Continenten onder de loep!

DeletedUser53049

Guest
Let op C13 :)

Er komt een mini oorlog :D

de 1ste oorlog van C13 :)

volgens bronnen

AOB vs UA

word leuk :) ik zit in geen van beiden :p

gr
 

DeletedUser

Guest
Let op C13 :)

Er komt een mini oorlog :D

de 1ste oorlog van C13 :)

volgens bronnen

AOB vs UA

word leuk :) ik zit in geen van beiden :p

gr


Dat kan ik dan ook zeggen van c75 maar omdat het zo mini is, is het ook te belachelijk om hier te posten en bespaar ik jullie de moeite om het te lezen. :p
 

DeletedUser30617

Guest
Let op C13 :)

Er komt een mini oorlog :D

de 1ste oorlog van C13 :)

volgens bronnen

AOB vs UA

word leuk :) ik zit in geen van beiden :p

gr

zou willen dat er bij ons in de buurt ook eens iets spannends zou gaan gebeuren :( saaie rim.
 

DeletedUser24056

Guest
Let op C13 :)

Er komt een mini oorlog :D

de 1ste oorlog van C13 :)

volgens bronnen

AOB vs UA

word leuk :) ik zit in geen van beiden :p

gr

Hoe weet jij dit?:p

Sinds edelmannen gemaakt kunnen worden (bij mij nog niet hoor^^) kunnen er misschien zelfs dorpjes overgenomen worden:D
De ruzie is er iig wel!
 

DeletedUser40402

Guest
hmmm veel te weinig verhaal en veel te veel geblaat hier. Kijk, ben je niet overtuigd van je spelling, zinsbouw etc maar wil je wel iets schrijven, doe maar en stuur je verhaal per pm naar patsers ftw. Dan verbeter ik het wel (ben wel zelf niet onfeilbaar :p) en dan kan je het op het AF zetten. Zo komen er mss nog wat mooie artikels hier :).
 
Reactiescore
328
hmmm veel te weinig verhaal en veel te veel geblaat hier. Kijk, ben je niet overtuigd van je spelling, zinsbouw etc maar wil je wel iets schrijven, doe maar en stuur je verhaal per pm naar patsers ftw. Dan verbeter ik het wel (ben wel zelf niet onfeilbaar :p) en dan kan je het op het AF zetten. Zo komen er mss nog wat mooie artikels hier :).

Ga je niet uitsloven he:eek:
 
Bovenaan