Continenten onder de loep!

DeletedUser

Guest
Continenten onder de loep!

Hallo lezers van het forum van Wereld 20!

Aangezien ik graag stukjes schrijf en dit op Wereld 13 bij de start ook deed ga ik vanaf nu dit topic bijhouden :).
Ik ga Continenten onder de loep nemen :).

Ik zal sowieso elke week minstens 1 Continent behandelen, er zullen na verloop van tijd ook Continenten zijn die vaker behandeld worden, als update zeg maar :D!

Links naar behandelde Continenten: Continent 54.
Vervolg Continent 54.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Continent 54? Seriously, geen idee wat daar speelt en hoe de machtsverhoudingen daar liggen.
Dat wordt dus even op onderzoek uit gaan!

Ligging.
Wat ben je zonder een kaartje!
Zoals je misschien al opgemerkt hebt, is dit de top 10 spelers van Continent 54.

Godly Underdogg, de nummer 1 van het Continent ligt er voor 3/4 in en ligt naast de nummer 2, Colonel Gaddafi!
Dat kan zeker spannend worden!

Stammen.
Top 20 stammen op Continent 54!
~OC~ staat eerste op het Continent, gevolgd door Raw.

De voorsprong bedraagt 103k, de hekkensluiter van de top 3 is S?
Zij lopen 300k achter op de nummer 2 en 400k achter op de nummer.

De top 3 stammen hebben echter maar een klein aandeel in de top 5 spelers op het Continent, slechts 2 van de 5 spelers!
De puntengemiddeldes van de nummer 1 en 2 vallen ook tegen, de nummer 3 doet het daarin nog redelijk :).

Spelers.
De top 20 spelers van Continent 54.
De stats zeggen het, ik heb zelf hier niet zo'n oordeel over ;)!
Ik heb het geluk dat ik de nummer 1 van dit Continent in mijn MSN-lijst heb!
Ik heb hem binnen 2 minuutjes weten te bereiken voor een interview en hij is bereid om daaraan mee te werken :)!

Legertje Spelen: Heeft u iets te vertellen over het Continent waarin u eerste staat?
Godly Underdogg: Er gebeurt eigenlijk vrij weinig.

Toen ik mijn volgende vraag wou stellen had de speler zich echter bedacht en begon ons wat te vertellen.

Godly Underdogg: Nou, ik heb in het begin wel een speler die mij een bedreiging leek uitgeschakeld.
Legertje Spelen: Zouden wij daar meer over mogen weten.
Godly Underdogg: Ja hoor, het gaat over Sheroila, deze speler stond nr 8 toen des tijds, ik had toen 3 dorpen geloof ik. de gene had er nog maar 2. Volgens de tw stats had deze speler in een aantal werelden een mio account gehad. Deze speler moest dus naar mij gevoel gelijk uitgeschakeld worden. dat is dan ook gebeurd.
Legertje Spelen: Mensen verwijten jou weleens dat je Mikekiller hebt geinternd, hoe zit dat ;)?
Godly Underdogg: Mikekiller2010, deze speler stond top 3 en door zijn ligging 1ste in C54. Mijn ligging is C54 en C44. Helaas moest mikekiller2010 om prive redenen stoppen. Zijn ligging was goed voor mij, daardoor heb ik nu een groot cluster gekregen. Zelf vond ik het heel jammer dat deze speler gestopt is, hij was zeker een goede speler waarmee ik samen C54 kon domineren. Nu moet ik dat helaas alleen doen.
Legertje Spelen: Wanneer ga jij Continent 54 op zijn kop zetten, je hebt namelijk raakvlak met de nummer 2, Colonel Gadaffi!
Godly Underdogg: Jullie zullen het spoedig merken.
Legertje Spelen: Vertel eens :D?
Godly Underdogg: Colonel Gaddafi, deze speler ligt links onder in mij begin cluster, zijn rang is op het moment moment rang 17 en in C54 staat hij rang 2, met een redelijke goede OD rang, kan ik nog veel van deze speler verwachten we zullen zien wat de komende week zal gebeuren.
Legertje Spelen: Zijn er al plannen tegen je gesmeed?
Godly Underdogg: Overigens was er een mass attack op mij gepland als ik mij niet vergis zou deze geplant zijn voor 26-10-2010. Deze massa zou gedaan worden door aan aantal stammen die in de "top" stonden in C54 of algemeen in de "top". Blijkbaar hebben ze deze plannen niet doorgezet, ondertussen zijn we bijna een maand verder en is er nog niets gebeurd. We zullen zien wat ze uiteindelijk uit de kast kunnen halen :D!
Legertje Spelen:Bedankt dat je mee wou werken aan het interview!
Godly Underdogg: Graag gedaan hoor!

Afsluiting.
Afsluiting, dit was mijn eerste stukje op Wereld 20!
Als je tips hebt geef ze vooral, complimenten zijn ook welkom :)!

Met vriendelijke groet, Legertje Spelen aka Fujimoto.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
mooi gedaan :) We zullen inderdaad zien wat de komende week zal gaan gebeuren. dat zullen jullie dan ook waarschijnlijk zien in de update !
 

DeletedUser

Guest
Leuk! vooral om te lezen wat andere van mensen denken en hoe het ervoor staat in een samenvatting!:cool:

Edit: Volgende keer C41 (a):rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
weet ik. meerdere servers volgens mij. alleen onder een andere naam.
 

DeletedUser40402

Guest
Klik eens op de links van top 20 spelers en stammen en kijk eens welk continent het is :rolleyes:
 
Bovenaan