Clustercontest

DeletedUser70476

Guest
W31 clustercontest
De eerste clustercontest op w31 is een feit. Ik heb tijd genoeg dus dacht ik, laat ik maar eens dit organiseren.

Eisen:
Je maakt je kaartje op Deze site
Je eigen dorpen kleur je geel, je stam blauw, bondgenoten lichtblauw, vijanden rood, en je mb`s groen.
Grijze achtegrond
Een duidelijk zichtbaar kaartje, goed ingezoomd

Inzenden:
Als je kaartje aan de bovenstaande eisen voldoet kan je de kaart hier posten. Inzenden kan tot 10 Juli de uitslag zal dan waarschijnlijk een week erna komen.

Beoordeling:
Je cluster wordt op verschillende criteria beoordeelt:
- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster

Hiervan wordt het gemiddeld genomen van elk jury lid en daar het gemiddelde van word je uiteindelijke score.


Deelnemers:
PurrPurrFect
VictoriaJustice
The Interner
wasteoftime
Muppets FTW
MrandMrsBundy.
Innovation
Herrezen Draak
WeOnlyLikePrettyChicks.
CrazyBertje


Jury:
Made by God
.Iamdownstairs

Prijzen:
De nummers 1, 2 en 3 zullen respectievelijk 200pp 150pp en 100pp krijgen.

We zoeken wel nog PP sponsoren, ik sponsor 100pp. Als er niet genoeg pp wordt gesponsord zullen de prijzen verlaagd moeten worden. Coolio(175pp) IAD(175pp) bedankt voor de pp sponsoren!

A.U.b geen gespam hier of discussies over stammen/spelers!!!

Als er vragen zijn stel ze dan gewoon hier zodat iedereen het antwoord kan zien en er niet onnodig 2 keer een vraag wordt gesteld.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68345

Guest
2rwmczc.png


1pfhn7.png


http://nl.twstats.com/nl31/index.ph...&centrex=490&centrey=620&fill=000000&dullbg=1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64517

Guest
Moraal heren ook een kleurtje geven?
En om farm mogelijkheid te laten zien kun je toch ook verlaten dorpen laten zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wacht ff 1 maand dan win ik :p

en j. je vergeet de eervolle vermelding van medemogelijk gewonnen dankzij...



showmap.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik doneer wel de overige pp die je mist. Als er nog iets is dat ik kan doen als mod dan hoor ik het wel.

Groetjes
 

DeletedUser48693

Guest
Ik doneer wel de overige pp die je mist. Als er nog iets is dat ik kan doen als mod dan hoor ik het wel.

Groetjes

ik doneer de helft , toch pa zat!:)
als het nodig is schrijf ik me ook in als jury.

groetjes
 

DeletedUser64057

Guest
mijn lcuster zijn 2 delen:( dus verlies zowiezo als ik meedoe
 

DeletedUser

Guest
nog meer onzin.

Kaarje van Blur klopt al niet want bibs heeft meer MB's en BG's dan dat ze vermelden.

Ik zie bij blur geen lichtblauw dus geen BG's. lijkt me sterk hoe willen ze anders wereld 31 beheersen ?.

Wat zal het volgense onzin topic worden ?. Blur for president ?.
 

DeletedUser63354

Guest
nog meer onzin.

Kaarje van Blur klopt al niet want bibs heeft meer MB's en BG's dan dat ze vermelden.

Ik zie bij blur geen lichtblauw dus geen BG's. lijkt me sterk hoe willen ze anders wereld 31 beheersen ?.

Wat zal het volgense onzin topic worden ?. Blur for president ?.

Dit heet clustercontest, niet bg, stam of mb clustercontest :eek:
 

DeletedUser69030

Guest
W31 clustercontest
De eerste clustercontest op w31 is een feit. Ik heb tijd genoeg dus dacht ik, laat ik maar eens dit organiseren.

Eisen:
Je maakt je kaartje op Deze site
Je eigen dorpen kleur je geel, je stam blauw, bondgenoten lichtblauw, vijanden rood, en je mb`s groen.
Grijze achtegrond
Een duidelijk zichtbaar kaartje, goed ingezoomd


Inzenden:
Als je kaartje aan de bovenstaande eisen voldoet kan je de kaart hier posten. Inzenden kan tot 10 Juli de uitslag zal dan waarschijnlijk een week erna komen.

Beoordeling:
Je cluster wordt op verschillende criteria beoordeelt:
- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster

Hiervan wordt het gemiddeld genomen van elk jury lid en daar het gemiddelde van word je uiteindelijke score.


Deelnemers:
blur
The Interner
wasteoftime
Muppets FTW

Jury:
Made by God
.Iamdownstairs

Prijzen:
De nummers 1, 2 en 3 zullen respectievelijk 200pp 150pp en 100pp krijgen.

We zoeken wel nog PP sponsoren, ik sponsor 100pp. Als er niet genoeg pp wordt gesponsord zullen de prijzen verlaagd moeten worden. Coolio(175pp) IAD(175pp) bedankt voor de pp sponsoren!

A.U.b geen gespam hier of discussies over stammen/spelers!!!

Als er vragen zijn stel ze dan gewoon hier zodat iedereen het antwoord kan zien en er niet onnodig 2 keer een vraag wordt gesteld.​


;)
 

DeletedUser70476

Guest
nog meer onzin.

Kaarje van Blur klopt al niet want bibs heeft meer MB's en BG's dan dat ze vermelden.

Ik zie bij blur geen lichtblauw dus geen BG's. lijkt me sterk hoe willen ze anders wereld 31 beheersen ?.

Wat zal het volgense onzin topic worden ?. Blur for president ?.

Gast flikker gewoon op, ik zei nog in de begin post, ga geen ruzie maken over bibs vs andere stammen daar zijn al genoeg andere topics over. Dit bewijst maar weer eens hoe zielig jij bent. En dan nog een ding, als je onze bg`s op de kaart zet zou je ze toch niet zien op blur zijn kaart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
laat een MOD ff alle spam verwijderen :p enkel inzendingen hebben recht tot praten vind ik.
 
Bovenaan