Cluster contest #4 stemtopic deel 1

Wie vind jij het beste cluster hebben?


  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Allereerst mijn excuses, door ontwetendheid heb ik iets fout gedaan in de instellingen. Daardoor kon ik niet zien wie waarop heeft gestemd, noch stemmen verwijderen. Om het toch eerlijk te laten verlopen heb ik gekozen om het topic te heropenen, daardoor moet iedereen wel opnieuw stemmen!

De inschrijving is afgerond. Nu volgt de stemming. De kandidaten:

1: Gig Graham II

nl16

2: Ome-Toby

14sf634.png

3: Yero FosGate

nl16

4: Hendrik8

15i59if.png

5: Ithyphallophobic

nl16

6: .Marshmallow

424116.png

7: Abdelya


8: Djonni Boy

33vc9ah.png

9: Veduki


10: Tassie4


Om op de volgende kandidaten te stemmen moet je in dit topic zijn.

11: MansonM


12: 0WNZ u P3K3R


13: Hedzer

showmap.php

14: Keunan


Stemregels:

Elke speler mag 1 keer stemmen, het is niet toegestaan om meerdere forumaccounts aan te maken en/of 2 keer te stemmen. Omdat er maar 10 enquêteopties ingevult kunnen worden, is hier het tweede gedeelte te vinden.


Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik kan niet zien wie op wie heeft gestemd, bij deel 2 wel
 

DeletedUser58043

Guest
ik noem geen namen maar sommige stemmen gewoon op hun eigen cluster
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
Jamaar alsnnog gewoon niet doen!

Dankzij de vele stemmen van Astra* ja. Die stemmen toch niet op Veduki :eek:
Hedzer heeft een zeer mooi cluster, no offence against that.Echter vind ik die van Veduki mooier atm. Vooral aangezien Hedzer een paar losse dorpjes in de verte heeft liggen en Veduki 1 cluster heeft.
 

DeletedUser50831

Guest
Dankzij de vele stemmen van Astra* ja. Die stemmen toch niet op Veduki :eek:
Hedzer heeft een zeer mooi cluster, no offence against that.Echter vind ik die van Veduki mooier atm. Vooral aangezien Hedzer een paar losse dorpjes in de verte heeft liggen en Veduki 1 cluster heeft.

of we vinden het cluster van Hedzer gewoon veel mooier dan die van Veduki? Waarom zoek je er iets achter?
 

DeletedUser35742

Guest
Omdat ongeacht of jullie het menen, iedereen buiten Astra* inziet dat jullie hoe dan ook op Hedzer stemmen. Oprechtheid kennen jullie namelijk niet.
 

DeletedUser

Guest
of we vinden het cluster van Hedzer gewoon veel mooier dan die van Veduki? Waarom zoek je er iets achter?

Waarom niet? Kijk naar het stemgedrag en zie de overeenkomst.
Ik heb het al vaker gezegd. Alhoewel Hedzer een zeer mooi cluster heeft, zal hij vooral de winnaar worden omdat er zoveel Astra spelers op het AF zijn die natuurlijk voor hun stamgenoot en niet voor hun vijand kiezen.

Het klinkt heel kinderachtig, maar je kan niet zeggen dat het onlogisch of niet waar is. Deze contesten zouden door non-W16 spelers moeten worden gekozen & niet via enquetes aangezien die nooit de beste uitkomt geven. De contesten zouden door mods of onbekende spelers moet worden beoordeeld. Alleen dan krijg je de terechte winnaar. En zelfs dan kan het Hedzer zijn, maar momenteel is het Hedzer vanwege zijn stamgenootjes.
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Kijk naar het stemgedrag en zie de overeenkomst.
Ik heb het al vaker gezegd. Alhoewel Hedzer een zeer mooi cluster heeft, zal hij vooral de winnaar worden omdat er zoveel Astra spelers op het AF zijn die natuurlijk voor hun stamgenoot en niet voor hun vijand kiezen.

Het klinkt heel kinderachtig, maar je kan niet zeggen dat het onlogisch of niet waar is. Deze contesten zouden door non-W16 spelers moeten worden gekozen & niet via enquetes aangezien die nooit de beste uitkomt geven. De contesten zouden door mods of onbekende spelers moet worden beoordeeld. Alleen dan krijg je de terechte winnaar. En zelfs dan kan het Hedzer zijn, maar momenteel is het Hedzer vanwege zijn stamgenootjes.

Er zijn meerdere astra* leden die niet op mij hebben gestemd + ik heb nogsteeds het mooiste cluster;)

als je dan naar veduki kijkt.

Veduki
.Naturel Born Killer, F.i.d.o., HoKuZpOkUz, jds7110, Mr. lucas, Pedik, TakeItEasy., Tinie Tempah
zie je alleen fido.

en take it easy die niet uit nilva zijn.

Takeiteasy(weet ik niet zeker)
maar diespeeld hier volgens mij niet.


edzer
Brush Your Teeth., Conceived by Communism, dragonshield3, DreamBeats, Godlynice, Groot Khan, jds7110, JeWeetToch2, Overhung, tequilla15, The Red Horseman, trepaulo, warrant officer, Yero FosGate, yeronimo

7 mensen uit niet uit astra* die op mij hebben gevote
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan