DeletedUser
Guest
2 dingen fout
CoA heeft in zijn geschiedenis ng nooit een massa aanval doorgezet omdat de informatie altijd lekte
dus die 100 attacks kunnen al niet kloppen
dat ze nog zo goed niet kunnen timen, tja, dat is ieder zijn eigen zaak, ik wil jou wel es zien timen in 1 sec.
en je 2 de punt
die dichtheid levert enorme voordelen op
niem zal ooit in het hart van onze stam geraken
Grapjurk. Ik heb wel degelijk 100 aanvallen (totaal) gezien op NothingCanStopMe. En ik niet kunnen timen in 1 sec? Hihi, als dat zo is, zat ik ook niet in Time op W10. Een van de dingen die jaar moet kunnen is in 1 sec kunnen timen. Zeg geen dingen waarvan je niets weet
En jij vraagt wat men van CoA vindt. Als ik dan heel eerlijk zeg: ze kunnen (konden 2 maanden geleden igg van niet) niet timen, kun je wel zeggen 'dat is ieder zijn eigen zaak', maar als je leden niet in 1 sec kunnen timen, zie ik ze geen oorlog met een andere stam winnen. Of gaan jullie weer fuseren als 2 stammen naast elkaar liggen?
Verder, liggen jullie veeeel te dicht op elkaar. Groeien zullen jullie leden niet snel doen (op internen en de rand spelers na, die als ze niet kunnen timen natuurlijk ook niet van grotere spelers kunnen afpakken) Of gaan jullie barbarendorpen edelen? ^^