CLASSIC .net vs .nl

Reactiescore
1.094
Dat zijn invloeden van buitenaf en niet van het spel zelf. Groot verschil.

Scripts invloeden van buitenaf? Ik denk dat scripts over de jaren heen dichterbij het spel hebben gestaan dan de door Inno zelf bedachte functies.

Bijna de helft van de huidige functionaliteiten hebben een basis gehad in scripts, dat treinscriptje werd al als voorbeeld genoemd, maar ook veel scripts mbt bericht functionaliteiten, hotkeys en kaartmarkeringen en massa rekrutering of de share-attack wat gebruikt werd op w21. Wss kan ik nog wel even doorgaan.

Die zitten nu allemaal in het spel verwerkt.

Daarom dat ik enkel classic wil spelen ..geen pp gedoe...daar trek ik dus de lijn.

Toevallig dat nou juist de classics bekend stonden om de afkeer tegen kata's
 
Reactiescore
487
Daarom dat ik enkel classic wil spelen ..geen pp gedoe...daar trek ik dus de lijn.
Daarom dat mensen zonder kattas willen spelen... niet hersenloos slopen...

fijn dat je altijd zulke onderbouwde antwoorden geeft.
 

DeletedUser17472

Guest
Scripts invloeden van buitenaf? Ik denk dat scripts over de jaren heen dichterbij het spel hebben gestaan dan de door Inno zelf bedachte functies.

Bijna de helft van de huidige functionaliteiten hebben een basis gehad in scripts, dat treinscriptje werd al als voorbeeld genoemd, maar ook veel scripts mbt bericht functionaliteiten, hotkeys en kaartmarkeringen en massa rekrutering of de share-attack wat gebruikt werd op w21. Wss kan ik nog wel even doorgaan.

Die zitten nu allemaal in het spel verwerkt.



Toevallig dat nou juist de classics bekend stonden om de afkeer tegen kata's
Jij weet net zo goed als ik dat ik het over externe scripts heb. En dat mensen een afkeer hebben tegen iets wil zeggen dat ze niet kunnen winnen. Vecht met de middelen die je hebt. Verdedig met de middelen die je hebt.



Daarom dat mensen zonder kattas willen spelen... niet hersenloos slopen...

fijn dat je altijd zulke onderbouwde antwoorden geeft.

Leer je ertegen wapenen...je klaagt ook niet over hersenloos muurtjes slopen. Die kata's hebben meer invloed omdat je dingen niet meer kunt, maar daar zijn ze voor. Hoort erbij. En ik baal dan even op .net, maar geef niet op. Bouwen maar weer.

Maar ja, ik snap wel waar jullie schoen wringt ....bouwen kost tijd en tijd willen jullie niet in tw steken
 
Reactiescore
1.141
Das juist het ding je kunt je er niet tegen verdedigen enige optie is zelf ook kata's gaan gooien.
En als er beetje verschil in kwantiteit is wint de grootste partij gewoon automatisch.

Misschien dat je op .net daar niet gelijk last van hebt omdat je daar nog grotere werelden hebt en je dus gewoon een bg neemt om dat kwantiteitsverschil op te lossen maar rekruut to win is ook niet de stijl op .nl

btw heeft ook niets met tijd te maken tegenwoordig heeft iedereen am dus dat kost geen tijd.
 

DeletedUser17472

Guest
Das juist het ding je kunt je er niet tegen verdedigen enige optie is zelf ook kata's gaan gooien.
En als er beetje verschil in kwantiteit is wint de grootste partij gewoon automatisch.

Misschien dat je op .net daar niet gelijk last van hebt omdat je daar nog grotere werelden hebt en je dus gewoon een bg neemt om dat kwantiteitsverschil op te lossen maar rekruut to win is ook niet de stijl op .nl

btw heeft ook niets met tijd te maken tegenwoordig heeft iedereen am dus dat kost geen tijd.
Geen idee of de werelden groter zijn...de stammen wel in ieder geval. En daar gooien ze alles plat met kata's, niemand klaagt..althans ik hoor ze niet daarover. Maar iedereen gebruikt ze gewoon. Daar zijn ze voor.
 
Reactiescore
1.094
Jij weet net zo goed als ik dat ik het over externe scripts heb. En dat mensen een afkeer hebben tegen iets wil zeggen dat ze niet kunnen winnen. Vecht met de middelen die je hebt. Verdedig met de middelen die je hebt.

Externe scripts, juist geen idee wat dat moet voorstellen. Maar er zijn genoeg voorbeelden te bedenken van scripts die niet door tw.nl werden beheerd en het idee erachter alsnog is/zijn geïmplementeerd in het spel. Massa-rekrutering, share attack e.d. Of zijn dat functies die jij momenteel ook vermijd?

Voor mij althans geen verschil tussen het niet willen van scripts en het niet willen van kata's.

Alleen het wezenlijke verschil tussen beiden is dat scripts meer een functionaliteit toevoegt, en dus niets veranderd aan de manier van spelen. Massa-rekrutering of share attack zijn perfecte voorbeelden daarvoor.

Tov van katapulten wat echt een manier van spelen is, een die geen tijd en geen skill vereist. Iedereen kan slopen, of je dat nou effectief of minder effectief doet.

Geen idee of de werelden groter zijn...de stammen wel in ieder geval. En daar gooien ze alles plat met kata's, niemand klaagt..althans ik hoor ze niet daarover. Maar iedereen gebruikt ze gewoon. Daar zijn ze voor.

Ja, bijna 3x zo groot. En de stammen inderdaad zijn gigantisch. Zelfs toen .nl/be die nummers nog aantikte waren onze stammen lang niet zo groot als daar.
En ja iedereen gebruikt ze wellicht, en daardoor heeft .net ook jaren internationaal geen reet gepresteerd omdat ze niet weten hoe ze tw moeten spelen anders dan domweg katapulten gooien.
 

DeletedUser17472

Guest
Externe scripts, juist geen idee wat dat moet voorstellen.
Houd je lekker van de domme. Ben je goed in. Maar het gaat hier over kata's niet over scripts... die discussie heb ik elders al gevoerd.
 
Reactiescore
338
Jongens voer deze discussie eens in classic fora en niet bij het zoeken van spelers....
 

DeletedUser17472

Guest
Jongens voer deze discussie eens in classic fora en niet bij het zoeken van spelers....
Heel dit topic staat dan toch verkeerd? Het was me niet eens opgevallen, had enkel naar de titel gekeken. Sorry.
 
Reactiescore
1.094
Houd je lekker van de domme. Ben je goed in. Maar het gaat hier over kata's niet over scripts... die discussie heb ik elders al gevoerd.

Waar slaat dit op dan? Jij komt hier met je bekrompen mening vertellen dat scripts invloeden van buitenaf zijn. Ik geef gewoon aan dat de helft van de scripts aan de vooravond hebben gestaan van functies die in het hedendaagse tw zijn verwerkt, en puur gericht zijn op functionaliteit verplaats speelstijl i.t.t. kata's. Dus helemaal niet zo 'buitenaf' zijn. Of gebruik je die functies ook allemaal niet?

Als je op bots doelt dat is een argument waar ik niets tegen kan zeggen, puur omdat het irrelevant is.
 
Reactiescore
338
Ik heb het topic, zelf verplaatst, want lezen doen jullie precies allemaal niet ....
 
Reactiescore
1.167
Zit famdecibel niet meer in TWTEAM????
 
Reactiescore
1.167
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
 

DeletedUser17472

Guest
CAT spelers hebben terecht gewonnen. De Nederlandse spelers zijn slechte verliezers. Echt, sorry dat ik het zeg, ik had dat niet van jullie verwacht. Erken nu eens gewoon je verlies. Alsof jullie iedere classic zo'n lieverdjes zijn. Jullie boosten net zo hard, zij hebben het alleen wat slimmer gespeeld.
 
Reactiescore
487
CAT spelers hebben terecht gewonnen. De Nederlandse spelers zijn slechte verliezers. Echt, sorry dat ik het zeg, ik had dat niet van jullie verwacht. Erken nu eens gewoon je verlies. Alsof jullie iedere classic zo'n lieverdjes zijn. Jullie boosten net zo hard, zij hebben het alleen wat slimmer gespeeld.
Makkelijk oordelen als je al jaren geen .nl wereld hebt gespeeld.
 

DeletedUser17472

Guest
Makkelijk oordelen als je al jaren geen .nl wereld hebt gespeeld.
Heeft niets met zelf spelen te maken. Maar er wordt mooi weer gespeeld en daar houd ik niet van. Ik ben blij dat CAT gewonnen heeft. De Nederlandse spelers waren te zwak voor hen.
 
Bovenaan