederom bevind jij je weer op onterrecht gebied, wanneer leer je het nou? Ik had gehoopt dat je het geleerd had maar blijkbaar dus niet.

Je hebt zelf niet op noemenswaardige accounts gespeeld noch noemswaardige acties uitgevoerd, je hebt geen recht van spreken over wat hier gaande is dus please, vertrek en ga modereren ofzo kneus.
 
Reactiescore
1.015
Wederom bevind jij je weer op onterrecht gebied, wanneer leer je het nou? Ik had gehoopt dat je het geleerd had maar blijkbaar dus niet.

Je hebt zelf niet op noemenswaardige accounts gespeeld noch noemswaardige acties uitgevoerd, je hebt geen recht van spreken over wat hier gaande is dus please, vertrek en ga modereren ofzo kneus.

Iedereen heeft recht van spreken ;). Zeker als ik zaken aanhaal die ook gewoon IG gebeuren. Beter ga je dus die vv's pakken zodat er eens naar behoren word gedeffed. Je stammies bakken er namelijk niet veel van.

Laters allemaal (wave). Veel plezier terwijl jullie uiteindelijk gewoon verliezen (rofl).
 
Reactiescore
117
Jij hebt dus duidelijk geen recht van spreken gezien jou account volledig is opgeëdeld :rolleyes:
Ze doen het dus stuk voor stuk nog beter dan jij het gedaan zou hebben ;)
Dag noobje ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Neu, dat moet ik niet. Het enige wat je op skype hebt aangetoond, is dat je ongelijk had in het begin. Dan kan je een paar dagen later ook niet gelijk hebben als je in de grond fout zit. Een hekel aan Vitae? Nee, maar Vitae/Fury wordt IG gewoon op genoeg accounts gepakt. Dus dan kan dat eens vermeld worden en het enige wat je daar tegen kan doen is zorgen dat je geen tonnen verliest (zoals ze nu al een tijdje doen).

Ik heb je op Skype al gezegd dat jij je normaal moet gedragen, jij zit hier de grote man uit te hangen terwijl je werkelijk niets gepresteerd hebt. Buiten het feit dat je telkens van accies switcht of stopt vóór de echte actie gaat komen.
Wat boeit jou het dat Vitae dorpen verliest, en al zou het je boeien. Wie ben jij om op deze belachelijke manier mensen te gaan bevelen die vv's te gaan oppakken omdat de stamgenoten er volgens jou niets van bakken.
Je weet niets van de situatie intern, je weet niets van de wereld IG. En toch kom jij je hier continue bemoeien op een belachelijke manier.
Ik gedraag me naar mijn functie, bedankt voor je bezorgdheid. Dus volgens je eigen normen mag je ook niet discussiêren? Wat kan jij toch lekker hypocriet zijn, Jessey.

Offtopic: Mijn werk als mod staat los van het W42 AF. Gelukkig gaat dat jou niet aan, maar als je problemen hebt moet je hier niet wat slap misplaatste, bespottelijke opmerkingen komen plaatsen.

Je gedraagt je zeker niet naar je functie, je hoort een voorbeeldfunctie te zijn want je behoort tot het twteam.
Het enige wat jij hier doet is van de zijkant belachelijke commentaren geven en mensen de wet voorschrijven van wat ze volgens jou moeten doen.

Jouw werk als mod staat inderdaad los van het w42 AF, echter ben jij ten alle tijden een visite kaartje van het TWteam gezien er 'TWteam' onder je ava staat. Dus dien jij je te gedragen.
Verder staan de vv's en hoe het er intern aan toe gaat in Fury ook totaal los van jou. Wie ben jij om te zeggen hoe het moet? Als jij nou aantoonbare prestaties hebt neergezet wil ik me stil houden, maar volgens mij hebben we nog werkelijk niets van jou gezien en ga jij dus beter je gedrag eens aanpassen.


Iedereen heeft recht van spreken ;). Zeker als ik zaken aanhaal die ook gewoon IG gebeuren. Beter ga je dus die vv's pakken zodat er eens naar behoren word gedeffed. Je stammies bakken er namelijk niet veel van.

Laters allemaal (wave). Veel plezier terwijl jullie uiteindelijk gewoon verliezen (rofl).

Hahahaha, zie jij zelf nu echt niet in wat je hier aan het doen bent?
Je schrijft mensen de wet voor van wat ze volgens jou zouden moeten doen, volgens mij mogen mensen dat altijd nog zelf weten en moet jij je grote mond er gewoon buiten houden.
 
Reactiescore
117
Heeft geen zin om op m te reageren, als het hem teveel wordt krijg je een privebericht met zijn verklaring. Me overleden hond speelt nog beter dan hem.
 

DeletedUser71655

Guest
We zijn er inmiddels achter dat Gilles op Hangover speelt.

Zijn er al mensen die een voorspelling willen doen wanneer hij daar weer quit?:D
 

DeletedUser75798

Guest
Ik gok op een geringe maand, zeker als ik mijn clears er op ga sturen! :bijl:
 

DeletedUser68570

Guest
We zijn er inmiddels achter dat Gilles op Hangover speelt.

Zijn er al mensen die een voorspelling willen doen wanneer hij daar weer quit?:D

Hangover wordt door Bart en Bart-Jan (c'est moi) bespeeld. We hebben dik 3k incomings, dat had Gilles nooit aangekund :D.


Grapje Gilles, ly :$.
 
Reactiescore
1.015
Ik ben anti-niemand. Als een stam het minder doet, mag dat al niet meer gezegd worden blijkbaar. Dan worden ze persoonlijk omdat ze waarschijnlijk wel beseffen dat ze het niet kunnen staven aan de hand van IG. Vreemd dat je denkt dat ik anti ben, want zoals ik eerder vandaag al zei tegen iemand, alles wat ik hier heb gepost qua accounts en cijfers zijn correct.

Hangover wordt door Bart en Bart-Jan (c'est moi) bespeeld. We hebben dik 3k incomings, dat had Gilles nooit aangekund :D.


Grapje Gilles, ly :$.

Haha, non-taken hoor :p.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik ben anti-niemand. Als een stam het minder doet, mag dat al niet meer gezegd worden blijkbaar. Dan worden ze persoonlijk omdat ze waarschijnlijk wel beseffen dat ze het niet kunnen staven aan de hand van IG. Vreemd dat je denkt dat ik anti ben, want zoals ik eerder vandaag al zei tegen iemand, alles wat ik hier heb gepost qua accounts en cijfers zijn correct.

Heb er even Ctrl-F bij gehaald. Zie nergens dat iemand zegt dat je 'anti-iets' bent. Enige anti zit in de handtekening van Roald in het woord tolerantie. Roald is dan ook een tolerante kerel, dus niets mis mee.

Helemaal niet, maar zeg eens wat ik dan recentelijk gezegd heb wat niet klopt?

Zowat alles? Echt, als je jouw posts naast die van Mike zet, dan kies ik elke keer voor die van Mike. Die van Mike hebben in ieder geval vaak nog een provocerend karakter of er zit een gram waarheid in. Bij jou hebben we geen idee waar je je gezwam vandaan haalt. Volgende keer graag bronvermeldingen erbij voor je 'informatieve' posts post over W42.
 
Reactiescore
1.015
Heb er even Ctrl-F bij gehaald. Zie nergens dat iemand zegt dat je 'anti-iets' bent. Enige anti zit in de handtekening van Roald in het woord tolerantie. Roald is dan ook een tolerante kerel, dus niets mis mee..

Post boven degene die je quote, maar inmiddels verwijderd door TCOMC.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
Die posts was binnen 10 seconden nadat ik hem plaatste al verwijderd maar jij bent blijkbaar een of andere forum ninja. Ik vind je idd anti vitae/fury noem maar op. Als je daar een onderbouwing voor wil dan zal ik die geven.
 
Bovenaan