Clustercontest w66

Reactiescore
1.962
Misschien nog wat NEO leden die enkel een kaartje inzenden van hun cluster en niet voor de originaliteitsprijs gaan? Zou het wel wat spannender maken en is echt 1 minuut werk om te posten.
 
Reactiescore
2.452
Ik mis wel wat zuidelijke inzendingen ;(
 
Reactiescore
2.452
Begroet mensen van dit saaie forum,

De uitslag is bekend! Voor ik het betekend maak wil ik eerst de juryleden bedanken voor de inzet. Ook wil ik de deelnemers bedanken voor het deelnamen en de winnaars, namens de jury, feliciteren met het winnen.

Er zaten een paar mooie clusters tussen. Ik hoop dat dit nog een leuke end-game voor jullie brengt, wat mij betreft is dit overigens een van de laatste contesten op deze wereld. De wereld is op, ik heb nog wel een idee, maar daar kom ik volgende week op.

Dan gaan we nu naar de uitslag:
De eerste prijs gaat naar TheTrainGoesChuChuuu en ze winnen 350 premium punten
De tweede prijs gaat naar CircusOfInsanity en ze winnen 200 premium punten
De derde prijs gaat naar Red Sky At Morning en ze winnen 100 premium punten
De originaliteitsprijs prijs gaat naar Solar Eclipse en ze winnen 350 premium punten


Check even of de spelersnamen zo goed zijn gespeld, dan kunnen we het uitdelen. Ik doel dan ook op . en enzo. Jullie krijgen de pp ergens volgende week (ivm pp uitreiking van tribalerij)

In de bijlage vinden jullie de cijfers terug.
 

Bijlagen

  • beoordeling 2.0.PNG
    beoordeling 2.0.PNG
    23,5 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
De neoinzending voldeed echter niet aan de regels, geen onbewerkt kaartje
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Begroet mensen van dit saaie forum,

De uitslag is bekend! Voor ik het betekend maak wil ik eerst de juryleden bedanken voor de inzet. Ook wil ik de deelnemers bedanken voor het deelnamen en de winnaars, namens de jury, feliciteren met het winnen.

Er zaten een paar mooie clusters tussen. Ik hoop dat dit nog een leuke end-game voor jullie brengt, wat mij betreft is dit overigens een van de laatste contesten op deze wereld. De wereld is op, ik heb nog wel een idee, maar daar kom ik volgende week op.

Dan gaan we nu naar de uitslag:
De eerste prijs gaat naar TheTrainGoesChuChuuu en ze winnen 350 premium punten
De tweede prijs gaat naar CircusOfInsanity en ze winnen 200 premium punten
De derde prijs gaat naar Red Sky At Morning en ze winnen 100 premium punten
De originaliteitsprijs prijs gaat naar Solar Eclipse en ze winnen 350 premium punten


Check even of de spelersnamen zo goed zijn gespeld, dan kunnen we het uitdelen. Ik doel dan ook op . en enzo. Jullie krijgen de pp ergens volgende week (ivm pp uitreiking van tribalerij)

In de bijlage vinden jullie de cijfers terug.

Bedankt voor de prijs en het organiseren van de contest. Naam is Solar Eclipse idd
 
Reactiescore
2.452
Aanvraag ligt bij Duckje, over een paar dagen mogen jullie porren als het niet geleverd is
 
Bovenaan