CORPS - Belachelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15806

Guest
Ik ben het dan wel niet eens met 0wn ya 4ever maar ik vind dat die met een klein dingetje gelijk heeft en dat is dat je haast niets kan doen tegen die nachtelijke aanvallen en activiteit van sommige CORPS leden als je Tw niet belangrijker vindt dan prive-leven.. En ik vind hem nu toch wel een beetje zielig omdat iedereen hem uitlacht. Maar hij doet ook wel heel erg dom door zoiets te zeggen en het is dom zoiets te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Zet ie een bericht op het algemene forum om nog een schop na te geven, krijgt hij er 20 terug ^^
 

DeletedUser

Guest
Forum zei:
veroor vandaag om 17:32 uur
HAHA , nu hebben we je wat gelapt hé ;-) eindelijk van jou vanaf.
Je had ons door als leiding dat wij de interns van de leden op ons pakken en niets aan de leden gaven.
Je moest je er maar niet met moeien dan was er niks gebeurt!
Dit word ons natuurlijk te veel en moeten we een smoes verzinnen om onze dominante positie niet te verliezen.
Ik hoop dat je niet kwaad bent.


Groeten,
Veroor

Kreeg ik net..
Niet echt slim van hem alsook niet van mij dat ik het weer hier zet.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit best wel goede beslising van CORPS. Ze laten niet met zich sollen.

Veel spionnenwerk nog verder (maar niet op deze wereld...)
 

DeletedUser

Guest
Mijn persoonlijke mening.

Corps is een heel goede stam. Lid zijn van Corps houdt in dat je zelf ook goed moet zijn. Eén van de basisregels binnen een stam is actief zijn. Het kan niet zijn dat je als lid een paar dorpen verliest en dat de leiding dit pas een dag later ontdekt. Als je merkt dat je aangevallen wordt en je moet weg, dan moet je VV geven aan een stamlid die wel online kan zijn. De druppel was echter dat je in plaats van te vertrouwen op je stam het op een akkoordje wou gooien met PX.
 

DeletedUser

Guest
Mijn persoonlijke mening.

Corps is een heel goede stam. Lid zijn van Corps houdt in dat je zelf ook goed moet zijn. Eén van de basisregels binnen een stam is actief zijn. Het kan niet zijn dat je als lid een paar dorpen verliest en dat de leiding dit pas een dag later ontdekt. Als je merkt dat je aangevallen wordt en je moet weg, dan moet je VV geven aan een stamlid die wel online kan zijn. De druppel was echter dat je in plaats van te vertrouwen op je stam het op een akkoordje wou gooien met PX.

Ik ben niet iemand die 40 jaar is , werkloos en 24/24 op TW zit... Nogmaals het was in de nacht gebeurt! en ik ben altijd actief! Alleen als ik school heb , kan ik er minder op maar gai k er wel nog 's morgens een 20 tal minuten op 's middags tijdens de studie op mijn school en dan 's avonds zit ik er 4 uur op ofzo en in het weekend altijd!
 

DeletedUser15806

Guest
De druppel was echter dat je in plaats van te vertrouwen op je stam het op een akkoordje wou gooien met PX.

Wat zeker niet slim is als je weet hoe verschrikkelijk Corps kan overdrijven met ondersteuning geven.:p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet iemand die 40 jaar is , werkloos en 24/24 op TW zit... Nogmaals het was in de nacht gebeurt! en ik ben altijd actief! Alleen als ik school heb , kan ik er minder op maar gai k er wel nog 's morgens een 20 tal minuten op 's middags tijdens de studie op mijn school en dan 's avonds zit ik er 4 uur op ofzo en in het weekend altijd!

Daar bestaan VV's voor en als dat niet lukt moet je een CO nemen.
 

DeletedUser11528

Guest
Ik ben niet iemand die 40 jaar is , werkloos en 24/24 op TW zit... Nogmaals het was in de nacht gebeurt! en ik ben altijd actief! Alleen als ik school heb , kan ik er minder op maar gai k er wel nog 's morgens een 20 tal minuten op 's middags tijdens de studie op mijn school en dan 's avonds zit ik er 4 uur op ofzo en in het weekend altijd!

Ik ook niet en heb ook een leven maar ik neem wel eventjes de moeite om een fatsoenlijke ondersteuning aanvraagje te plaatsen indien ik wordt aangevallen. Ik heb zowieso in tegenstelling tot jou wel fatsoenlijke verdedigingstroepen en de kans is dus klein dat er zowieso een dorp van mij wordt overgenomen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet iemand die 40 jaar is , werkloos en 24/24 op TW zit... Nogmaals het was in de nacht gebeurt! en ik ben altijd actief! Alleen als ik school heb , kan ik er minder op maar gai k er wel nog 's morgens een 20 tal minuten op 's middags tijdens de studie op mijn school en dan 's avonds zit ik er 4 uur op ofzo en in het weekend altijd!

hahaha heel slim van je om jou tijden dat je op TW zit op het forum te plaatsen. :eek:

Je snap ook wel dat dit niet echt slim is. :rolleyes:
 

DeletedUser11528

Guest
Wat zeker niet slim is als je weet hoe verschrikkelijk Corps kan overdrijven met ondersteuning geven.:p

Hehe inderdaad, voor je het weet staat een dorp waar je ondersteuning nodig hebt vol met minimaal 30k van elk :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet iemand die 40 jaar is , werkloos en 24/24 op TW zit... Nogmaals het was in de nacht gebeurt! en ik ben altijd actief! Alleen als ik school heb , kan ik er minder op maar gai k er wel nog 's morgens een 20 tal minuten op 's middags tijdens de studie op mijn school en dan 's avonds zit ik er 4 uur op ofzo en in het weekend altijd!

ik zit ook op school ze, maar je moet zorgen dat er vaak iemand online is op je account xD
 

DeletedUser

Guest
Kreeg ik net..
Niet echt slim van hem alsook niet van mij dat ik het weer hier zet.

Gelieve dit zogezegd bericht van veroor ingame eens door te sturen ;)
Wel zielig dat je nep-berichten maakt om proberen gelijk te halen.

Veroor is een echte top-speler. Denk dat heel dit forum mij hierover gelijk zal geven.
 

DeletedUser

Guest
Gelieve dit zogezegd bericht van veroor ingame eens door te sturen ;)
Wel zielig dat je nep-berichten maakt om proberen gelijk te halen.

Veroor is een echte top-speler. Denk dat heel dit forum mij hierover gelijk zal geven.

Inderdaad dit is echt niet door Veroor geschreven.
 

DeletedUser

Guest
hahaha heel slim van je om jou tijden dat je op TW zit op het forum te plaatsen. :eek:

Je snap ook wel dat dit niet echt slim is. :rolleyes:


Deze reactie snap ik niet :eek:

Als je hem al met heel corps tegen 1 gaat hoeft hij toch niet offline te zijn om hem over te nemen? of zie ik dit fout :p
 

DeletedUser15806

Guest
Deze reactie snap ik niet :eek:

Als je hem al met heel corps tegen 1 gaat hoeft hij toch niet offline te zijn om hem over te nemen? of zie ik dit fout :p

Hoeft ook niet maar als die offline is is het toch wel iets gemakkelijker;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan