Crusade to the world's End.

DeletedUser68252

Guest
2 totaal verschillende werelden.
Ik heb zelf ook veel gedefft op Deathstoke tegen WAO die lanceren er geen 4000 per dag en bij WAO zit er ook gewoon een idee achter.
Niet zoals Warre fakes lanceren tot de kata's op zijn en de clears geen lc meer kunnen missen en er dan clears tussen gooien.

Het leuke is dat iedereen hier loopt te schreeuwen dat er niks mis is met dat script tot dat je hem zelf tegen je krijgt dan denken jullie ook waar zijn we mee bezig.

Je hebt het verneukt man, jij en je stam worden vriendelijk bedankt. Daarnaast natuurlijk ook het achterlijke modteam, met die eend en teletubbie .

Het leuke is dat deze jongeman niet alleen het aanvallen voor zichzelf bijna compleet geautomatiseerd heeft.
Het deffen heeft hij ook een leuk privé script voor heb ik gehoord waardoor met een paar clicks duizenden incommings niks meer voorstellen voor hem.
Dat Vitae deze jongeman nog serieus neemt.

Jammer dat hij het zelf niet door heeft.

Leuk die frustratie met assumpties die de plank volledig misslaan. :p Houd de eer aan jezelf en ga uitzoeken hoe je dit het beste kan deffen ipv gefrustreerd hier reageren.
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat deze jongeman niet alleen het aanvallen voor zichzelf bijna compleet geautomatiseerd heeft.
Het deffen heeft hij ook een leuk privé script voor heb ik gehoord waardoor met een paar clicks duizenden incommings niks meer voorstellen voor hem.
Dat Vitae deze jongeman nog serieus neemt.

Jammer dat hij het zelf niet door heeft.

Ik heb zelf de SloopAP niet en ook niet gebruikt omdat ik niet meer in Vitae zit maar die boeit me ook niet zoveel maar dat DEF-script klinkt me wel goed in de oren.. Hebben hebben hebben :p :D
 

DeletedUser75339

Guest
Of je stopt ermee of je zoekt een scripter die je wil helpen? :eek:

Kunnen we de titel van dit topic veranderen in "scriptwars" ?

Veel meer toepasselijk , aangezien schijnbaar de enige optie voor tegenstanders van vitae is om een scripter te zoeken.

Leuk die frustratie met assumpties die de plank volledig misslaan. :p Houd de eer aan jezelf en ga uitzoeken hoe je dit het beste kan deffen ipv gefrustreerd hier reageren.

Jij hebt ervaring met immorele scripts , misschien kan jij ze uitleggen hoe er tegen te deffen ?
 
Reactiescore
7.918
Leuk die frustratie met assumpties die de plank volledig misslaan. :p Houd de eer aan jezelf en ga uitzoeken hoe je dit het beste kan deffen ipv gefrustreerd hier reageren.

Nee bedankt, ik wil mijn account ten eerste niet op grijs zien gaan vanwege illegale scripts en bots en ten tweede acht ik deze bezigheid nog als een spel en niet een levensdoel.
 

DeletedUser76151

Guest
Hoo laten we het netjes houden Tim :)
Mark doelt niet op het uitputten van ATL maar van DS. Ik wist niet eens dat jij inc's kreeg :eek: Kzal morgen ook eens bij jou langskomen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoo laten we het netjes houden Tim :)
Mark doelt niet op het uitputten van ATL maar van DS. Ik wist niet eens dat jij inc's kreeg :eek: Kzal morgen ook eens bij jou langskomen :D

Ik hou het nog redelijk netjes maat;)
Ik zeg wat ik vind, geef me een waarschuwing maar ik zal het zo weer doen.
Klopt maar met zulke dingen put je niemand uit, geloof me.
En ja, kom gezellig een bakkie doen:D
 

DeletedUser76151

Guest
Ik hou het nog redelijk netjes maat;)
Ik zeg wat ik vind, geef me een waarschuwing maar ik zal het zo weer doen.
Klopt maar met zulke dingen put je niemand uit, geloof me.
En ja, kom gezellig een bakkie doen:D

Nee oke, je kan natuurlijk ook alles op OK zetten, totdat er ineens clears tussenzitten net als vanochtend. Weg OFF/mob def :p
 

DeletedUser

Guest
Leuk die frustratie met assumpties die de plank volledig misslaan. :p Houd de eer aan jezelf en ga uitzoeken hoe je dit het beste kan deffen ipv gefrustreerd hier reageren.

Ik ben totaal niet gefrustreerd.
Ik ga straks lekker mijn stage afronden en naar mijn volgende opleiding.
In plaats van tegen spelers te spelen die dit spel als levensdoel hebben.
Vind het alleen jammer dat dit spel zo kapot gemaakt word want heb wel degelijk leuke tijden hier gehad als ik dat zeg ben ik gefrustreerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Stelletje debielen zonder hersenen dat jullie zijn. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.
 

DeletedUser3435

Guest
Stelletje debielen zonder hersenen dat jullie zijn. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.
Hoho hou het gewoon een beetje beschaafd.. Ik kan ook gaan zeggen dat jij en Biervertiertje daar waarschijnlijk de grootste vriendenloze losers ooit zijn. :D Komt niks goed van, alluwel dan krijg je wel een ban.. Dat is wel mooi, krijg je hier terug wat niveau op W42.
 

DeletedUser

Guest
Dat van Warre is sneller door de manier waarop hij hem gebruikt. In zijn script kunnen er ook meteen meerdere aanvallen vanuit één dorp worden verstuurd en bij 1Command niet. Dit is volgens mij het enige verschil wat er zit in die twee scripts.

Ik gebruik Chrome (omdat ik die browser het lekkerst vind werken) waardoor ik (volgens mij) vast zit aan de Enter knop spammen maar alsnog kan ik door een goede PC 220 aanvallen versturen in 6 minuten tijd, gister nog gedaan op .Deathstroke namelijk.

Dat enige verschil dat je hier noemt is niet iets kleins he, dat verbetert het script meerdere malen en het effect van Warre's script is gigantisch veel groter dan het effect van 1Command. Jij weet dat ook goed genoeg.

Ik zal dat heus ook denken als ik dat tegen me krijg, dus je hebt twee opties, of je stopt ermee of je vind zelf als stam ook een scripter die iets soortgelijks voor jullie kan maken. Zeuren op het AF dat het afgeschaft moet worden en zeggen dat Warre een sukkel is omdat die tijd en energie heeft gestoken in een eigengemaakt script, ja dat vind ik zielig.

Ik hoop nu echt niet dat je serieus bent. Dat script verziekt het spel. Jullie proberen dus op die manier te winnen door gewoon een scripter aan te nemen die jullie een gigantisch voordeel geeft? Jullie winnen dus winnen op basis van scripts i.p.v. skills en dergelijke? Oke, jullie verdienen wat geluk na de afgelopen banwave die jullie gehad hebben, maar om zoiets te gebruiken vind ik wel onaanvaardbaar en dat is eerder laag en zielig spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer dat dit spel kapot gemaakt wordt door massastammen, mij hoorde je nooit klagen.

Mensen als Warre, vertegenwoordigers van de 'goudlokjestheorie,' kan je niet kwalijk nemen dat ze doen waar ze goed in zijn toch? Dat dit nu uiting heeft in z'n hobby geeft maar weer goed weer dat het overal mogelijk is te verbeteren. Of deze verbetering een toevoeging is op de spelervaringen? Dat denk ik niet nee, maar daarvoor moet je niet bij Warre zijn, maar bij de moderatoren. Terecht dat Steven deze noemt dus.
 
Reactiescore
111
Hoho hou het gewoon een beetje beschaafd.. Ik kan ook gaan zeggen dat jij en Biervertiertje daar waarschijnlijk de grootste vriendenloze losers ooit zijn. :D Komt niks goed van, alluwel dan krijg je wel een ban.. Dat is wel mooi, krijg je hier terug wat niveau op W42.

Stelletje debielen zonder hersenen dat jullie zijn. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.

What's up? :confused:
 

DeletedUser

Guest
LOL Wao en uitputten..
Man hou toch op, die paar 100 incs die ik krijg ?
En dan nog is het met 1C verstuurd, ik doe dat ook das geen probleem, maar dat achterlijke script verziekt gewoon het spel.
Als je dat niet inziet ben je echt een debiel.

Jij bent hier de debiel die niet inziet dat ik het over je stamgenoot .Deathstroke heb. Weet je überhaupt wel dat hij wordt aangevallen? Of wordt er in Seau. niet gecommuniceerd met elkaar.
 
Bovenaan