CoA

DeletedUser

Guest
2 dingen fout
CoA heeft in zijn geschiedenis ng nooit een massa aanval doorgezet omdat de informatie altijd lekte
dus die 100 attacks kunnen al niet kloppen

dat ze nog zo goed niet kunnen timen, tja, dat is ieder zijn eigen zaak, ik wil jou wel es zien timen in 1 sec.
en je 2 de punt
die dichtheid levert enorme voordelen op
niem zal ooit in het hart van onze stam geraken

Grapjurk. Ik heb wel degelijk 100 aanvallen (totaal) gezien op NothingCanStopMe. En ik niet kunnen timen in 1 sec? Hihi, als dat zo is, zat ik ook niet in Time op W10. Een van de dingen die jaar moet kunnen is in 1 sec kunnen timen. Zeg geen dingen waarvan je niets weet ;)

En jij vraagt wat men van CoA vindt. Als ik dan heel eerlijk zeg: ze kunnen (konden 2 maanden geleden igg van niet) niet timen, kun je wel zeggen 'dat is ieder zijn eigen zaak', maar als je leden niet in 1 sec kunnen timen, zie ik ze geen oorlog met een andere stam winnen. Of gaan jullie weer fuseren als 2 stammen naast elkaar liggen?:rolleyes:

Verder, liggen jullie veeeel te dicht op elkaar. Groeien zullen jullie leden niet snel doen (op internen en de rand spelers na, die als ze niet kunnen timen natuurlijk ook niet van grotere spelers kunnen afpakken) Of gaan jullie barbarendorpen edelen? ^^

DeletedUser22365

Guest
wat is er mis met barbaren?? dat doe ik in w8 zelf ook om een mooi cluster te vormen

DeletedUser

Guest
wat is er mis met barbaren?? dat doe ik in w8 zelf ook om een mooi cluster te vormen

Niets. Maar je groeit er wel minder snel door dan als je grotere dorpen pakt. Ook kost het veel tijd, en is het saai werk :p

DeletedUser

Guest
Er zijn zat grotere barbarendorpen die net zoveel punten hebben als een gewoon dorpje van een speler.

DeletedUser

Guest
Grapjurk. Ik heb wel degelijk 100 aanvallen (totaal) gezien op NothingCanStopMe. En ik niet kunnen timen in 1 sec? Hihi, als dat zo is, zat ik ook niet in Time op W10. Een van de dingen die jaar moet kunnen is in 1 sec kunnen timen. Zeg geen dingen waarvan je niets weet ;)

En jij vraagt wat men van CoA vindt. Als ik dan heel eerlijk zeg: ze kunnen (konden 2 maanden geleden igg van niet) niet timen, kun je wel zeggen 'dat is ieder zijn eigen zaak', maar als je leden niet in 1 sec kunnen timen, zie ik ze geen oorlog met een andere stam winnen. Of gaan jullie weer fuseren als 2 stammen naast elkaar liggen?:rolleyes:

Verder, liggen jullie veeeel te dicht op elkaar. Groeien zullen jullie leden niet snel doen (op internen en de rand spelers na, die als ze niet kunnen timen natuurlijk ook niet van grotere spelers kunnen afpakken) Of gaan jullie barbarendorpen edelen? ^^

Inderdaad zeg niet iets over dingen waar je niks vanaf weet. CoA is nooit gefuseerd. we hebben enkel leden van ~unit~ overgenomen om onze positie in K42 te versterken. Kan je zelf wel wat gaan speculeer maar je zegt het zelf al.. zeg geen dingen waarvan je niks afweet.

Ik lig zelf behoorlijk in de kern van de stam toch groei ik aardig hard.

Nogmaals CoA vraagt niet om deze aandacht, hoe minder jullie van de stam afweten hoe beter. Het liefst worden we door iedereen onderschat. zoals hier ook het geval was

DeletedUser

Guest
Inderdaad zeg niet iets over dingen waar je niks vanaf weet. CoA is nooit gefuseerd. we hebben enkel leden van ~unit~ overgenomen om onze positie in K42 te versterken. Kan je zelf wel wat gaan speculeer maar je zegt het zelf al.. zeg geen dingen waarvan je niks afweet.

Ik lig zelf behoorlijk in de kern van de stam toch groei ik aardig hard.

Nogmaals CoA vraagt niet om deze aandacht, hoe minder jullie van de stam afweten hoe beter. Het liefst worden we door iedereen onderschat. zoals hier ook het geval was

Ik weet er duidelijk wel iets vanaf, het is toch geen onzin wat ik zeg? De sterkste leden van Unit rekruteren komt op hetzelfde neer. Een rekrutering van 10 mensen en fusie komt eigenlijk wel ophetzelfde neer...

En als jij in kern ligt, en jullie leden liggen dicht op elkaar groei ja over 2 maanden echt niet zo hard meer hoor.

En als jij niet wilt dat CoA aandacht krijgt, waarom maken jullie dan in godsnaam een topic over CoA?

DeletedUser

Guest
Er zijn zat grotere barbarendorpen die net zoveel punten hebben als een gewoon dorpje van een speler.

Ik zie niet vaak dorpjes van +3000 die niet bewoond zijn hoor. Laat staan dat ze leeg zijn. Als jij er mij 10 in K42 kan geven, ben ik verder stil.

DeletedUser

Guest
Ik weet er duidelijk wel iets vanaf, het is toch geen onzin wat ik zeg? De sterkste leden van Unit rekruteren komt op hetzelfde neer. Een rekrutering van 10 mensen en fusie komt eigenlijk wel ophetzelfde neer...

En als jij in kern ligt, en jullie leden liggen dicht op elkaar groei ja over 2 maanden echt niet zo hard meer hoor.

En als jij niet wilt dat CoA aandacht krijgt, waarom maken jullie dan in godsnaam een topic over CoA?

Lol mister know-it-all xD als 10 leden rekruteren en er 30 lozen en fusie zou zijn dan zouden er al wel héél veel fusies plaats hebben gevonden. je probeert je eigen opmerkingen gewoon goed te praten, niet doen.

Dat ik straks niet zo hard meer zal groeien daar heb je gelijk in. dan moet er gewoon naar iets alternatiefs gezocht moeten worden.

Kijk, WIJ maken er geen topic over. zoals je ziet kan maar 1 persoon een topic aanmaken. het is een individuele keuze, die een stam nou eenmaal niet terug kan draaien. so be it.

DeletedUser

Guest
Lol mister know-it-all xD als 10 leden rekruteren en er 30 lozen en fusie zou zijn dan zouden er al wel héél veel fusies plaats hebben gevonden. je probeert je eigen opmerkingen gewoon goed te praten, niet doen.

Dat ik straks niet zo hard meer zal groeien daar heb je gelijk in. dan moet er gewoon naar iets alternatiefs gezocht moeten worden.

Kijk, WIJ maken er geen topic over. zoals je ziet kan maar 1 persoon een topic aanmaken. het is een individuele keuze, die een stam nou eenmaal niet terug kan draaien. so be it.

Zo vaak zijn er niet in een keer 30 leden geloosd hoor?

En als leider wordt er een topic gemaakt 'wat vinden jullie van CoA'. Is het dan gek dat er gedacht wordt dat CoA om aandacht roept? Neen, ik dacht het niet. Als leider denk je goed na, en ga je niet zomaar een aandacht-trek-topic openen...

DeletedUser

Guest
Zo vaak zijn er niet in een keer 30 leden geloosd hoor?

En als leider wordt er een topic gemaakt 'wat vinden jullie van CoA'. Is het dan gek dat er gedacht wordt dat CoA om aandacht roept? Neen, ik dacht het niet. Als leider denk je goed na, en ga je niet zomaar een aandacht-trek-topic openen...

Get your facts straight..
Careless is FOG. Hij was een ex-oprichter van CoA en vraagt nu om een mening over deze stam. Nogmaals dit vertegenwoordigd niet het beleid van de stam. Normaal gesproken zoek ik de spots ook niet op.. maarja ik probeer alleen wat dingen recht te zetten

DeletedUser

Guest
coA

Aantal stam veranderingen: 315
Overnames: 2531 (+2376-155)

OD Rang: 8. (66,649,108 score)
OD Aanval Rang: 6. (46,464,769 score)
OD Defensieve Rang: 13. (20,184,339 score)

Leden: 43

tja wat kan je er over zeggen ?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En als leider wordt er een topic gemaakt 'wat vinden jullie van CoA'.

jij moet echt wel es je feiten leren nagaan e
ik zit al ong 2 weken in fog, en mss een herrinering, iem die door coa aangevallen wordt houdt het meestal niet lang vol:p

DeletedUser

Guest
jij moet echt wel es je feiten leren nagaan e
ik zit al ong 2 weken in fog, en mss een herrinering, iem die door coa aangevallen wordt houdt het meestal niet lang vol:p

Oké. Dan houd ik mijn mond dicht :) Sorry voor de onzin die ik gezegd heb:(

Toch blijf ik van mening dat rekruteringsbeleid en ligging niet goed zijn.

DeletedUser

Guest
Oké. Dan houd ik mijn mond dicht :) Sorry voor de onzin die ik gezegd heb:(

Toch blijf ik van mening dat rekruteringsbeleid en ligging niet goed zijn.

Ieder zijn eigen mening over het stambeleid. hier is voor deze aanpak gekozen. en alleen de toekomst zal uitwijzen welke tactiek de juiste is ;)

DeletedUser

Guest
Ieder zijn eigen mening over het stambeleid. hier is voor deze aanpak gekozen. en alleen de toekomst zal uitwijzen welke tactiek de juiste is ;)

afgedankte vip leden recruteren in k33 is alvast de foute strategie ^^

DeletedUser

Guest
afgedankte vip leden recruteren in k33 is alvast de foute strategie ^^

tja, Vip denkt dat ze die zomaar kunnen pakken;)
ik denk dat ze jou es op je neusje moeten drukken benleonard.
jij fuseert met teh child toch?
wel, die had het al niet op CoA, omdat we zijn mooie stam Quiet verslagen hadden.
mss is het wel es tijd om wat anderen aan te pakken.
maar ja, ik ben geen lid meer van CoA, dat is een beslissing die zij moeten nemen;)

DeletedUser18438

Guest
CoA.. Mede te danken aan Auracraft die deze stam groot bracht.

Dit is een onterechte topstam. En ik kan het weten , leiding --> Trekt op niks nadat AuraCraft gestopt was. Reden waarom ik was weggegaan ;)

Ze zijn in de top 5 geraakt door één ( of meerdere ) fusie('s) met sup*
Domme zet van sup* Maar kom.

Door dat ik wegging vielen ze me aan , natuurlijk moest ik eraan geloven toen 15 milj. tegen 400k.. Wél , om enkele spelers op te noemen ;

Stufdoos , Viel me aan met zwaard ; Puntengeil ; Interen vind hij echt leuk zo te zien!!
Warheroo , Hoe hij praat en leidt schat ik hem 11-12 jaar.
Yunma , Denk ik zogoed als enige goede (top)speler
ccsandokan , een speler naar mijn hart die ook over de leiding twijfelde. Maar is nu zelf diplomaat en door hem lukt het zeker en vast beter.
king richard 2 , Meest arrogante speler die ik ken. Edelde enkel barbarendorpen van 26-200 punten , zogoed als geen enkele speler geëdelt.
BmellySalls , Hij bracht leven in de brouwerij! En heeft CoA van 2 spionnen gered! Proficiat!
diep paars , Nooit op forum , hielp nooit andere stamleden.
robbe11 , grootste noob die ik ken!!! Zit nog steeds op 250k punten terwijl ik al zo een 2 maanden gestopt ben en toen 400k punten had ,en wij waren te gelijker tijd begonnen! En zijn OD-rang zegt ook al genoeg.
ganjaninja , Zelfde als robbe11 Alleen was deze wat actiever op het forum , maar That's It ;)
joshuaa15 , Puntengeil , Nooit op het forum , behalve als er geïnternt wordt dan is ie van de partij!!
keano henkjan , Respect , hij met ccsandokan hebben CoA op het rechte pad gehouden. Zonder deze 2 was CoA nu in 1000 stukjes.

Zo , dit moest ik even kwijt , degene die ik niet heb opgenoemd zijn leden die ik niet ken of gewoon te inactief voor woorden. Dit lijkt wel de 2de ChiQ. ;)

MvG,
NCSM

DeletedUser

Guest
Dit is een onterechte topstam. En ik kan het weten , leiding --> Trekt op niks nadat AuraCraft gestopt was. Reden waarom ik was weggegaan ;)

De reden dat jij bent weggegaan is omdat ze jou niet verkozen als leider terwijl je van jezelf dacht dat je de 'ideale leider' bent

Ze zijn in de top 5 geraakt door één ( of meerdere ) fusie('s) met sup*
Domme zet van sup* Maar kom
.

helemaal geen Fusie. wij hebben gewoon de grotere leden opgenomen in de stam, en bij mijn weten is een fusie met de beide gehele stammen

Door dat ik wegging vielen ze me aan , natuurlijk moest ik eraan geloven toen 15 milj. tegen 400k.. Wél , om enkele spelers op te noemen ;
jij bent gewoon zwak

Stufdoos , Viel me aan met zwaard ; Puntengeil ; Interen vind hij echt leuk zo te zien!!

--> deze speler is een zeer goede speler, en ondersteund altijd waar nodig

Warheroo , Hoe hij praat en leidt schat ik hem 11-12 jaar.

--> deze speler is meer leider dan jij ooit zult zijn

Yunma , Denk ik zogoed als enige goede (top)speler

deze heb je dus toch goed;)

ccsandokan , een speler naar mijn hart die ook over de leiding twijfelde. Maar is nu zelf diplomaat en door hem lukt het zeker en vast beter.

dit denk je alleen zo omdat hij een vriend is van je( want hij internd meer dan de rest in CoA)

king richard 2 , Meest arrogante speler die ik ken. Edelde enkel barbarendorpen van 26-200 punten , zogoed als geen enkele speler geëdelt.

--> Deze speler heeft jou met je neus op de feiten gedrukt.
als je daar niet mee kan leven, dan is dat pech voor jou;):D
BmellySalls

, Hij bracht leven in de brouwerij! En heeft CoA van 2 spionnen gered! Proficiat!

--> iid , dit is ook mijn maatje;):D

diep paars , Nooit op forum , hielp nooit andere stamleden.

--> deze speler ondersteunde altijd zeer veel, alleen was jij altijd meer een solospeler

robbe11 , grootste noob die ik ken!!! Zit nog steeds op 250k punten terwijl ik al zo een 2 maanden gestopt ben en toen 400k punten had ,en wij waren te gelijker tijd begonnen! En zijn OD-rang zegt ook al genoeg.

tja, hierover heb ik nx te zeggen

ganjaninja , Zelfde als robbe11 Alleen was deze wat actiever op het forum , maar That's It ;)

ook niets over te zeggen

joshuaa15 , Puntengeil , Nooit op het forum , behalve als er geïnternt wordt dan is ie van de partij!!

deze speler is niet puntengeil.+ hij ondersteund
hoe kan hij nu puntengeil zijn en maar zo weinig punten hebben

keano henkjan , Respect , hij met ccsandokan hebben CoA op het rechte pad gehouden. Zonder deze 2 was CoA nu in 1000 stukjes.

er zijn meerdere leider dan die 2 ze
over Joras spreek jij niet, terwijl dit als de echt leider van CoA wordt aangezien

Bovenaan