Clustercontest - Spelers

Deleted User - 2075062

Guest
Er zijn dan ook 4 juryleden. (vereist: je speelt geen W39, en kan onbevooroordeeld jureren)
Deze zijn:
  • Poo.
  • McMartens
  • .MortuaMemoria
  • Tuam

Mvg,
Poo.

Wat zei je Poo.? Dat ik te snel conclusies trok? Dan geef jij het hier blijkbaar niet goed aan toch? Jij staat hier toch als eerste Jurylid aangekondigd door jouzelf.

Ik vraag me dan af wie wel jurylid 1 is? Of dat wordt niet verteld ofzo?
 

DeletedUser74005

Guest
Wind je toch niet zo op joh.. Wees blij dat er tenminste nog mensen zijn die af en toe wat leuks organiseren. Alsof die paar pp puntjes iemand boeien.
 
Reactiescore
746
Wat zei je Poo.? Dat ik te snel conclusies trok? Dan geef jij het hier blijkbaar niet goed aan toch? Jij staat hier toch als eerste Jurylid aangekondigd door jouzelf.

Ik vraag me dan af wie wel jurylid 1 is? Of dat wordt niet verteld ofzo?

Die lijst heeft helemaal niets te maken met hoe ze worden gepost.
Jurylid 1 is degene die zijn punten als eerste heeft ingestuurd.
 

DeletedUser73657

Guest
Deze zijn nu doorgestuurd. Er was inderdaad een probleem waardoor dat 1 deelnemer de PP prijs 2 keer heeft ontvangen. Deze zullen we terugvragen. :p

Ik vond het al raar dat ik er 2 had gekregen, maar een of andere kerel hier reageerde dat hij wou jureren en de prijzen ging verhogen dus dacht dat het daaran lag xD Heb ze terug overgedragen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
I know. Maar hebben zelf ook accounts te runnen he. Ik zelf al 5. :p

Maar bon. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en misschien binnenkort nog een keer.

Voorstellen voor andere competities mogen jullie ook altijd plaatsen @ praathoek, of me even een PM sturen ;)
 

DeletedUser74005

Guest
I know. Maar hebben zelf ook accounts te runnen he. Ik zelf al 5. :p

Maar bon. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en misschien binnenkort nog een keer.

Voorstellen voor andere competities mogen jullie ook altijd plaatsen @ praathoek, of me even een PM sturen ;)

Bedankt voor de sponsoring en het organiseren ;)

Zolang het geen pixelcontest wordt, vind ik alles goed. Dat is echt niet te doen zeg...
 
Bovenaan