DeletedUser74138
Guest
en de laatste krijgt die geen troost prijs ??
Emerica moeten vechten voor zijn cluster? Vechten voor nieuwe interns misschien ja...
Je moet bedenken dat de beoordeling geen perfect iets is. Er word gekeken naar het aangeleverde kaartje, vervolgens beoordeel ik relatief ten opzichte van anderen. (Ik denk dat de meeste juryleden het zo doen).Volgens mij mag er best een mening gegeven worden over het resultaat. Bovendien kan dit enkel lokken tot discussies wat interessant kan zijn. Overigens is/was een toelichting niet geheel ongepast.
Feedback kan bijvoorbeeld zorgen dat eventuele volgende clustercontests op een andere manier beoordeeld worden.
Haha jij moet komen spreken of denk je dat iedereen al vergeten is hoe jij aan je cluster bent geraakt. haha al je off doodlopen na 10 dorpen en dan maar bb's van 70punten gaan edelen en dorpen van 1000punten en week nadien waren ze al 4k + en interns hebben jullie ook nog niet gedaan zeker
Op een wereld als W65 heb je bijvoorbeeld weer kerken, die ook van invloed zijn op de opbouw en groei van iemands cluster. Lijkt mij in ieder geval vrij logisch dat daar(in de toekomst) in ieder geval rekening mee gehouden wordt.
Daarvoor moet je bij de huidige mods zijn en heel eerlijk ga ik er niet vanuit dat ze er wat aan doen, als er al een nieuwe contest komt. Ik verdwijn voorlopig tenminste weer onder een steen. Mijn school is weer begonnen
Het lastigste is dat het ene jurylid anders zal cijferen dan de ander. Stel, de 1 vind een bijna perfect cluster een 8 waard, en een slecht cluster een 4, een ander lid kan een perfect cluster een 9.5 en een slecht cluster een 2 waard vinden.Kortom: De Jury kijkt er op zijn manier naar, met een andere (of grotere) jury krijg je mogelijk andere resultaten... Zou op zich wel interessant zijn om ook de tabellen te zien voor ze zijn samengevoegd (dan kan je zien of alle jury leden het met zaken eens waren of net niet)
Dat is niet ideaal idd. Maar ook dat zou je kunnen zien als de scores per jurylid zouden worden vrijgegevenHet lastigste is dat het ene jurylid anders zal cijferen dan de ander. Stel, de 1 vind een bijna perfect cluster een 8 waard, en een slecht cluster een 4, een ander lid kan een perfect cluster een 9.5 en een slecht cluster een 2 waard vinden.
Die twee en die 9,5 wegen dan veel zwaarder in de beoordeling ondanks dat de beoordeling relatief het zelfde is in verhouding tot andere deelnemers.
Ons 10-cijferige stelsel is gewoon niet geschikt voor dit soort jury toestanden
Alternatief: O(nvoldoldoende), V(oldoende), G(oed) en Z(eer) G(oed).
Onvoldoende is 1 punt, voldoende 2, goed 3 en zeer goed 4 punten.
Hiermee voorkom je dat individuele juryleden te veel invloed hebben op het gemiddelde.
Moet je @The Minion even vragen