Coldcase: Salt en Tyrant in de grijze zone.

Reactiescore
1.893
Vanavond ga ik samen met jordi en rene en iemand van tas in gesprek over de cf
Dus dan gaan we zien wat de uitkomst word
Dan kan dit topic weg en hoef ik me veder ook nie voorschut te zetten
Goed bezig dan, mag ook gezegd worden. Ben benieuwd.
 
Reactiescore
454
Goed bezig dan, mag ook gezegd worden. Ben benieuwd.

Weet je wat t is
Dit had allang geregeld geweest als tyrant leiding het niet over pakte
Wij waren gewoon met wess in onderhandeling op een normale manier
Maar daardoor is dit uitgelopen in waar we nu beland zijn.
 
Reactiescore
241
Speler van tas

En wes beslist alleen over het account TAS dan?
Ik wil dat gesprek wel eens gezien hebben. Ik zou het trouwens sad vinden als TAS moet opdraaien terwijl die CF ook gewoon lastig ligt voor Noire (die natuurlijk volgens de gemaakt afspraken al 6 diepe dorpen afgeeft)
 
Reactiescore
454
En wes beslist alleen over het account TAS dan?
Ik wil dat gesprek wel eens gezien hebben. Ik zou het trouwens sad vinden als TAS moet opdraaien terwijl die CF ook gewoon lastig ligt voor Noire (die natuurlijk volgens de gemaakt afspraken al 6 diepe dorpen afgeeft)

Wes briefde alles door aan zn team
En je mag best ons app gesprek zien hoor
Vraag hem aan wes en hij zal hem je wel geven denk of k kan je screens sturen
Wes snapte onze blitz ook gwn
En we waren er gwn netjes over in onderhandeling tot wes ineens aangeeft dat de leiding het overneemt terwijl de leiding me eerst toezegt dit met tas te regelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Onderhandelingen over een illegale clusterfuck, toch best bizar allemaal :biggrin: :biggrin: Gaan het zien
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zullen we het dan ook hebben over Melvin en zijn rare praktijken, gaan we die ook buiten de afspraken houden omdat hij altijd alle grijze gebieden opzoekt?
NT staat gewoon in zijn recht.

Als je je adres doorgeeft in pm zal ik een handtekening opsturen.
 
Reactiescore
241
Iedereen snapt de blitz enigszins. Ik ook. Al zou je ook moeten begrijpen dat wij dit niet zien als een legale CF.
Misschien gaf de leiding aan dat je dit moest bespreken met de leiding op het account TAS (Thomas). En is het wederom een miscommunicatie? Ik weet er allemaal het fijne niet van tussen jullie en tas + wat de leiding heeft besproken met jullie.

Ik ben benieuwd naar het gesprek!
 
Reactiescore
454
Onderhandelingen over een illegale clusterfuck, toch best bizar allemaal :biggrin: :biggrin: Gaan het zien

Daar gaat het fout jullie vinden hem illegaal wij legaal ?
Dan probeer je dus een deal te maken tussen de accounts waar beide mee kunnen leven
Wat door de leiding afgekapt word
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Daar gaat het fout jullie vinden hem illegaal wij legaal ?
Dan probeer je dus een deal te maken tussen de accounts waar beide mee kunnen leven
Wat door de leiding afgekapt word

Wereldafspraken worden niet gemaakt zodat we subjectief kunnen bepalen of iets een legale cf is ja of de nee.
Wereldafspraken worden gemaakt zodat we objectief kunnen bepalen welke cf legaal is en welke illegaal.

Deze cf is gezet op een speler die niet bij ons hoort, zoals aangetoond is, en is daarom illegaal.
Dat jou een compensatie wordt aangeboden is een uitzonderlijke situatie en dan ga je niet 4 legale cf's ervoor terugvragen.
 
Reactiescore
454
Wereldafspraken worden niet gemaakt zodat we subjectief kunnen bepalen of iets een legale cf is ja of de nee.
Wereldafspraken worden gemaakt zodat we objectief kunnen bepalen welke cf legaal is en welke illegaal.

Deze cf is gezet op een speler die niet bij ons hoort, zoals aangetoond is, en is daarom illegaal.
Dat jou een compensatie wordt aangeboden is een uitzonderlijke situatie en dan ga je niet 4 legale cf's ervoor terugvragen.

Fout ik vraag 4 front dorpen terug en geen cfs
Je hebt geen 100% bewijs dat het geen mb meer is dus het is gissen in een grote regenton of het wel of niet zo is
 
Reactiescore
1.283
@noobteam het is waar hoor dat wij gewoon een goed gesprek voerde en dat ik me goed kan voorstellen dat jullie dat dorp in eerste instantie edelde.

Wel was het zo dat we dat gesprek gevoerd hebben met een voorstel van jullie waarin ik/wij met een tegenvoorstel zouden komen.

Om het goede gesprek te gekronen met een blits op 1 van die dorpen is natuurlijk totaal onoverdacht. Ja het was legit om te doe, nee het was geen bekroning van ons gesprek wat we gevoerd hebben.

Ik ben niet solo op tas en heb dus ook meerdere mensen tevreden te stellen en dat werd met die blits wel een stuk lastiger.

Spreek je straks

x
 
Bovenaan