CLASSIC .net vs .nl

Reactiescore
17
@Unidentified Black Male. na de eerste topic hebben wij geen cats gebruikt, toen ze op ons werden gebruikt hebben wij het gebruik weer toegepast..

maar bedankt dat je ons wel verwelkomd dank je
Was saaie wereld helemaal nu de helft van boer op delete is gegaan en zelfs met SV als bg niet wilt vechten ..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Unidentified Black Male. na de eerste topic hebben wij geen cats gebruikt, toen ze op ons werden gebruikt hebben wij het gebruik weer toegepast..

maar bedankt dat je ons wel verwelkomd dank je
Was saaie wereld helemaal nu de helft van boer op delete is gegaan en zelfs met SV als bg niet wilt vechten ..
Jagerbomb heeft nooit katas gegooid en is compleet onbruikbaar afgebroken… je krijgt ergens ter wereld katas en veroordeeld daarmee de complete wereld

maar zoals ik zei, het is anders dan wij gewend zijn maar jullie volsterecht. Ik ben er niet nasty om alleen ik omarm de gebruikelijke non kata regels van .nl :).
 

DeletedUser17472

Guest
Jagerbomb heeft nooit katas gegooid en is compleet onbruikbaar afgebroken… je krijgt ergens ter wereld katas en veroordeeld daarmee de complete wereld

maar zoals ik zei, het is anders dan wij gewend zijn maar jullie volsterecht. Ik ben er niet nasty om alleen ik omarm de gebruikelijke non kata regels van .nl :).
Onjuist, bij mij zaten er katas bij bij de aanval door jagerbomb en dat is voor een kleine speler voldoende om iets af te breken.... Dus praat jullie zelf nu niet schoon van geen Kata aanvallen, want dat klopt dus niet. Maar ze horen echt bij het spel. Ik klaag er niet over.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Onjuist, bij mij zaten er katas bij bij de aanval door jagerbomb en dat is voor een kleine speler voldoende om iets af te breken.... Dus praat jullie zelf nu niet schoon van geen Kata aanvallen, want dat klopt dus niet. Maar ze horen echt bij het spel. Ik klaag er niet over.
Das echt onzin :p, wij hebben naar mijn weet nooit opzettelijk iemand aflopen breken. Een verkeerde instelling een enkele keer zie ik nog gebeuren, maar een wekenlange gerichte kata onderneming niet. Daarbij weet je zelf ook dat je ons dan had kunnen aanspreken, dan was t opgelost.
 
Reactiescore
26
Onjuist, bij mij zaten er katas bij bij de aanval door jagerbomb en dat is voor een kleine speler voldoende om iets af te breken.... Dus praat jullie zelf nu niet schoon van geen Kata aanvallen, want dat klopt dus niet. Maar ze horen echt bij het spel. Ik klaag er niet over.
1 hele aanval omdat je zo dom kwam praten in pm
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Katas zijn onderdeel van het spel.... ik snap jullie probleem niet. Probeer je ertegen te wapenen.
ooit was jij onderdeel van het spel in een moderatorsfunctie en snapte je het probleem, namelijk jezelf, ook niet

verbaast me dus niet veel dat je dit ook niet begrijpt
 

DeletedUser17472

Guest
1 hele aanval omdat je zo dom kwam praten in pm
Ja, wat er in je eerste aanval zat heb ik niet kunnen zien. CAT heeft me toen gered door dat dorp op tijd te edelen, maar daar hebben vast ook wat katas bij gezeten. Als jullie zo tegen katas zijn, recruit ze dan ook niet.
 
Reactiescore
26
Ja, wat er in je eerste aanval zat heb ik niet kunnen zien. CAT heeft me toen gered door dat dorp op tijd te edelen, maar daar hebben vast ook wat katas bij gezeten. Als jullie zo tegen katas zijn, recruit ze dan ook niet.
Katas op vp is niks mis mee daarom hebben wij ze
 
Reactiescore
17
Das echt onzin :p, wij hebben naar mijn weet nooit opzettelijk iemand aflopen breken. Een verkeerde instelling een enkele keer zie ik nog gebeuren, maar een wekenlange gerichte kata onderneming niet. Daarbij weet je zelf ook dat je ons dan had kunnen aanspreken, dan was t opgelost.
Enkele keer mag wel, weken lang niet

Had dat dan gezegd man, wij hebben ook nooit weken lang cata aanvallen gedaan, dus zijn wij ook schoon van cata gebruik..

Bedankt voor de mooie oplossing in een lang slepend probleem ✌
 
Reactiescore
13
Ze maken deel uit van het spel, laat ze verwijderen als je daar zo boos over wordt, anders pas je je gewoon aan omdat je beweert zo goed te zijn in dit spel.
 
Reactiescore
1.145
Katas zijn onderdeel van het spel.... ik snap jullie probleem niet. Probeer je ertegen te wapenen.

Zo zijn scripts, met meerdere co's spelen, het hebben van boosts, spelers stabben, pp abuse ect. ect. ook allemaal mogelijk binnen dit spel maar daar heb jij ook vaak een mening over toch?

Dat je iets kunt doen wilt niet zeggen dat je het daarom moet doen.
 
Reactiescore
490
Scripts zijn gewoon onderdeel van het spel? Anders zou je niet de optie hebben om dingen in je snelschakellijst te zetten.
Zelfde met op abuse, co's etc ...
 
Reactiescore
17
Ben niet tegen script maar vaak is deze niet door innogames gemaakt, anders zou de toepassing wel in game zitten, ze nemen wel dingen van script over.. zoals van sangu etc
 
Reactiescore
490
Ben niet tegen script maar vaak is deze niet door innogames gemaakt, anders zou de toepassing wel in game zitten, ze nemen wel dingen van script over.. zoals van sangu etc
Op .nl worden scripts letterlijk door innogames gehost en de .nl tw extensie dus scripts zijn letterlijk onderdeel van het spel.

En joh, zelfs farm assistent zo als wij hem nu kennen was vroeger een "illegaal" script op .NL wat daarna gewoon geïntegreerd is in de main game.

Scripters zijn vaak een beetje creatiever als innogames zelf omdat ze wel degelijk actief zijn op een wereld.
 

DeletedUser17472

Guest
Zo zijn scripts, met meerdere co's spelen, het hebben van boosts, spelers stabben, pp abuse ect. ect. ook allemaal mogelijk binnen dit spel maar daar heb jij ook vaak een mening over toch?
Dat zijn invloeden van buitenaf en niet van het spel zelf. Groot verschil.
 
Reactiescore
490
Dat zijn invloeden van buitenaf en niet van het spel zelf. Groot verschil.
naar mijn weten zijn premium punten ook gewoon een ingame iets in combinatie met de halveer knop etc.
waar trek jij de lijn dan?

De enige reden voor de afkeer voor katas op .nl komt van de gedachten gang dat het weinig skil vergt. net als jij (en nog vele anderen) vinden dat een start "domineren" door middel van heftige pp abuse geen skil vergt. het zijn beide 2 dingen die medemogelijk worden gemaakt door TW zelf nochtans vindt jij 1 ding oke "part of the game" en het ander is dan weer not done?
 

DeletedUser17472

Guest
naar mijn weten zijn premium punten ook gewoon een ingame iets in combinatie met de halveer knop etc.
waar trek jij de lijn dan?
Daarom dat ik enkel classic wil spelen ..geen pp gedoe...daar trek ik dus de lijn.
 
Bovenaan