Crusade to the world's End.

DeletedUser

Guest
Dat is wel t laatste wat ik zou doen:D
Join nog liever WAO en ja Nicolas vast ook wel:cool:
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, kom je naar Vitae ?

Ik zit al in Vitae. Mijn handtekening geeft aan alsof ik in Seau zit maar eigenlijk hoor ik bij Vitae.
Je kan het vergelijken met Ennio van MWR zijn handtekening. Hij doet alsof alsof hij op GT zit, maar hij zit eigenlijk in WAO.

Stuur je me meer uitleg in PM hoe ik het kan downloaden, stamgenoot?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ah heb je eindelijk een scripter gevonden die voor jullie wilt scripten ? Dat werd tijd :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zit al in Vitae. Mijn handtekening geeft aan alsof ik in Seau zit maar eigenlijk hoor ik bij Vitae.
Je kan het vergelijken met Ennio van MWR zijn handtekening. Hij doet alsof alsof hij op GT zit, maar hij zit eigenlijk in WAO.

Stuur je me meer uitleg in PM hoe ik het kan downloaden, stamgenoot?

Heb geprobeerd, maar "Sons of Durin heeft jou geblokkeerd.", kans verkeken dus !

Ik ken de maker van TBR heel erg goed:cool:

Have fun, TBR is rommel xD Het script dan, het idee is briliant !
 

DeletedUser

Guest
Zo was het spel leuk en had je massa's van Vitae met een idee erachter op ons account.
Zo beland je ineens in scriptwars waar een account met 400 dorpen elke dag 4000 incommings krijgt met een scriptje dat de aanvaller een half uur kost.
Zo verwachten spelers hier dat dit scriptje te deffen is met 2 bespelers die het spel spelen voor de lol.
Het TW team vind het geen probleem de aanvaller wil zo winnen de stam staat achter de aanvaller..
Waar gaat het heen met de scripts en dit spel..

Nu komen er reacties met dat ik niet moet zeuren.
Ik noem het de realiteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo was het spel leuk en had je massa's van Vitae met een idee erachter op ons account.
Zo beland je ineens in scriptwars waar een account met 400 dorpen elke dag 4000 incommings krijgt met een scriptje dat de aanvaller een half uur kost.
Zo verwachten spelers hier dat dit scriptje te deffen is met 2 bespelers die het spel spelen voor de lol.
Het TW team vind het geen probleem de aanvaller wil zo winnen de stam staat achter de aanvaller..
Waar gaat het heen met de scripts en dit spel..

Nu komen er reacties met dat ik niet moet zeuren.
Ik noem het de realiteit.

Maar hoeveel inc's krijgt .Deathstroke dan nu al dagen achter elkaar? Allemaal verstuurd met 1Command.
 

DeletedUser

Guest
Maar hoeveel inc's krijgt .Deathstroke dan nu al dagen achter elkaar? Allemaal verstuurd met 1Command.

1Command is niet hetzelfde script dat Warre gebruikt he, duurt wel langer dan een halfuur om aan eenzelfde aantal incommings te komen.
 

DeletedUser

Guest
1Command is niet hetzelfde script dat Warre gebruikt he, duurt wel langer dan een halfuur om aan eenzelfde aantal incommings te komen.

Dat van Warre is sneller door de manier waarop hij hem gebruikt. In zijn script kunnen er ook meteen meerdere aanvallen vanuit één dorp worden verstuurd en bij 1Command niet. Dit is volgens mij het enige verschil wat er zit in die twee scripts.

Ik gebruik Chrome (omdat ik die browser het lekkerst vind werken) waardoor ik (volgens mij) vast zit aan de Enter knop spammen maar alsnog kan ik door een goede PC 220 aanvallen versturen in 6 minuten tijd, gister nog gedaan op .Deathstroke namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Maar hoeveel inc's krijgt .Deathstroke dan nu al dagen achter elkaar? Allemaal verstuurd met 1Command.

2 totaal verschillende werelden.
Ik heb zelf ook veel gedefft op Deathstoke tegen WAO die lanceren er geen 4000 per dag en bij WAO zit er ook gewoon een idee achter.
Niet zoals Warre fakes lanceren tot de kata's op zijn en de clears geen lc meer kunnen missen en er dan clears tussen gooien.

Het leuke is dat iedereen hier loopt te schreeuwen dat er niks mis is met dat script tot dat je hem zelf tegen je krijgt dan denken jullie ook waar zijn we mee bezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.942
Ah heb je eindelijk een scripter gevonden die voor jullie wilt scripten ? Dat werd tijd :D

Je hebt het verneukt man, jij en je stam worden vriendelijk bedankt. Daarnaast natuurlijk ook het achterlijke modteam, met die eend en teletubbie .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75339

Guest
Triestig dat een wereld die al zo lang fair gespeeld werd , nu zo verpest wordt door bepaalde personen :(
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het verneukt man, jij en je stam worden vriendelijk bedankt. Daarnaast natuurlijk ook het achterlijke modteam.

Het leuke is dat deze jongeman niet alleen het aanvallen voor zichzelf bijna compleet geautomatiseerd heeft.
Het deffen heeft hij ook een leuk privé script voor heb ik gehoord waardoor met een paar clicks duizenden incommings niks meer voorstellen voor hem.
Dat Vitae deze jongeman nog serieus neemt.

Jammer dat hij het zelf niet door heeft wat hij voor schade aanricht aan dit spel.
Roald en Ik twee spelers die je normaal niet zo snel gedemotiveerd krijgt in nog geen 2 weken compleet weg de hele motivatie.
En dat gaat niet om die paar dorpjes dat we verliezen want dat hoort eenmaal bij het spel.

Heb me toch altijd zeer vermaakt op deze wereld fair play, leuke spelers.
Maar helaas worden spelers die het spel nog op de manier spelen zoals het moet verdrongen door de spelers die toch de scripts de voorkeur geven.

Ben benieuwd hoelang dit spel nog populair blijft met de achterlijke gang van zaken tegenwoordig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2 totaal verschillende werelden.
Ik heb zelf ook veel gedefft op Deathstoke tegen WAO die lanceren er geen 4000 per dag en bij WAO zit er ook gewoon een idee achter.
Niet zoals Warre fakes lanceren tot de kata's op zijn en de clears geen lc meer kunnen missen en er dan clears tussen gooien.

Het leuke is dat iedereen hier loopt te schreeuwen dat er niks mis is met dat script tot dat je hem zelf tegen je krijgt dan denken jullie ook waar zijn we mee bezig.

Bij WAO zit er hetzelfde idee achter als Vitae, namelijk het uitputten van je tegenstander. Voor zover ik weet is WAO de afgelopen dagen ook bezig met fakes lanceren tot de kata's op zijn en de clears geen LC meer kunnen missen om vervolgens clears ertussen te gooien. ;)

Ik zal dat heus ook denken als ik dat tegen me krijg, dus je hebt twee opties, of je stopt ermee of je vind zelf als stam ook een scripter die iets soortgelijks voor jullie kan maken. Zeuren op het AF dat het afgeschaft moet worden en zeggen dat Warre een sukkel is omdat die tijd en energie heeft gestoken in een eigengemaakt script, ja dat vind ik zielig.
 
Bovenaan