Crusade to the world's End.

Reactiescore
1.167
Seau ook lekker bezig trouwens, nep advertenties maken op Marktplaats voor het account Vayne. Het is maar wat je zieliger vind, privéscripts of zo een ban aansmeren :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahaha wauw. :eek: Ik wil niet meteen concluderen dat Seau hier iets mee te maken heeft maar als dat wel zo is ken ik niet bepaald een zieligere actie dan dit.. :eek:
 
Reactiescore
111
Seau ook lekker bezig trouwens, nep advertenties maken op Marktplaats voor het account Vayne. Het is maar wat je zieliger vind, privéscripts of zo een ban aansmeren :eek:.

Ik vind hem briljant :D :D
 
Reactiescore
111
Zekers Laurens :D Dat je mijn naam weet :eek:
 
Reactiescore
1.167
Hahahahahaha wauw. :eek: Ik wil niet meteen concluderen dat Seau hier iets mee te maken heeft maar als dat wel zo is ken ik niet bepaald een zieligere actie dan dit.. :eek:

Ik wel, Benji heeft dit eerder geflikt op W39 (wilt niet meteen zeggen dat hij dit ook doet) en bovendien, wie zou dit anders moeten doen? Seau is de enige die jankt over het aantal aanvallen wat Vayne stuurt, niemand anders.
 

DeletedUser

Guest
En toen was de advertentie alweer verwijderd, gelukkig is de printscreen al gemaakt :D Wie wilt er toegeven dat hij in Oude Willem, Drenthe woont?
 

DeletedUser72524

Guest
En toen was de advertentie alweer verwijderd, gelukkig is de printscreen al gemaakt :D Wie wilt er toegeven dat hij in Oude Willem, Drenthe woont?

Er woont vrijwel niemand daar, met een klein beetje research heb je het zo gevonden:p
 

DeletedUser73657

Guest
Ik wel, Benji heeft dit eerder geflikt op W39 (wilt niet meteen zeggen dat hij dit ook doet) en bovendien, wie zou dit anders moeten doen? Seau is de enige die jankt over het aantal aanvallen wat Vayne stuurt, niemand anders.

Uhm mss niet praten over dingen waar je niks van weet? MIJN acc werd op marktplaats gezet en IK kreeg een aanvalbare ban. Niet andersom
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Wow, het enige wat ik hier lees is gejank. Kom op zeg, ga zo door en wij stappen ook over op SloopAP. Het is toch geen cry war aan het worden ofwel? Gewoon gaan met die banaan

Maak gerust gebruik van de sloopAP voor het geval dat je het niet door hebt sherlock, ik zal er geen last van hebben :eek:

Dan zullen we Jasey, Benji en Mike alvast afstrepen :p. Roald is iemand uit Urk :O.

Niet bepaald, ik woon in Utrecht..
 
Reactiescore
7.942
Ik wel, Benji heeft dit eerder geflikt op W39 (wilt niet meteen zeggen dat hij dit ook doet) en bovendien, wie zou dit anders moeten doen? Seau is de enige die jankt over het aantal aanvallen wat Vayne stuurt, niemand anders.

Benji Zijn account was juist degene die op marktplaats stond.
 
Reactiescore
1.167
Uhm mss niet praten over dingen waar je niks van weet? MIJN acc werd op marktplaats gezet en IK kreeg een aanvalbare ban. Niet andersom

Blame Inge, dat dacht ik namelijk ook maar zij zie het of ik heb het verkeerd geinteperteerd
 

DeletedUser73657

Guest
Blame Inge, dat dacht ik namelijk ook maar zij zie het of ik heb het verkeerd geinteperteerd

Naja nexx of tommy zette mijn account erop denk ik, jammer genoeg zijn ze beide nooit gebanned :p Ik heb vayne iig niet erop gezet, weet zelf wel hoe kut het is om opeens een aanvalbare ban te krijgen zonder reden, dan ga ik dat niet bij andere doen ;)
 
Reactiescore
1.167

DeletedUser73696

Guest
Seau ook lekker bezig trouwens, nep advertenties maken op Marktplaats voor het account Vayne. Het is maar wat je zieliger vind, privéscripts of zo een ban aansmeren :eek:.

Dus meneertje geeft toe dat Privescripts zielig zijn? Verder meteen Seau de schuld geven is wel zielig.
 
Reactiescore
1.167
Dus meneertje geeft toe dat Privescripts zielig zijn? Verder meteen Seau de schuld geven is wel zielig.

Zeg ik ergens dat privéscripts zielig zijn? Nee. Ook is het niet zielig om meteen Seau. de schuld te geven, wie zou het anders moeten zijn? Je weet het zelf even goed als ik, hoef jij niet zo denigerend voor te gaan posten hoor, niemand neemt jou toch serieus.
 
Bovenaan