DeletedUser70476
Guest
W31 clustercontest
De eerste clustercontest op w31 is een feit. Ik heb tijd genoeg dus dacht ik, laat ik maar eens dit organiseren.
Eisen:
Je maakt je kaartje op Deze site
Je eigen dorpen kleur je geel, je stam blauw, bondgenoten lichtblauw, vijanden rood, en je mb`s groen.
Grijze achtegrond
Een duidelijk zichtbaar kaartje, goed ingezoomd
Inzenden:
Als je kaartje aan de bovenstaande eisen voldoet kan je de kaart hier posten. Inzenden kan tot 10 Juli de uitslag zal dan waarschijnlijk een week erna komen.
Beoordeling:
Je cluster wordt op verschillende criteria beoordeelt:
- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster
Hiervan wordt het gemiddeld genomen van elk jury lid en daar het gemiddelde van word je uiteindelijke score.
Deelnemers:
PurrPurrFect
VictoriaJustice
The Interner
wasteoftime
Muppets FTW
MrandMrsBundy.
Innovation
Herrezen Draak
WeOnlyLikePrettyChicks.
CrazyBertje
Jury:
Made by God
.Iamdownstairs
Prijzen:
De nummers 1, 2 en 3 zullen respectievelijk 200pp 150pp en 100pp krijgen.
We zoeken wel nog PP sponsoren, ik sponsor 100pp. Als er niet genoeg pp wordt gesponsord zullen de prijzen verlaagd moeten worden. Coolio(175pp) IAD(175pp) bedankt voor de pp sponsoren!
A.U.b geen gespam hier of discussies over stammen/spelers!!!
Als er vragen zijn stel ze dan gewoon hier zodat iedereen het antwoord kan zien en er niet onnodig 2 keer een vraag wordt gesteld.
De eerste clustercontest op w31 is een feit. Ik heb tijd genoeg dus dacht ik, laat ik maar eens dit organiseren.
Eisen:
Je maakt je kaartje op Deze site
Je eigen dorpen kleur je geel, je stam blauw, bondgenoten lichtblauw, vijanden rood, en je mb`s groen.
Grijze achtegrond
Een duidelijk zichtbaar kaartje, goed ingezoomd
Inzenden:
Als je kaartje aan de bovenstaande eisen voldoet kan je de kaart hier posten. Inzenden kan tot 10 Juli de uitslag zal dan waarschijnlijk een week erna komen.
Beoordeling:
Je cluster wordt op verschillende criteria beoordeelt:
- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster
Hiervan wordt het gemiddeld genomen van elk jury lid en daar het gemiddelde van word je uiteindelijke score.
Deelnemers:
PurrPurrFect
VictoriaJustice
The Interner
wasteoftime
Muppets FTW
MrandMrsBundy.
Innovation
Herrezen Draak
WeOnlyLikePrettyChicks.
CrazyBertje
Jury:
Made by God
.Iamdownstairs
Prijzen:
De nummers 1, 2 en 3 zullen respectievelijk 200pp 150pp en 100pp krijgen.
We zoeken wel nog PP sponsoren, ik sponsor 100pp. Als er niet genoeg pp wordt gesponsord zullen de prijzen verlaagd moeten worden. Coolio(175pp) IAD(175pp) bedankt voor de pp sponsoren!
A.U.b geen gespam hier of discussies over stammen/spelers!!!
Als er vragen zijn stel ze dan gewoon hier zodat iedereen het antwoord kan zien en er niet onnodig 2 keer een vraag wordt gesteld.
Laatst bewerkt door een moderator: