- Reactiescore
- 2.414
Straks zit Ezzie zo hard op je huid aangezien je der mate loog!!Ik loop niet bij een cardioloog, ook niet bij een neuroloog overigens!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Straks zit Ezzie zo hard op je huid aangezien je der mate loog!!Ik loop niet bij een cardioloog, ook niet bij een neuroloog overigens!
Jezus wat slechtStraks zit Ezzie zo hard op je huid aangezien je der mate loog!!
Wie het kleine nie eert!wtf wa mini??
Draag ik nog steeds meer bij aan de maatschappij dan jij!Wees er trots op? Binnenkort krijg je betaald om deel te zijn van zo'n overheidscampagne tegen drugs met je before & after foto's.
@Ezra the King En dit is dan jouw kamp? Dan strijd ik liever alleen.Straks zit Ezzie zo hard op je huid aangezien je der mate loog!!
Dat is een uitspraak die bij je vriendin misschien werkt, maar denk niet dat Den Milleman er echt wat aan heeft.Wie het kleine nie eert!
Hoe bedoel je? Dat beetje belasting dat je bijdraagt? Als je daarentegen kijkt naar de hoeveelheid drugs die je verspreid/gebruikt waarmee je het drugscircuit in stand houdt durf ik te verwedden dat jouw nettobijdrage aan deze samenleving negatief is.Draag ik nog steeds meer bij aan de maatschappij dan jij!
Als er iemand genoeg VV’s gepakt heeft is het Steven wel.Had dan wat meer VV gepakt topper!
Ja Zidan hou je hier buiten, nu sta ik voor lul!@Ezra the King En dit is dan jouw kamp? Dan strijd ik liever alleen.
Dat is een uitspraak die bij je vriendin misschien werkt, maar denk niet dat Den Milleman er echt wat aan heeft.
Hoe bedoel je? Dat beetje belasting dat je bijdraagt? Als je daarentegen kijkt naar de hoeveelheid drugs die je verspreid/gebruikt waarmee je het drugscircuit in stand houdt durf ik te verwedden dat jouw nettobijdrage aan deze samenleving negatief is.
Gelieve de vete tussen mij en Fred niet te onderschattend liggen behoorlijk in de clinch sinds het einde van CL22.Wat is dit voor rare troll battle
Dit is een kwestie die dieper gaat dan datZat ie iets te diep in de poepert ja?
Draag ik nog steeds meer bij aan de maatschappij dan jij!
Je spreekt jezelf flink tegen. Als mijn bijdrage nul is en jouw bijdrage negatief, draag jij dan niet juist minder bij dan ik? Wiskunde was niet je sterkste vak denk ik? Tevens is het 'betaalt', niet 'betaald'. Nederlands ook niet je sterkste vak? Is er iets dat je wél kunt?Dat beetje belasting betaald jouw studiebeurs bloedzuiger! Denk inderdaad dat de nettobijdrage wel negatief is ja. Gelukkig is dat positief voor mijn portemonnee![]()
Supplementen verkopenJe spreekt jezelf flink tegen. Als mijn bijdrage nul is en jouw bijdrage negatief, draag jij dan niet juist minder bij dan ik? Wiskunde was niet je sterkste vak denk ik? Tevens is het 'betaalt', niet 'betaald'. Nederlands ook niet je sterkste vak? Is er iets dat je wél kunt?
Als 'Supplementen verkopen' het enige is dat hij kan is er voor mij niet bizar veel meer te doen hier denk ik, hij zet zichzelf wel genoeg voor schut.Ik vind deze vreemde battle wel leuk, ga zo door.
Als hij dat heel goed kan zal er toch een stukje sales en marketing bij hem in het koppie zitten. Je onderschat het!Als 'Supplementen verkopen' het enige is dat hij kan is er voor mij niet bizar veel meer te doen hier denk ik, hij zet zichzelf wel genoeg voor schut.
Alsof je marketing/salestechnieken nodig hebt om een verslaafde drugs te verkopen?Als hij dat heel goed kan zal er toch een stukje sales en marketing bij hem in het koppie zitten. Je onderschat het!
Kon ook verzekeringsadvies geven zeggen, maar dat is natuurlijk een stuk minder spannend.Als 'Supplementen verkopen' het enige is dat hij kan is er voor mij niet bizar veel meer te doen hier denk ik, hij zet zichzelf wel genoeg voor schut.
Fred en ik zijn nog nie klaar met elkaar hoor dit is serieus!Kan slotje op Nt en tyrant leiding zijn tot een deal gekomen