CORPS - Belachelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
CORPS zal iemand nooit zomaar kicken ben je een spy is het terecht en als ik in corps nog zat had ik hetzelfde gedaan.

P.s. zeg vooral wanneer je online bent heel slim:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet vervelend doen Own Ya, maar als ik berichten van Veroor zou exporteren dan zal boven het bericht zijn naam ook met een Capital V zijn..... Zo enzo geen zuiver berichtje dus :p
 

DeletedUser5644

Guest
Leugenaar

Beste mensen, own ya is uit corps ontslagen omdat hij spionnetje wilde gaan spelen. dat is de enige waarheid. Deze jongen gaat nu zelfs zover dat hij met een in elkaar geknutseld berichtje hier op het algemeen forum mij en Corps belachelijk probeert te maken. Hij gebruikt daarvoor mijn naam en dit stoort mij zeer.

Ik vraag de mods voor een slotje bij deze en gepaste maatregelen tegen deze speler.


Veroor
 

DeletedUser

Guest
Ook ik zal dan maar een reactie geven he...

Ten eerste heb ik hem geen noob genoemd ,maar heb ik hem een week geleden ongeveer via pm proberen uit te leggen dat je echt niet kunt aanvallen zonder rammen.
Zoals hij hier op algemeen forum had gezet.
maar gezien de reacties daar op hier op het algemeen forum ,waren meerdere mensen met mij eens....

ik heb hem dus proberen duidelijk te maken dat je het beter met rammen kon doen

eergisteren heeft hij lecter aangevallen wat op zich natuurlijk prima is als je het dan goed doet .
lecter reageerde zoals ik ook gedaan zou hebben en viel gelijk terug aan


ik kreeg toen zijn vv met de volgende mededeling:

vv. zei:
0wn ya 4ever op 05.06. om 12:42 uur
Ik word helemaal afgemaakt door -[PX]- ik geef men vv aan jou want ik kan er niet meer op.



nou geen probleem en ik heb 3 dorpen op dat moment kunnen redden.
Maar toen zag ik zijn aanvals berichten op lecter...
waren een lachertje met 5 aanvalslegers WEER zonder rammen .
dus hij had van mij en van de leiding dus niks aangenomen..


Dat tot dusver
gisteravond besloot de leiding hem nog een kans te geven en te coachen...


TOTDAT er bewijs binnen kwam dat hij dus naar px was gerend en het forum daar had doorgegeven
Of hij in px mocht en dat ze liever wilde dat hij zou blijven bij Corps als spion...

Ja toen was de maat vol.

Dus ik vind je niet eens een noob ,maar gruwelijk hardleers en achterbaks omdat je ten eerste een spion wilde zijn en ten tweede veroor belachelijk probeerd te maken met een nepbericht....

Volledig CORPSonwaardig ben je dus gebleken
Alleen je dorpjes niet ,maar dat zul je wel gemerkt hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de opheldering Hertogjes.

Nu is de soap over en ik second Veroor; Slotje!
 

DeletedUser

Guest
Roep om aandacht. This is TW, learn to live with it (zoiets toch :p). Hieruit blijkt wel dat je niet bepaald oud bent, want dit slaat gewoon nergens op. En zoals MikoB al zegt, speel verder @ wereld 8. Hallo, dit is niet je leven...
 

DeletedUser15022

Guest
ik smijt nooit met modder, ik trap ook nooit na, maar hier wordt ik even niet goed van

gooi er alsublieft een slotje op, want dit gaat nergens meer over

corps heeft correct gehandelt, en dat doet de leiding altijd naar beste eer en geweten

we hebben keiharde bewijzen, die we hier niet gaan plaatsen, maar inderdaad, wij hebben wel originele berichten

ook lof voor de PX leiding, die in dit soort vieze spelletjes niet meedoen
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de opheldering CORPS, ik had niets anders verwacht van jullie. Erg correct opgelost!
 

DeletedUser

Guest
0wn y4a 4ever: Jij bent echt de grootste verlepte waterlelie die ik ken, alleen al door je gedrag op dit publieke forum heb je bewezen dat je het niet waard was om in CORPS te zitten. En dan laten we je hele spionage gedoe en je gebruik van rammen (wat je blijkbaar niet doet) nog achterwege. Een bericht vervalsen (namaken) om CORPS in een kwaad daglicht te plaatsen? Erg hoogstaand :rolleyes: En het ging CORPS niet zozeer om het feit dat je dorpjes verloor als wel om het feit dat je het meteen had moeten melden en er iets aan had moeten doen, tot zover mijn reactie ;)

CORPS is weer een onwaardig lid kwijt :D

Slotje :)?
 

DeletedUser

Guest
Own Ya, mij zul je ook wel kennen van op W4 zeker (REBEL, -ex-top20 stam). Mijn beeld van jouw is sindsdien nog niks veranderd. Remember, jij hebt toen op een achterbakse en laffe manier heel het forum gewist toen je het account kreeg van onze leider -die stopte- (vandaar dat hij de bevoegdheden had). Daar was je een grote noob (je was erin geslaagd een account van 1 miljoen punten dat je had gekregen, op enkele weken tijd te herleiden naar 100.000punten), nu ben je dat en dat zul je altijd zijn. Het mooie van het verhaal; toen je het forum had gewist, deed je ook alsof je van niets wist en heb je ook nog andere zwart proberen te maken. Zo te zien ben je nog niks verandert, nog altijd even schijnheilig en een uber-noob (ja dat vind ik). Triestig man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan