Clustercontest - Spelers

Deleted User - 2075062

Guest
Wat was er mis met jurylid nummer 1? Een 6 voor Safe/vijand verhouding voor Fyurosity? Wat is dat voor onzin?

Overigens vind ik de uitslag wel terecht, gefeliciteerd aan de winnaars.
 

DeletedUser68252

Guest
Toch leuk om te zien dat Jurrien en ik een winnend cluster hebben opgebouwd in de tijd dat we W39 gespeeld hebben. :) Gefeliciteerd aan de andere Winnaars.
 

DeletedUser

Guest
troostprijsje voor Team Boom :D

maakjenietdruk, wat hebben jullie die eerste jurylid gegeven met al zijn negens :0
 

DeletedUser67464

Guest
Haha ik hield dit topic met opzet nog ff in de gaten vind die cluster contesten altijd wel leuk :D
Bedankt voor de ratings leuk om eens eerste te worden ook :)
Ik moet zeggen de concurrentie was groot nipt gewonnen maar ^^

ben je gestopt op MJND? Of kijk je niet meer op het AF?
 

DeletedUser56837

Guest
maak je niet druk een 9 voor save/frond verhouding... wie is die eerste jury? duidelijk een te grote MJND fan... is toch echt maximaal een 8
 

DeletedUser68252

Guest
ben je gestopt op MJND? Of kijk je niet meer op het AF?

maak je niet druk een 9 voor save/frond verhouding... wie is die eerste jury? duidelijk een te grote MJND fan... is toch echt maximaal een 8

We zijn al een tijdje gestopt ja, wat betreft een safe / front verhouding. Vandaar dat we met een offensieve instelling geheel op eigen def konden staan, zelfs tijdens de massa's van Fur. ;)
 

DeletedUser72457

Guest
He.... Als het poo was kon ik mijn favoriete spotprent terug halen :D
 

DeletedUser44415

Guest
We zijn al een tijdje gestopt ja, wat betreft een safe / front verhouding. Vandaar dat we met een offensieve instelling geheel op eigen def konden staan, zelfs tijdens de massa's van Fur. ;)

Welke noobs blijft er nu nog over :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar ik was 3. Noeps. Daarnaast maakt het ook niet uit wie 1 was. Gelieve ook even na te denken voor je met de vinger gaat wijzen

Kan nummero 1 dan nog er wel op reageren? Ben wel benieuwd namelijk. ;)
 
Bovenaan