Ik geef als gebruiker gewoon een suggestie omdat het script meer doet dan clears tellen. Een scriptnaam is de eerste kennismaking voor een gebruiker. Is toch juist goed als de naam een volledige omschrijving bevat.
Wil je wel of geen gebruikersfeedback?
Bedankt voor je feedback
@Victorious. Het script doet inderdaad meer dan alleen clears tellen, maar het script is als eerste doel wel om clears te tellen. Daar komt ook bij dat het script voor 03.07.2013 is gemaakt door Warre en Tuam. Op dat moment waren er nog niet zoveel scripts die troepen telde en al zeker niet zoals we het nu kennen. Tegenwoordig gebruiken de script namelijk de stam informatie bron om dit soort planningen te maken, maar in 2013 hadden we deze geweldige techniek nog niet. De naam van dit script is voor 2013 al bedacht bedacht door de scripters Warre en Tuam en was toen zeker een goede omschrijving van wat het script deed, maar hij is zover ik weet later wel uitgebreid met opties, maar de naam is wel het zelfde gebleven. Omdat het al een enorm oud script is en er tegenwoordig ook andere script zijn die in het algemeen beter, sneller maar ook handiger werken bestaan en om de eer van beide scripters te behouden voor hun werk. Voel ik me niet genoodzaakt om de naam aan te passen. De naam beschrijft een groot deel van de functionaliteit en daarmee kan een speler prima inzien wat een script doet.
Wel wilde ik je bedanken voor de kleine aanpassing die je hebt aangedragen. Ik heb het script maar heel kort geprobeerd als het werkte en toen werkte het. Echter een script die vanaf 2013 al werkte kan inderdaad oude code bevatten die door andere browsers niet meer wordt ondersteund. Daarom is het heel goed mogelijk dat het script bij bepaalde spelers toch een fout geeft en bij andere toch nog kan werken. Maar ik waardeer het zeer zeker dat je deze fout hebt doorgegeven en hoop ook zeker dat je dit ook wilt doen bij andere scripts, zodat de scripter op de hoogte is van de fouten die kunnen ontstaan en ze kan herwerken.