Crusade to the world's End.

DeletedUser73696

Guest
Zeg ik ergens dat privéscripts zielig zijn? Nee. Ook is het niet zielig om meteen Seau. de schuld te geven, wie zou het anders moeten zijn? Je weet het zelf even goed als ik, hoef jij niet zo denigerend voor te gaan posten hoor, niemand neemt jou toch serieus.

Ben benieuwd hoe serieus TW team me neemt als ze zien dat Warre zijn account probeert te verkopen ;)
 
Reactiescore
1.167
Ben benieuwd hoe serieus TW team me neemt als ze zien dat Warre zijn account probeert te verkopen ;)

Waarom zou Warre dat doen? Tevens is het niet zijn account, enkel speelt hij erop.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Gaan er dan weer random bans komen of duurt het weer minstens 60 uur voordat een ticket fatsoenlijk beantwoordt wordt?

Nee Max, ze beantwoorden de tickets niet maar zeggen: "We hebben concreet bewijs" en daar heb je niks tegen in te brengen als spelerzijnde.. :D
 
Reactiescore
3.584
Nee tarzan. Het gaat ons om de intensiteit. Jullie skilloze vriendje Warre is een uurtje per dag bezig om 7-8k aanvallen te sturen op 1 account, terwijl dat 16 uur intensief deffen is.

Ik kan anders ook met 1C 7-8 aanvallen sturen in een uur dus ik snap eigenlijk niet wat Seau hier aan het klagen is. Doe dan hetzelfde terug? Dit is TribalWARS hoor als je met de popjes wilt spelen ga dat dan gewoon doen,... Puur gebrek aan uithoudingsvermogen zo komt dit geklaag bij mij over, je tegenstander mentaal breken is gewoon een aspect dat hoort bij het spel.

Jannes het maakt mij echt niet zoveel uit wat jij er van vind. Er is geen sprake van gebrek aan uithoudingsvermogen, ik had de tijd sowieso al niet om een account te beheren. Als er vervolgens een uitputtingsslag plaats vind, ga ik niet mijn kostbare uren verspillen aan een stom spelletje. Spelers komen en gaan, zo is dat altijd geweest. Kijk naar Martijn, Vetrix, Tom, Gilles, de oud Vayne spelers etcetera etcetera. Ja, er is in dit geval (verlaten) geen sprake van een 'rustig' moment, waardoor er wat commotie ontstaat - en terecht. :)

Prima ik hou enkel mijn kennis vergroten betreft dat scriptje van hem om indien het echt een oneerlijk voordeel gaf jullie daarin te steunen. Maar als je geen waarde hecht aan mijn mening moet je dit inderdaad niet doen dan concludeer ik maar dat het gewoon een gebrek aan uithouding is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Prima ik hou enkel mijn kennis vergroten betreft dat scriptje van hem om indien het echt een oneerlijk voordeel gaf jullie daarin te steunen. Maar als je geen waarde hecht aan mijn mening moet je dit inderdaad niet doen dan concludeer ik maar dat het gewoon een gebrek aan uithouding is.

Dat vind ik prima Jannes, nogmaals ik heb niet de intentie om mensen te werven in een strijd tegen private scriptgebruik. Daarnaast maakt het momenteel ook niets meer uit, hoeveel gebruik er gemaakt van gaat worden.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.532
Lol. Dus ik koop een mobiel of laptop @ zwarte markt, of beter nog steel er eentje. Ik ga ergens staan bij een random gratis wifispot, Utrecht, Hogeschool U. Ik zet alle accounts van de vijand op marktplaats. Vervolgens banned het TW-team al die accounts? en gaat mijn stam af op de wereldwinst?? + ik ben niet te vinden via IP of wat dan ook.

Lekker systeem weer TW! Lekker doordacht ook!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan