CoA

DeletedUser

Guest
wat vinden jullie eigenlijk van CoA?
is dit een topstam in wording, of is het niet zo groots?
het heeft zeker de grootste dichtheid op 1 continent (K42) van alle stammen van W8.
Duidt dit op iets, of is het enkel omdat ze veel barbarendorpen edelen?
 

DeletedUser5690

Guest
Aandachtsgeil?

Ik vind CoA brol, inviten, noobs edelen, nog nooit van gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Aandachtsgeil?

Ik vind CoA brol, inviten, noobs edelen, nog nooit van gehoord.

jij bent altijd zo negatief, enkel als het over jezelf gaat.
ik denk dat er serieus wat potentieel in deze stam zit,
vele spelers groeien vlugger dan verwacht(mss door vele interneringen, maar toch) ik denk dat dit een stam in waarover ng zal gesproken worden.
dit is een stam die mss kan concureren met vip of FOG
het is zeker een stevig blok, waar je niet doorkan in 123
 

DeletedUser

Guest
ze staan in de top 5 dus zeker waard om als top stam te worden genoemd volgens mij:eek:
 

DeletedUser

Guest

idd, coa is mss 1 van de enige top 5 stammen die niet alleen op punten geilt
maar ook gwn leden zoekt die dit spel spelen voor de fun, maar dan heb je idd ng de puntengeilers, die zullen er altijd zijn denkik

en als hun profiel al gng zegt, waarom behalen ze dan de top 5?
 

DeletedUser16768

Guest
CoA valt niet veel over te zeggen.

Profiel is zo amateuristich als maar kan.
Leden zullen niet veel skills hebben, anders hadden we er wel meer over gehoord.

Topic vind ik nu al zinloos.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moeten ze dan maar even hun profiel gaan bewerken :D


Misschien komen de leden dan van zelf.. en hoeven ze geen punten geil te worden:p
 

DeletedUser

Guest
CoA valt niet veel over te zeggen.

Profiel is zo amateuristich als maar kan.
Leden zullen niet veel skills hebben, anders hadden we er wel meer over gehoord.

Topic vind ik nu al zinloos.

CoA houdt zich bewust op de achtergrond. Maar ik ben er wel degelijk van overtuigd dat ik 'skills' bezit. Anders was ik waarschijnlijk niet zo ver gekomen in dit spel. (zonder al die interns die jij wél krijgt ;) )

Over het stamprofiel zou ik maar niks zeggen als ik jou was, ik heb zelden een kort persoonlijk profiel gezien met zoveel spelfouten als jij. De pot verwijt de ketel...

kleine edit nog. je bedoelde vast ook Amateuristisch. een beetje Amateuristisch dat je het woord in kwestie ook nog verkeerd spelt
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zo mijn verleden op W8, waarbij ik een vv had van iemand waarop massa-aanval gegooid werd - van CoA. 100 aanvallen, 0% getimed, die ik heb gezien tenminste. Toch werden er dorpjes geëdeld, die jongen had eerst alles al geblokt :eek: Met 10 000 speer & zwaard had ik uiteindelijk toch nog wat uit kunnen richten, maar op een gegeven moment waren de dorpjes weg.

Verder liggen ze veel te dicht op elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
CoA houdt zich bewust op de achtergrond. Maar ik ben er wel degelijk van overtuigd dat ik 'skills' bezit. Anders was ik waarschijnlijk niet zo ver gekomen in dit spel. (zonder al die interns die jij wél krijgt ;) )

Over het stamprofiel zou ik maar niks zeggen als ik jou was, ik heb zelden een kort persoonlijk profiel gezien met zoveel spelfouten als jij. De pot verwijt de ketel...

kleine edit nog. je bedoelde vast ook Amateuristisch. een beetje Amateuristisch dat je het woord in kwestie ook nog verkeerd spelt

Zo hoort het ook, ik snap het verdere nut van dit topic ook verder niet, laat ze lekker met rust, een beetje discussiëren over een stam waar de mensen ervan niet op het algemeen forum posten vind ik een beetje nutteloos.
Alleen maar omdat ze toevallig tijdelijk de top 5 inkomen. Doordat Vip leden verliest, en het N|A|N geval moet er over gediscusieerd worden:confused:. De terughoudende houding vind ik verder vrij normaal en begrijpend.

Hoop dat hier een lokje op word gezet, want dit is gewoon een beetje een stam afkraken zoals gewoonlijk.
 

DeletedUser

Guest
ik heb dit hier geplaatst om es te polsen hoe anderen ovr coa denken.
in w8 hoor je er niet veel over, vandaar dit topic.
maar dan heb je idd de 'bekende' gasten die nx anders kunnen dan afbreken, tlijkt wel alsof ze niet anders kunnen, tenzij het ovr henzelf gaat
persoonlijk vind ik coa een zeer terechte top5 stam
het is niet enkel omdat er iets gebeurd is met vip en nan dat ze daarom in de top 5 staan
deze stam is al een gehele tijd mooi in de ranking aant stijgen
 

DeletedUser3435

Guest
ik heb dit hier geplaatst om es te polsen hoe anderen ovr coa denken.
in w8 hoor je er niet veel over, vandaar dit topic.
maar dan heb je idd de 'bekende' gasten die nx anders kunnen dan afbreken, tlijkt wel alsof ze niet anders kunnen, tenzij het ovr henzelf gaat
persoonlijk vind ik coa een zeer terechte top5 stam
het is niet enkel omdat er iets gebeurd is met vip en nan dat ze daarom in de top 5 staan
deze stam is al een gehele tijd mooi in de ranking aant stijgen
Als jij dat vind moet je onze mening toch niet vragen?En 'bekende' spelers zijn meestal de goede spelers dus met hun mening kan je wel best rekening houden.
 

DeletedUser

Guest
massa-aanval van CoA. 100 aanvallen, 0% getimed

Verder liggen ze veel te dicht op elkaar.

2 dingen fout
CoA heeft in zijn geschiedenis ng nooit een massa aanval doorgezet omdat de informatie altijd lekte
dus die 100 attacks kunnen al niet kloppen

dat ze nog zo goed niet kunnen timen, tja, dat is ieder zijn eigen zaak, ik wil jou wel es zien timen in 1 sec.
en je 2 de punt
die dichtheid levert enorme voordelen op
niem zal ooit in het hart van onze stam geraken
 

DeletedUser

Guest
Als jij dat vind moet je onze mening toch niet vragen?En 'bekende' spelers zijn meestal de goede spelers dus met hun mening kan je wel best rekening houden.

idd, daar moet de stam tegen kunnen
ow en niet alle bekende gasten zijn zeer goed, soms hebben ze gwn geluk, of een te grote mond;-)
 
Bovenaan