Clustercontest w66

Reactiescore
2.452
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Het is weer tijd om wat gezelligheid te creëren op het forum. Ik word wat moe dan dat moddergooien, al is het wel vermakelijk natuurlijk.
Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 66! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 66? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelnamen

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 350 premium punten
- 2e prijs: 200 premium punten
- 3e prijs: 100 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!​

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Zaterdag 5 oktober 23:59 (8 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd
 
Reactiescore
2.452
Solar Eclipse
Het account met op zeker het meest verschrikkelijke cluster om deze contest mee uit te voeren, we hebben er immers 3 met overal een gap tussen.
Waarom hebben we er 3? Omdat de achterstand die early-game is opgelopen nooit meer ingelopen kon worden wanneer er enkel aan het front geëdeld werd. Het frontcluster is voor het grootste gedeelte opgebouwd met vijandige overnames, maar om het account een simpele boost te geven is er een jump naar de rim gemaakt.

gvhfv44t13xtk.png




Om er toch maar wat leuks van te maken heb ik er een pokemon van getekend, namelijk een Gastly. De reden hiervoor is:
- Onze clusters vormen de ogen en de mond van de Gastly!
- We hebben de toekomst van N.E.O en enkele stamgenoten (klein stabje kan best) alvast mee afgebeeld: Die zullen namelijk in rook opgaan. :cool:


mca7lnvvt2.png


Hopelijk zal mijn armoedige paint-afbeelding ervoor zorgen dat andere even laten zien dat ik zelfs hier niets van bak en wat beters inzenden! ;)

.RawR
De meest recente recruit van Chess en een van de nieuwere accounts op wereld 66. Begonnen als MB maar .RawR groeide al snel uit tot een account dat potentieel mee kon doen aan het front. De rim doorboorde ze met twee vingers in hun neus terwijl ze als een van de kleinere accounts tientallen rovers/plunderaars haalden. Dit allemaal heeft geleid dat .RawR sinds kort de eerste dorpen van N.E.O heeft weten te veroveren en nu letterlijk bloed ruikt bij de tegenstander.

FxeCSKW.png


zdBVZyP.png


.RawR die zijn prooi pakt :cool:

TheUltimateFighter
Vaak doe ik niet mee aan zulke contesten maar omdat ik bang ben van mijn MB daar hij kan roepen als een tijger, zal ik toch maar eens mijn beste beentje voorzetten.

Onbewerkte kaart:
Bekijk bijlage 15666

Alvorens ik start, laat ik duidelijk zijn dat paint en ik geen dikke vrienden zijn! Dat gezegd zijnde...
Ook wij hebben niet 1 cluster, maar 2 die aan een zijden draadje verbonden zijn met elkaar. En ligt het aan mij of gelijkt onze stam en onze vijandelijke stam als 2 druppels water op yin en yang? :eek:
Bekijk bijlage 15660
Bekijk bijlage 15659
Echter is de harmonie op w66 zo goed dat de meeste zelfs de fun niet meer aankunnen en die op andere werelden moet verduren..:eek:
En daar er qua oorlogvoering op W66 zo goed als niets is gebeurd past deze foto er wel goed bij:D

Nu het is hier natuurlijk geen cluster contest over onze stammen maar onze acc's dus eens kijken welke ik bij mijn acc kan maken..

Het antwoord; een lolly!
Bekijk bijlage 15663
Waarom een lolly? Wel met zo'n groot safe rim stuk is def bieden zo simpel als het maar kan zijn:p Vreemd de kleur geel is net een lemon, toevallig zeg..:rolleyes:
En ik zeg altijd beter zoet dan salty...wait..

In elk geval succes aan alle reikvolle deelnemers!

Om aan die 5 inzendingen te komen en de PP naar Chess te brengen ben ik er ook maar even snel voor gaan zitten, en heb ik wat in elkaar gedraaid.

Kaartje

Bekijk bijlage 15669

Zoals jullie zien hebben we een mooie ligging in de core van de wereld. We liggen ondertussen wel al een tijdje vast. En met geen doorgroei mogelijkheid in de rim zakken we qua punten wel een beetje weg. Dat heeft dus niets met onze 'uitzonderlijke' kwaliteiten te maken, Dat begrijp u wel.

Bekijk bijlage 15670

Onze cluster is net een vierkant pakketje, Oftewel een cadeautje. En als je dat Cadeautje open maak dan stromen de Clears en Edels eruit. Dus niet aankomen want je weet niet wat je op je hals haalt.

Nah komop, Nog 1 inzending en The Minion mag PP uitdelen in plaats van een Ban ;)

Interdictum.: Het oprichters account van Chess heeft al van bij de start door recruits zich moeten wurmen tussen allerlei spelers om zo toch maar een front te blijven behouden. Ons begin dorp ligt bovenaan helemaal links en sinds dien geen meter meer naar daar afgeweken en full naar rechts gegaan zo helemaal tot de weg naar onderen. Persoonlijk niet mijn voorkeur van front maar je kan niet alles in het leven hebben!



6637a75cad59c058806ee9cbcaf330e8.png


Hieronder zien jullie een firewatersnake, zeer zeldzaam soort, dermate zeldzaam ze nog nooit gespot zijn door iemand, geruchten doen de ronde over de firewatersnake dat iedereen die dit beest ooit gezien heeft het niet kon na vertellen. Hoe er dan precies geruchten gelekt zijn is niet duidelijk,... ^^ De firewaterslang leeft in het water zoals je op de afbeelding kan zien en zijn grootste aanvallende capaciteit is vuur spuwen, hele prooien worden in 1x geflambeerd waarna hij zijn mede firewatersnakes uitnodigt voor een lekkere BBQ!


a349bf58d008addaa305a277efa07ae5.png


Groetjes Jannes <3


Red Sky At Morning: Dit prachtige account heeft een mooi rond cluster zoals jullie kunnen zien. Het heeft een goede balans tussen safe en front/Cf's. Een account dat zichzelf al regelmatig heeft laten zien op offensief gebied en daarvoor ook even credits naar Tim!

s0E6qd9.png


Naar mijn mening is deze wereld 1 grote smiley. Ieder smiley heeft 2 ogen, waarvan wij er 1 zijn en het account Niels het andere (Daarvoor credits). Het oog ziet alles wat de rest niet ziet, hierdoor heeft het een belangrijke positie op deze wereld. Echter hebben wij iets, wat Niels niet heeft en dat is een traantje. En zoals iedereen weet staat een traantje onder het oog voor het vermoord hebben van iemand. Daarom draag ik de gehele inzending op aan onze grote vriend Stuntman. Mocht ik de pp binnen halen zal ik wat naar je over maken voor je volgende wereld! Oprecht bedankt!

EZomoeA.png



Kusjes Ian

Ik verwacht dat Jason zijn idee niet meer gaat posten dus zal ik maar wat in mekaar knutselen. Als we het contest niet winnen is het dus jouw schuld @TheTrainGoesChuChuuu :p

TheTrainGoesChuChuuu
Hierbij presenteer ik jullie een prachtig account met een prachtige naam. Rang 1 ODA en rang 3 op de ranglijst. Het account heeft een grote safe richting de rim met voldoende mogelijkheden voor farm inkomsten. Daartegenover ook een prima front met NEO, ChuChuuu heeft door de dichte ligging van dorpen de mogelijkheid om binnen een korte tijd een gigantisch aantal clears te laten landen op de vijand.
nl66


Door het lange uitgestrekte cluster lijkt het op de boor die de vuurnatie in Avatar gebruikte om door een muur te breken. Chuchu staat ook bekend als de muursloper binnen Chess door de rang 1 verslagen tegenstanders als aanvaller. De boor werd vernield in de serie, wat een treurige toekomst zou betekenen voor het account. Echter zal de trein altijd door blijven denderen. Chu Chuuu!

eca59d859bb057d09bf791216e25cfda.png


Mijn paint skills zijn ronduit slecht maar ik hoop dat iedereen snapt dat ik deze er mee bedoel: :p

300
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.452
Uitslag
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leuke contest, hopelijk komen er nog wat inzendingen. Zal m’n stamgenoten eens aan het werk zetten :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Solar Eclipse
Het account met op zeker het meest verschrikkelijke cluster om deze contest mee uit te voeren, we hebben er immers 3 met overal een gap tussen.
Waarom hebben we er 3? Omdat de achterstand die early-game is opgelopen nooit meer ingelopen kon worden wanneer er enkel aan het front geëdeld werd. Het frontcluster is voor het grootste gedeelte opgebouwd met vijandige overnames, maar om het account een simpele boost te geven is er een jump naar de rim gemaakt.


gvhfv44t13xtk.png




Om er toc
h maar wat leuks van te maken heb ik er een pokemon van getekend, namelijk een Gastly. De reden hiervoor is:
- Onze clusters vormen de ogen en de mond van de Gastly!
- We hebben de toekomst van N.E.O en enkele stamgenoten (klein stabje kan best) alvast mee afgebeeld: Die zullen namelijk in rook opgaan. :cool:


mca7lnvvt2.png


Hopelijk zal mijn armoedige paint-afbeelding ervoor zorgen dat andere even laten zien dat ik zelfs hier niets van bak en wat beters inzenden! ;)

 

DeletedUser69389

Guest
Solar Eclipse
Het account met op zeker het meest verschrikkelijke cluster om deze contest mee uit te voeren, we hebben er immers 3 met overal een gap tussen.
Waarom hebben we er 3? Omdat de achterstand die early-game is opgelopen nooit meer ingelopen kon worden wanneer er enkel aan het front geëdeld werd. Het frontcluster is voor het grootste gedeelte opgebouwd met vijandige overnames, maar om het account een simpele boost te geven is er een jump naar de rim gemaakt.


gvhfv44t13xtk.png




Om er toc
h maar wat leuks van te maken heb ik er een pokemon van getekend, namelijk een Gastly. De reden hiervoor is:
- Onze clusters vormen de ogen en de mond van de Gastly!
- We hebben de toekomst van N.E.O en enkele stamgenoten (klein stabje kan best) alvast mee afgebeeld: Die zullen namelijk in rook opgaan. :cool:


mca7lnvvt2.png


Hopelijk zal mijn armoedige paint-afbeelding ervoor zorgen dat andere even laten zien dat ik zelfs hier niets van bak en wat beters inzenden! ;)
Je hebt wel wat weg van die pokemon ja. Het zou je broer kunnen wezen.
 
Reactiescore
1.962
Nog 1 dag mensen! Gaan er überhaupt nog inzendingen komen? Want anders vind ik het zonde om moeite te steken in een post...
 
Reactiescore
603
.RawR
De meest recente recruit van Chess en een van de nieuwere accounts op wereld 66. Begonnen als MB maar .RawR groeide al snel uit tot een account dat potentieel mee kon doen aan het front. De rim doorboorde ze met twee vingers in hun neus terwijl ze als een van de kleinere accounts tientallen rovers/plunderaars haalden. Dit allemaal heeft geleid dat .RawR sinds kort de eerste dorpen van N.E.O heeft weten te veroveren en nu letterlijk bloed ruikt bij de tegenstander.

FxeCSKW.png


zdBVZyP.png


.RawR die zijn prooi pakt :cool:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.452
Ik verschuif de deadline naar maandag. Ik wil minimaal 5 inzendingen anders cancel ik deze contest en is dit de laatste contest poging op deze wereld ;)
 

DeletedUser73602

Guest
TheUltimateFighter
Vaak doe ik niet mee aan zulke contesten maar omdat ik bang ben van mijn MB daar hij kan roepen als een tijger, zal ik toch maar eens mijn beste beentje voorzetten.

Onbewerkte kaart:
kaartje.png

Alvorens ik start, laat ik duidelijk zijn dat paint en ik geen dikke vrienden zijn! Dat gezegd zijnde...
Ook wij hebben niet 1 cluster, maar 2 die aan een zijden draadje verbonden zijn met elkaar. En ligt het aan mij of gelijkt onze stam en onze vijandelijke stam als 2 druppels water op yin en yang? :eek:
Screenshot_1.png
Ying_Yang-600x600.jpg
Echter is de harmonie op w66 zo goed dat de meeste zelfs de fun niet meer aankunnen en die op andere werelden moet verduren..:eek:
En daar er qua oorlogvoering op W66 zo goed als niets is gebeurd past deze foto er wel goed bij:D

Nu het is hier natuurlijk geen cluster contest over onze stammen maar onze acc's dus eens kijken welke ik bij mijn acc kan maken..

Het antwoord; een lolly!
lolly.jpg
Waarom een lolly? Wel met zo'n groot safe rim stuk is def bieden zo simpel als het maar kan zijn:p Vreemd de kleur geel is net een lemon, toevallig zeg..:rolleyes:
En ik zeg altijd beter zoet dan salty...wait..

In elk geval succes aan alle reikvolle deelnemers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
685
Om aan die 5 inzendingen te komen en de PP naar Chess te brengen ben ik er ook maar even snel voor gaan zitten, en heb ik wat in elkaar gedraaid.

Kaartje

c5a714147dab2153b43b68391eb030f9.png

Zoals jullie zien hebben we een mooie ligging in de core van de wereld. We liggen ondertussen wel al een tijdje vast. En met geen doorgroei mogelijkheid in de rim zakken we qua punten wel een beetje weg. Dat heeft dus niets met onze 'uitzonderlijke' kwaliteiten te maken, Dat begrijp u wel.

Naamloos.png

Onze cluster is net een vierkant pakketje, Oftewel een cadeautje. En als je dat Cadeautje open maak dan stromen de Clears en Edels eruit. Dus niet aankomen want je weet niet wat je op je hals haalt.

Nah komop, Nog 1 inzending en The Minion mag PP uitdelen in plaats van een Ban ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.524
Interdictum.: Het oprichters account van Chess heeft al van bij de start door recruits zich moeten wurmen tussen allerlei spelers om zo toch maar een front te blijven behouden. Ons begin dorp ligt bovenaan helemaal links en sinds dien geen meter meer naar daar afgeweken en full naar rechts gegaan zo helemaal tot de weg naar onderen. Persoonlijk niet mijn voorkeur van front maar je kan niet alles in het leven hebben!



6637a75cad59c058806ee9cbcaf330e8.png


Hieronder zien jullie een firewatersnake, zeer zeldzaam soort, dermate zeldzaam ze nog nooit gespot zijn door iemand, geruchten doen de ronde over de firewatersnake dat iedereen die dit beest ooit gezien heeft het niet kon na vertellen. Hoe er dan precies geruchten gelekt zijn is niet duidelijk,... ^^ De firewaterslang leeft in het water zoals je op de afbeelding kan zien en zijn grootste aanvallende capaciteit is vuur spuwen, hele prooien worden in 1x geflambeerd waarna hij zijn mede firewatersnakes uitnodigt voor een lekkere BBQ!


a349bf58d008addaa305a277efa07ae5.png


Groetjes Jannes <3
 
Reactiescore
362
Red Sky At Morning: Dit prachtige account heeft een mooi rond cluster zoals jullie kunnen zien. Het heeft een goede balans tussen safe en front/Cf's. Een account dat zichzelf al regelmatig heeft laten zien op offensief gebied en daarvoor ook even credits naar Tim!

s0E6qd9.png


Naar mijn mening is deze wereld 1 grote smiley. Ieder smiley heeft 2 ogen, waarvan wij er 1 zijn en het account Niels het andere (Daarvoor credits). Het oog ziet alles wat de rest niet ziet, hierdoor heeft het een belangrijke positie op deze wereld. Echter hebben wij iets, wat Niels niet heeft en dat is een traantje. En zoals iedereen weet staat een traantje onder het oog voor het vermoord hebben van iemand. Daarom draag ik de gehele inzending op aan onze grote vriend Stuntman. Mocht ik de pp binnen halen zal ik wat naar je over maken voor je volgende wereld! Oprecht bedankt!

EZomoeA.png



Kusjes Ian
 
Reactiescore
1.962
Ik verwacht dat Jason zijn idee niet meer gaat posten dus zal ik maar wat in mekaar knutselen. Als we het contest niet winnen is het dus jouw schuld @TheTrainGoesChuChuuu :p

TheTrainGoesChuChuuu
Hierbij presenteer ik jullie een prachtig account met een prachtige naam. Rang 1 ODA en rang 3 op de ranglijst. Het account heeft een grote safe richting de rim met voldoende mogelijkheden voor farm inkomsten. Daartegenover ook een prima front met NEO, ChuChuuu heeft door de dichte ligging van dorpen de mogelijkheid om binnen een korte tijd een gigantisch aantal clears te laten landen op de vijand.
nl66


Door het lange uitgestrekte cluster lijkt het op de boor die de vuurnatie in Avatar gebruikte om door een muur te breken. Chuchu staat ook bekend als de muursloper binnen Chess door de rang 1 verslagen tegenstanders als aanvaller. De boor werd vernield in de serie, wat een treurige toekomst zou betekenen voor het account. Echter zal de trein altijd door blijven denderen. Chu Chuuu!

eca59d859bb057d09bf791216e25cfda.png


Mijn paint skills zijn ronduit slecht maar ik hoop dat iedereen snapt dat ik deze er mee bedoel: :p

300
 
Bovenaan