Deleted User - 487957763
Guest
Grote mond voor iemand die qua bmi zijn schoenmaat overstijgt!Grote mond voor iemand die nog nooit wat bewezen heeft.
Grote mond voor iemand die qua bmi zijn schoenmaat overstijgt!Grote mond voor iemand die nog nooit wat bewezen heeft.
Een handtekening zegt niets? Ken zat mensen die werelden in hun handtekening hebben waar ze weinig tot niets hebben betekend.Hallo check die handtekening eens.
Zegt de man met meer onderkinnen dan wereldwinsten?Grote mond voor iemand die qua bmi zijn schoenmaat overstijgt!
Een handtekening zegt niets? Ken zat mensen die werelden in hun handtekening hebben waar ze weinig tot niets hebben betekend.
Zegt de man die qua gewichtsklasse in de poule met Melvin zit?Zegt de man met meer onderkinnen dan wereldwinsten?
Zegt de man met een koffer smeriger dan de kut van Kim Holland!heren, gelieve zulke opmerkingen in het correcte topic te plaatsen
Had dan wat meer VV gepakt topper!
kan je mijn koffer hier buiten laten??Zegt de man met een koffer smeriger dan de kut van Kim Holland!
Kataopje4hoofd123 of niet @Power of Knowledge @Rise Against
Meneer drinkt 2 weken lang alleen water, gaat een beetje naar de sportschool en volgt één of ander gaar dieet en denkt gelijk dat hij 't mannetje is. Volgens mij is alle drugs die je in 't weekend doet naar je bol gestegen. Ook wel leuk dat je één of andere minderjarige Belg als enige supporter hebt, schrijnend.Zegt de man die qua gewichtsklasse in de poule met Melvin zit?
Gelukkig kan mijn godenlichaam al die hevige inspanningen aan. Terwijl jij elke dag van de week in de kreukel ligt met een nieuwe blessure. Gelieve mijn zoon hier buiten te laten Fred dit is tussen jou en mij!Meneer drinkt 2 weken lang alleen water, gaat een beetje naar de sportschool en volgt één of ander gaar dieet en denkt gelijk dat hij 't mannetje is. Volgens mij is alle drugs die je in 't weekend doet naar je bol gestegen. Ook wel leuk dat je één of andere minderjarige Belg als enige supporter hebt, schrijnend.
Heb ik toch ook? niks mis mee!Grote mond voor iemand die qua bmi zijn schoenmaat overstijgt!
Daar denkt Fred zijn cardioloog anders over!Heb ik toch ook? niks mis mee!
Hevige inspanningen? Je bencht 22,5k, 3 reps?Gelukkig kan mijn godenlichaam al die hevige inspanningen aan. Terwijl jij elke dag van de week in de kreukel ligt met een nieuwe blessure. Gelieve mijn zoon hier buiten te laten Fred dit is tussen jou en mij!
Ik loop niet bij een cardioloog, ook niet bij een neuroloog overigens!Daar denkt Fred zijn cardioloog anders over!
Had het meer over de drugs eh!Hevige inspanningen? Je bencht 22,5k, 3 reps?
Hevige inspanningen? Je bencht 22,5k, 3 reps?
Wees er trots op? Binnenkort krijg je betaald om deel te zijn van zo'n overheidscampagne tegen drugs met je before & after foto's.Had het meer over de drugs eh!