Coldcase: Salt en Tyrant in de grijze zone.

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Fout ik vraag 4 front dorpen terug en geen cfs
Je hebt geen 100% bewijs dat het geen mb meer is dus het is gissen in een grote regenton of het wel of niet zo is

Dus je wilt 4 frontdorpen voor 1 illegale cf?

Hierbij bewijs waar TAS zeer duidelijk aangeeft dat Coldcase geen toekomst heeft als mb van Tyrant:
opzegging mb-schap.png

Lijkt me duidelijk toch? Of mogen mb's in Salt gewoon aanvallen krijgen van de gehele stam?
 
Reactiescore
241
Melvin, je mag die foto nog 10 keer posten. Het wilt er niet in bij die jongen...
4 dorpen is ook ver overdreven inderdaad.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er word daar nergens gezegd dat het mb schap opgezegd is dus idd is geen 100% bewijs

Dus jij staat ook bij met je bus vol tegels ergens voor de deur als de klant zegt dat het vrijwel onmogelijk is om de verbouwing doorgang te laten vinden.

Er staat nergens dat de deal is opgezegd toch?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dus jij staat ook bij met je bus vol tegels ergens voor de deur als de klant zegt dat het vrijwel onmogelijk is om de verbouwing doorgang te laten vinden.

Er staat ergens dat de deal is opgezegd toch?
Als het vrijwel onmogelijk is dan vraag je om een sluitend antwoord of het wel of niet doorgaat en wacht je tot je ofwel toestemming krijgt ofwel het bericht krijgt de bouw te verlaten. De afspraak is dan nog van kracht tot het sluitende antwoord gegeven is.
 
Reactiescore
454
Dus jij staat ook bij met je bus vol tegels ergens voor de deur als de klant zegt dat het vrijwel onmogelijk is om de verbouwing doorgang te laten vinden.

Er staat ergens dat de deal is opgezegd toch?

Weet nie als jij me nu kan laten zien dat er ergens staat dat coldcase ontslagen is want da zou ook in de deal staan dan?
 
Reactiescore
449
Als je dit interpreteert als "Je bent nog steeds MB en veilig" dan zit er echt een steekje of twee los bij je hoor.
 
Reactiescore
7.936
Lijkt me duidelijk welke toon Salt hier zet voor de rest van de wereld. Neem aan dat Salt vanuit Tyrant ook geen enkele coulance meer verwacht en dat ook niet gaat krijgen meer. Helaas pindakaas hadden wij die insteek wel met het teruggeven van de CF. Dat was dan ook de eerste en enige keer dat dit gaat gebeuren. Well done Salt, jullie komen je naam na.
 
Reactiescore
1.226
Vrijwel onmogelijk laat toch duidelijk nog een opening. Vrijwel = zo goed als; nagenoeg, bijna: "het is vrijwel overal droog, maar je zal maar net in de regen staan.". Ik zeg niet dat hij wel of geen MB was, het is alleen niet goed dichtgetimmerd en dat is vervelend in dit soort situaties en zorgt alleen maar voor discussies. Ik acht het vrijwel onmogelijk dat Ajax verliest, maar toch gebeurt het af en toe.
 
Reactiescore
319
We zijn best klaar met de houding van Tyrant richting Salt. Ik denk niet dat we nog meer kunnen verwachten vanuit hun.
 
Reactiescore
241
Dus je baas zegt je op t werk het is vrijwel onmogelijk om.hier nog te werken wil t niet zo zijn dat je meteen je ontslag krijgt?

En die aanvallen dat ze kunnen verwachten vanuit Tyrant dan? Dat duidt op een faillissement die eraan zit te komen waardoor je je job alsnog kwijt bent?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vrijwel onmogelijk laat toch duidelijk nog een opening. "Vrijwel: zo goed als; nagenoeg, bijna: het is vrijwel overal droog". Ik zeg niet dat hij wel of geen MB was, het is alleen niet goed dichtgetimmerd en dat is vervelend in dit soort situaties en zorgt alleen maar voor discussies. Ik acht het vrijwel onmogelijk dat Ajax verliest, maar toch gebeurt het af en toe.

“Vrijwel onmogelijk” oftewel het is nog onzeker of die MB blijft of niet. Al zijn de odds niet in zijn favour.

We zijn best klaar met de houding van Tyrant richting Salt. Ik denk niet dat we nog meer kunnen verwachten vanuit hun.

Als er gezegd wordt dat het vrijwel onmogelijk is om als mb door te gaan en er geen garantie gegeven wordt dat desbetreffende speler aanvallen vanuit Tyrant krijgt lijkt het me een duidelijke boodschap toch?

Tel daarbij op dat wij vanwege onduidelijkheid Night Train één voor hen vervelend gelegen dorp compensatie geven en je ziet welke partij zijn best doet om dit op te lossen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Jongens hoe je het wend of keert het is gewoon vrij onhandig verwoord. Kan je hoog of laag springen, maar dit is gewoon niet sluitend.

Enige wat Tyrant kan doen is hopen op wat schappelijkheid vanuit de leiding van Salt en zorgen dat ze dit soort zaken uitsluiten doormiddel van duidelijke en concrete communicatie. Een “vrijwel onmogelijk”is gewoon schieten in de eigen voeten.
 
Reactiescore
1.283
Dus je baas zegt je op t werk het is vrijwel onmogelijk om.hier nog te werken wil t niet zo zijn dat je meteen je ontslag krijgt?

als mijn baas tegen mij zegt: ik kan je niet garanderen dat je weggepest gaat worden (zie aanvallen), het vrijwel onmogelijk is op deze werkplek te blijven en hij mij succes wenst met mijn verdere carriere dan ben ik indd weg :)
 
Reactiescore
5.687
Dus je baas zegt je op t werk het is vrijwel onmogelijk om.hier nog te werken wil t niet zo zijn dat je meteen je ontslag krijgt?
Het insinueert het wel. Deze vorm wordt vaak toegepast in landen waar mensen minder direct zijn, denk aan Spanje en Latijns-Amerika. Ofwel door mensen die het moeilijk vinden om mensen af te wijzen of een nee te verkopen. Het had concreter gekund, maar het insinueert heel duidelijk een nee en zeker niet een ja.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
“Vrijwel onmogelijk” oftewel het is nog onzeker of die MB blijft of niet. Al zijn de odds niet in zijn favour.
Het mb-schap wordt ook niet in dat bericht opgezegd, maar in dat eronder waar staat dat er aanvallen kunnen verwacht worden van beide kanten. Ook al is het slecht verwoord, ontkennen dat er geen betrekkingen meer is wel heel gek als er staat dat er aanvallen kunnen verwacht worden. Wellicht was het duidelijk neerschrijven van een nap van x tijd mooier geweest dat klopt?
Als het vrijwel onmogelijk is dan vraag je om een sluitend antwoord of het wel of niet doorgaat en wacht je tot je ofwel toestemming krijgt ofwel het bericht krijgt de bouw te verlaten. De afspraak is dan nog van kracht tot het sluitende antwoord gegeven is.
Een sluitend antwoord moet de partij vragen die nog in twijfel zit. Tyrant heeft hier de boodschap overgebracht, en de speler in kwestie heeft verder niet gereageerd. Is dus ook heel safe om er vanuit te gaan dat die boodschap is overgebracht aangezien er verder niet meer op gereageerd wordt - geen nood aan verduidelijking van de situatie dus van coldcase. Dat hij niet beseft dat hij geen moraalbreker kan zijn van een speler wiens stam net heeft gezegd dat er aanvallen kunnen verwacht worden met succeswensen voor de toekomst, is dan ook zijn zaak en heeft verder geen invloed meer op Tyrant. Of mogen wij ook op clusterfucken die zich mb wanen van Salt maar in feite niets van betrekkingen hebben? :biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
De insteek van de pm is al dat hij geen mb meer is op dat moment. Dat wordt helemaal duidelijk als wordt gezegd dat er grote kans is dat naast salt ook wij hem zullen aanvallen.

Hij was nog in de veronderstelling dat hij nu mb van tyrant kan worden, met als antwoord: zo eeen rol is op jouw positie vrijwel onmogelijk (een resolute nee dus)
 
Bovenaan