Cluster contest #4 stemtopic deel 1

Wie vind jij het beste cluster hebben?


  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat is het inderdaad.
Als je eerlijke verkiezingen wil --> Non-W16 spelers of mods moeten beoordelen.

Nu is het puur een 'wie ik liever mag' contest.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het inderdaad.
Als je eerlijke verkiezingen wil --> Non-W16 spelers of mods moeten beoordelen.

Nu is het puur een 'wie ik liever mag' contest.

Dan heeft dit alles toch helemaal geen zin?

Je claimd wel dat iedereen uit astra* op mij stemd zonder dat ze hem de mooiste vinden...

Maar ik heb al aangetoond dat dit niet klopt.
En ten tweede gebeurd datzelfde (volgens jouw/jullie) dan niet bij veduki en keunan?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om hier energie in te steken is echt zinloos. Hedzer en Yero FosGate zijn de KONINGEN van Wereld 16 op gebied van clusters:rolleyes::D Oehhh:$ Eerste keer dat ik me arrogantie toon aan de buitenwereld.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het inderdaad.
Als je eerlijke verkiezingen wil --> Non-W16 spelers of mods moeten beoordelen.

Nu is het puur een 'wie ik liever mag' contest.

Er zijn ook best mensen die wel redelijk objectief kunnen stemmen hoor.
 

DeletedUser59375

Guest
Om hier energie in te steken is echt zinloos. Hedzer en Yero FosGate zijn de KONINGEN van Wereld 16 op gebied van clusters:rolleyes::D Oehhh:$ Eerste keer dat ik me arrogantie toon aan de buitenwereld.

je hebt wel een mooi cluster hoor ;)
dus is niet gelogen
 

DeletedUser

Guest
Dan laten we het de volgende keer door alle werelden eens bekijken en stemmen. In overleg met de forum-mods wil plantj vast wel even met deze collega's overleggen welke het dan weer door kunnen vertalen naar hun eigen wereld.

Lijkt me een leuk ding om als eind van het jaar te bewaren, als soort troef van wereld 16 zeg maar;)
 
Reactiescore
1.094
Om hier energie in te steken is echt zinloos. Hedzer en Yero FosGate zijn de KONINGEN van Wereld 16 op gebied van clusters:rolleyes::D Oehhh:$ Eerste keer dat ik me arrogantie toon aan de buitenwereld.

daarom heb ik op je gestemt
 

DeletedUser

Guest
Om hier energie in te steken is echt zinloos. Hedzer en Yero FosGate zijn de KONINGEN van Wereld 16 op gebied van clusters:rolleyes::D Oehhh:$ Eerste keer dat ik me arrogantie toon aan de buitenwereld.

Die van Veduki is mooier dan die van jullie :$
 

DeletedUser55242

Guest
Een tip voor de volgende keer,
De kaartjes allemaal van dezelfde site, Twmaps of Twstats, maar niet allebei doorheen ...
Als je met zo een zwarte achtergrond van Twstats een kaartje upload lijkt het voor mij vele duidelijker en dus mooier dan die kaartjes van Twmaps ...

Weet niet hoe jullie erover denken ...
Neem nu het cluster van Yero en dat van Veduki ...
Dat van Yero lijkt mooier (van twstats) maar is het eigg niet :(

6 stemmen is Yero eerlijk gezegt niet waard :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een tip voor de volgende keer,
De kaartjes allemaal van dezelfde site, Twmaps of Twstats, maar niet allebei doorheen ...
Als je met zo een zwarte achtergrond van Twstats een kaartje upload lijkt het voor mij vele duidelijker en dus mooier dan die kaartjes van Twmaps ...

Weet niet hoe jullie erover denken ...
Neem nu het cluster van Yero en dat van Veduki ...
Dat van Yero lijkt mooier (van twstats) maar is het eigg niet :(

6 stemmen is Yero eerlijk gezegt niet waard :$

Hmm, vind dat het cluster van Yero wel goed is.
Ja, er zitten veel gaten in, maar dat zijn alleen maar bb-dorpjes. Heeft hij iig geen stamgenoten of vijanden in zijn cluster liggen :)
 

DeletedUser

Guest
Een tip voor de volgende keer,
De kaartjes allemaal van dezelfde site, Twmaps of Twstats, maar niet allebei doorheen ...
Als je met zo een zwarte achtergrond van Twstats een kaartje upload lijkt het voor mij vele duidelijker en dus mooier dan die kaartjes van Twmaps ...

Weet niet hoe jullie erover denken ...
Neem nu het cluster van Yero en dat van Veduki ...
Dat van Yero lijkt mooier (van twstats) maar is het eigg niet :(

6 stemmen is Yero eerlijk gezegt niet waard :$

Ooehh xD Je probeert me ego te krengen:D Spijtig genoeg weet ik wel beter.
Team Hokuz heeft er althans geen kaas van gegeten Click. Maargoed even terug te komen op mijn cluster:) Vergelijke mijn cluster maar met 1 jaar terug bijvoorbeeld en bekijk die van nu dan sta je wel even te kijken, en denk dan eens naar hoe me cluster er over 1 jaar eruit ziet. Ik zal het alvast verklappen, dat word schrikken:D

Ben in een goeie bui is het niet?:)
 

DeletedUser

Guest
Vorig jaar was jouw cluster 1 kern. Nu is het meer verspreid omdat je verder bent gaan uitbreiden en niet meer op de bb-tjes bent gaan letten.

Echter rekening houdende met front, lijken Veduki & Lya mij wel betere en leukere clusters.

E: Ik zie dat ik meer stemmen dan Yero heb, lol :p
 

DeletedUser35742

Guest
Yero, het aantal mensen in Nilva met goede clusters delft zwaar het onderspit in aantal tegen de mensen met meerdere clusters:p
 

DeletedUser

Guest
Vorig jaar was jouw cluster 1 kern. Nu is het meer verspreid omdat je verder bent gaan uitbreiden en niet meer op de bb-tjes bent gaan letten.

Echter rekening houdende met front, lijken Veduki & Lya mij wel betere en leukere clusters.

E: Ik zie dat ik meer stemmen dan Yero heb, lol :p

Precies 1 jaar terug had ik circa 1.750.000 punten toen had ik niet eens Siljii overgenomen die dat gigantische mooie cluster had uitgebouwd die ik tegenwoordig bezit. Als je meer dan 200 kleine dorpen hebt opgebouwd dan wel je wel eens wat groters pakken:p. Die kleine dorpen komen op korte termijn aan de beurt. Er ligt al een Project + Plan klaar dat over ruim 400 dorpen gaat :rolleyes:.

Ben ik het met je eens =)
Is ook niet zo moeilijk als je van die homo vriendjes hebt die een hele dag aan je kont zitten te likken:D:p.

Yero, het aantal mensen in Nilva met goede clusters delft zwaar het onderspit in aantal tegen de mensen met meerdere clusters:p

Wesba bedoel je?
 

DeletedUser

Guest
Zo slecht is mijn cluster niet hoor :p Heb een mooi front met Astra* nu.
Als je die van mij een jaar geleden zag, lol, dan is die sterk verbeterd :p
 

DeletedUser

Guest
Zo slecht is mijn cluster niet hoor :p Heb een mooi front met Astra* nu.
Als je die van mij een jaar geleden zag, lol, dan is die sterk verbeterd :p

Dat geloof ik gerust!:) Zal vanavond eens kaartjes posten van 1 jaar geleden van Yero FosGate dan zie je het verschil:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan